quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi ik heb ook TomTom, en hij bevalt.
Ook nog eens een flitspaal-detectorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Mij ook. Beter dan Navigon.
Bushaltes is zo ideaal. Hij geeft aan wanneer bus te vroeg of te laat komt e.d. Handig.
Heb laatst ook iemand laten zien hoe je Skype over 3G gebruikt. Hij was heel blij haha
.
Hier ook!quote:
Daar dacht ik gisteren ook aan. Als ik vanavond weer thuis ben ga ik een aantal uitproberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
Iemand ervaring met de hardloop-apps? Welke is fijner?
Komt waarschijnlijk omdat je files gefragmenteerd op je iphone staan. Of je moet nog meer files deleten, of je moet je phone even recoveren. (Ben je wel highscores enzo kwijt)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver hoeveel geheugen vreet dat tomtom wel niet? Heb nu 2 gig vrijgemaakt maar het past nog steeds niet. Kan ik niet gewoon alleen de kaart van NL installeren?
Is alleen de installatie, die heeft volgens mij zelfs 5 gb nodig, TomTom zelf daarna gewoon zo'n 1,5. Kortom, zet muzieksynchonisatie uit, installeer TomTom, zet je muziek weer terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver hoeveel geheugen vreet dat tomtom wel niet? Heb nu 2 gig vrijgemaakt maar het past nog steeds niet. Kan ik niet gewoon alleen de kaart van NL installeren?
Wat heeft 3G hiermee te maken? Je bedoelt gps?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef MaxC het volgende:
Gister is de TomTom uitgeprobeerd maar hij bevalt niet echt.
Ondanks dat het grote wegen waren er een goed 3G bereik was, was hij soms de weg waar ik op reed kwijt. Beetje irritant als hij steeds zegt omkeren, en 10 seconde later weer wat anders.
Zover ik weet gaat deze navigatie niet op 3G maar op de GPS van de iPhone. Dus je zult een zwak gps signaal hebben gehadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef MaxC het volgende:
Gister is de TomTom uitgeprobeerd maar hij bevalt niet echt.
Ondanks dat het grote wegen waren er een goed 3G bereik was, was hij soms de weg waar ik op reed kwijt. Beetje irritant als hij steeds zegt omkeren, en 10 seconde later weer wat anders.
*dito*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
TVP.
Met enkel legale, betaalde apps. Goodie two shoes, die'k ben.
Voor welke tomtom heb je 1,5 nodig? Met welke kaarten bedoel ik eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Is alleen de installatie, die heeft volgens mij zelfs 5 gb nodig, TomTom zelf daarna gewoon zo'n 1,5. Kortom, zet muzieksynchonisatie uit, installeer TomTom, zet je muziek weer terug.
Ik gebruik al geruime tijd Runkeeper Pro. Zo'n fijn ding dat ik door dat programma eigenlijk ben begonnen met hardlopen. Ook regelmatig nieuwe updates.. Er is ook een gratis variant van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
Iemand ervaring met de hardloop-apps? Welke is fijner?
Was zelf toevallig ook op zoek naar zoiets ter vervanging van Nokia Sports Tracker en dit ziet er wel uit als een goed alternatiefquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gebruik al geruime tijd Runkeeper Pro. Zo'n fijn ding dat ik door dat programma eigenlijk ben begonnen met hardlopen. Ook regelmatig nieuwe updates.. Er is ook een gratis variant van.
Toch maar google calendar dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een beetje een goede agenda voor mijn Iphone, vooral voor de studie. Vind Outlook of Gmail niet echt snel en fijn werken.
Nu hoorde ik wat goede verhalen over Istudiez Pro, maar dan moet je alles zelf intikken aangezien je niet via de PC kan doen? Is dat niet enorm veel werk?
Heeft iemand een andere goede app als aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |