Fip, Minerva?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Fip het volgende:
[..]
Ik sliep tijdens de KMT een uurtje of 6 per nacht, best te doen dus. Het eten is ronduit kut.
6 uur is meer dan wat ik nu gemiddeld slaap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Fip het volgende:
[..]
Ik sliep tijdens de KMT een uurtje of 6 per nacht, best te doen dus. Het eten is ronduit kut.
Het eten is ook kut bij normale introductiekampen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:28 schreef Fip het volgende:
[..]
knorquote:Op zondag 6 september 2009 12:10 schreef pmdomela het volgende:
Hulde voor iedereen in dit topic die lid is geworden of nog bezig is met de ontgroening.
waar zit je?quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef Chilles het volgende:
Sinds gister klaar met ontgroening van LANX. Viel allemaal zeer mee. Fysiek soms zwaar, moest zelfs een keer naar de huisarts en zat de hele tijd tegen de 38 graden koorts aan, waarbij je eigenlijk naar huis wordt gestuurd.
Mentaal was het een eitje. Dat schreeuwen heb je na een dag alweer door.
Ben bij een leuk dispuut terecht gekomen, dus alles is mooi.
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
De paarse trui moet je aan + das. De rode maillot doe je om je snikkel. De badmuts is voor om de bloempot, die wordt vervolgens ingesmeerd met desinfecterende zeep. Die douwen ze dan in je reet met het plantenschepje moet je vervolgens je staatslotnummer in beton kerven. Als je klaar ben mag je het weer uitpoepen. Tot slot moet ieder zijn eigen badmuts keurig schoonlikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |