quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Van der Gijp loopt met een chickie rond die nog jonger en lekkerder dan Berdien is, dus hij zal het liever ook niet willen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Van der Gijp loopt met een chickie rond die nog jonger en lekkerder dan Berdien is, dus hij zal het liever ook niet willen
Ja ik dacht eerst dat het zijn dochter was toen ik haar zag bij een lezing bij mijn amateurclubquote:
Nu willen we pics.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze is het wel gewend om met goudgele vloeistof te werken in elk geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef buddyb het volgende:
Ik zou Berdien wel een golden shower willen geven.
48quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het zijn dochter was toen ik haar zag bij een lezing bij mijn amateurclub
Maar effe mee zitten praten, ze is volgens mij jonger dan ik (24)
Die Gijp is toch ook al 35 of 40 ofzo?
gijp de oude snoepertquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het zijn dochter was toen ik haar zag bij een lezing bij mijn amateurclub
Eerder 50 he, anders had je hem nog wel meegemaakt als voetballer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ahja, tuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eerder 50 he, anders had je hem nog wel meegemaakt als voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |