Welke jij nodig acht!quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook mijn iphone besteld. Welke apps MOET ik volgens jullie aanschaffen?
up0rn!quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook mijn iphone besteld. Welke apps MOET ik volgens jullie aanschaffen?
Je kan hem toch gewoon in je standaard mailaccounts zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef svenistheman het volgende:
Ik heb sinds vandaag eindelijk een gmail push programma wat echt push helemaal ondersteund gevonden en het heet Gmail-Push ( voor 80 cent in de appstore)![]()
![]()
![]()
Met Gpush had ik problemen en werkte push mail niet goed, maar deze app is echt geweldig mensen:)
Dat is ook een kutding, koop dan gewoon iGmail.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef svenistheman het volgende:
Ik heb sinds vandaag eindelijk een gmail push programma wat echt push helemaal ondersteund gevonden en het heet Gmail-Push ( voor 80 cent in de appstore)![]()
![]()
![]()
Met Gpush had ik problemen en werkte push mail niet goed, maar deze app is echt geweldig mensen:)
Heel veel mensen zijn er positief over iddquote:
Hoezo kun je het dan niet uitproberen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Agiath het volgende:
Heel veel mensen zijn er positief over iddJammer dat ik het niet kan proberen omdat ik een hoogslaper heb
Ik laat mijn iphone altijd snachts op, en dat snoertje red het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo kun je het dan niet uitproberen?
Je hebt zoiets als verlengsnoeren ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef Agiath het volgende:
Ik laat mijn iphone altijd snachts op, en dat snoertje red het niet.
En ik vind het ook niet zo'n relaxt idee dat ie dalijk naar beneden dondert
Ach, misschien heb je gelijk, ik ben ook maar luiquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als verlengsnoeren ...
En, als je hem onder je hoeslaken legt (wat ik niet doe) dan kan ie nooit naar beneden donderen.
Zelfkennis is de beste kennis!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef Agiath het volgende:
Ach, misschien heb je gelijk, ik ben ook maar lui
25?! Jezus Christus.. Was altijd 15.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef no1uknow het volgende:
Kanker, click&buy kon geen 79 cent van m'n rekening afschrijven () worden er tegenwoordig meteen 25 euro terugboekingskosten gerekend
Fuck Click&Buy, ik ga wel over op Giftcards.
Don't ask whyquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwehe, minder dan 79 cent op je rekening?
quote:Geachte heer,
Uw betaling van onze factuur van 15.12.2009 (Rekeninguitdraai 15.12.2009 ...) ten bedrage van ¤ 0,79 is niet door uw financiėle instelling voldaan wegens een gebrek aan saldo. Daarom hebben wij uw ClickandBuy-rekening tijdelijk geblokkeerd.
Afschrijvingen die door uw bank worden geweigerd of teruggeboekt, veroorzaken bank- en administratiekosten waarvan wij ¤ 25 aan u doorberekenen.
Wij zullen binnen een paar dagen opnieuw proberen de uitstaande bedragen te innen. Als wij in de tussentijd betalingen van u ontvangen, worden die verrekend met het uitstaande saldo.
Kut.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef Agiath het volgende:
Bij mij gaat het gewoon via CC, wat is click&buy?
kuchjailbreakkuchquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef no1uknow het volgende:
Kanker, click&buy kon geen 79 cent van m'n rekening afschrijven () worden er tegenwoordig meteen 25 euro terugboekingskosten gerekend
Fuck Click&Buy, ik ga wel over op Giftcards.
Kan dat eerste dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef gohan16 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je niet met ideal je saldo bijschrijven. Zo werkt het met giftcards toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |