Ja hij past wel goed bij Gijp. Wel een van de meer open voorzitters die nog wat uitspraken durven te doen ipv zo krampachtig zeggen dat je geen uitspraken doet over dit en dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:46 schreef Kopbal het volgende:
Volgens mij is die Jan Smit ook wel zo'n figuur waarmee je lekker aan de bar kan ouwehoeren
Barcelona op Nederland 3 tegen Shakhtar in de verlenging.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Jullie blijven neem ik aan ook allemaal zitten voor de Jupiler League samenvattingen?(nou ja een hapje en een drankje halen mag wel maar daarna weer snel terug)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Jullie blijven neem ik aan ook allemaal zitten voor de Jupiler League samenvattingen?(nou ja een hapje en een drankje halen mag wel maar daarna weer snel terug)
Ik welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind het een held. Open boek, niet zo'n gladjakke.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Heb het gemist omdat ik overschakelde naar Barca. Ik kan niet tegen die voorzitter.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het een held. Open boek, niet zo'n gladjakke.
Neuh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was het wat? Dan ga ik het strakjes even terug kijken
http://www.jupilerleague.nl/match.php?id=f353953quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Supercup + Studio sport. Wel even de goals van Feyenoord II meepakken.
+ duidelijke visie. En dat missen veel voorzitters.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het een held. Open boek, niet zo'n gladjakke.
Grapjas. Geef eens wat voorbeelden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is de grootste gladjakker in de voetballerij
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is de grootste gladjakker in de voetballerij
Over grapjas ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Grapjas. Geef eens wat voorbeelden?
Ze valt al op van der Gijp.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Berdien.
Die zou ik wel eens achterwaarts in dr poes willen nemen, dat jullie het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |