Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef remcheese het volgende:
Heee, thnx voor je melding. Ik had al even niet meer gekeken omdat je anders elke keer baalt als ie er nog niet is.
Nou nou, niet zo technisch doen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zoeken via zoeken
Ja, ik was al bang dat ik te diep op de materie inging.quote:
Ja, ik heb destijds een CDROM drive(4x speed) gekocht om CNC 1 te spelen omdat mijn dualspeed dat niet trok en volg red alert al sinds deeltje 1. Heb dat altijd de betere van de 2 gevonden. Het is dus niet zo gek dat ik deze moest hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef phluphy het volgende:
Leuke (gratis) applicatie van Albert Heijn: Appie.
Kun je koppelen aan je bonuskaart, onthoudt je boodschappen van de afgelopen 3 maanden, waarmee je weer handig je nieuwe boodschappenlijst kunt maken.
Tevens met recepten en zo.
Ik vind 't reuze handig.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.
Ja, maar dan weet de de Appie wat je koopt en omg dat is zo gevaarlijk!!! en die vingerafdrukken in je paspoort!!! big brother zeg ik je !! de overheid weet straks precies wat je allemaal doet!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Dan kan iemand die je telefoon steelt zien dat je gisteren paprika's hebt gekocht!
Waarom in Godsnaam niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |