Is nog snel dat ie het door heeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat Hans door begint te krijgen dat ie er voor lul bij zit
De afstand tussen Venlo en Nijmegen valt best mee. Ook cultureel gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is ook de afstand tussen Groningen en Heerenveen. Noemt men ook een derby.
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:36 schreef N.i.c.k het volgende:
er staat maar 40 min online. Heeft iedereen dat probleem ?
Dan is'ie de enige in Nederland die dat denkt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:55 schreef M0NTANA het volgende:
Atouba gaat het nog waarmaken, denkt Hansie.
Nou het is ook wel een beetje voorbarig om een gast na 2 wedstrijden compleet af te schrijven natuurlijk. Hij zal niet voor niets bij Tottenham en HSV aangetrokken zijn. Ik vind het tot nu toe ook meer een pipo dan een geweldige speler, maar ik snap wel wat Hansie bedoeltquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is'ie de enige in Nederland die dat denkt?
Wat ik er daarvan zag vond ik ook niet geniaal, maargoed.. Zoveel wedstrijden waren dat ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou het is ook wel een beetje voorbarig om een gast na 2 wedstrijden compleet af te schrijven natuurlijk. Hij zal niet voor niets bij Tottenham en HSV aangetrokken zijn. Ik vind het tot nu toe ook meer een pipo dan een geweldige speler, maar ik snap wel wat Hansie bedoelt
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:51 schreef Bevin het volgende:
WTF is dat voor een onzinen dan maar klagen over lage kijkcijfers he, bah
Grappige opmerking dus, zo achteraf bezien.quote:Kijkcijferrecord voor Voetbal International
RTL7 meldt dat de wekelijkse voetbaltalkshow van Wilfred Genee en Johan Derksen gisteravond een kijkciferrecord heeft behaald. Trok Voetbal International de laatste tijd al steeds meer kijkers, gisteravond werd er zelfs een record gebroken: 609.000 kijkers, zegt de woordvoerder. In de doelgroep van RTL7, Mannen 20 - 49 jaar, werd een zenderaandeel van 16,9 procent bereikt.
http://www.mediajournaal.(...)l-international.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |