quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een meisje zit tegen mensen te vertellen dat ze zwanger van me is
maar dat is toch meestal zo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat is leuk! Als ik lettertjes typ, komt het op het beeldscherm!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Justin:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
iig een naamtopic
*stil*
*mooi*
Nou........ Okee........... DAN PRAAT IK GEWOON NIET MEER MET JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Schandalig, geen OP, wat voor hoer ben je wel niet Marko
Wanneer moeten we trouwens naar school, heb je al bericht gehad?
Dat weet ik dus niet, niemand van Dikkers heeft bericht gehad lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Ik heb geen flauw idee![]()
We zouden toch as maandag beginne in het nieuwe gebouw?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dus je krijgt een bruin kind met rood haar?
De tering zeg
Kun jij goed duits danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Vandaag voor het eerst op saxion geweest.
Ik zit bij een duitser in de klas die echt lekker isAlleen ik zei dat tegen klasgenoot bleek dat ze goed Nederlands kon
Nee die duitsers moeten aanpassen.quote:
Joh, die hebben zomercursus NL's gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik zit bij een duitser in de klas die echt lekker isAlleen ik zei dat tegen klasgenoot bleek dat ze goed Nederlands kon
Bedrijfskundige informaticaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joh, die hebben zomercursus NL's gehad.
Welke studie doe je?
dus wanneer kom ie met 'n duutser in huus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Hehe maandagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus wanneer kom ie met 'n duutser in huus?
Die heb ik nog niet gemaaktquote:
Val je wel op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica
Het meerendeel is 20 jaar of ouderBen echt een broekkie daar.
Wolvecamp inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Val je wel op.
Lopen daar trouwens mooie vrouwen rond? Wolvecamp is dat toch?
Haanstra en Elderink.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wolvecamp inderdaad.
Nou op wolvecamp niet echtEen paar heb ik er maar zien lopen vandaag.
En die duitser dan
Welke opleidingen zitten daar? Zeker verzorging ofzoquote:
morgen pics makenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dag allen
Justin, alvast gefeliciteerd
maarrem welk wijf beweerd dat nu dan?quote:
maandag weer naar school.quote:
Ze zit op Fokquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem welk wijf beweerd dat nu dan?
* rulerofdeath ziet zo geen herkenbaar R&P topicquote:
quote:
die is al bezig met de kinderkamer inrichtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin geeft op msn al helemaal geen antwoord meer
babyspulletjes kopen e.d.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al bezig met de kinderkamer inrichten![]()
of breinaalden. dat is wel een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meubeltjes voor de kamer, verf/behang voor de muren
ik denk niet dat hij er wol of garen bij gaat kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie Justin al breiend zijn avond vullen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij er wol of garen bij gaat kopen
dat is dan wel jammer. ik kan anders ook een topic openen en rechtstreeks vragenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is dan wel jammer. ik kan anders ook een topic openen en rechtstreeks vragen
The Prodigy, Destine, Kaiser Chiefs, Aux Raus, Lily Allen, Elle Bandita, Boys Noize en La Roux. Voornamelijkquote:
Lily Allenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The Prodigy, Destine, Kaiser Chiefs, Aux Raus, Lily Allen, Elle Bandita, Boys Noize en La Roux. Voornamelijk
Lily Allen was half bezopen ofzo. En ze trad op op suuuuper hoge hakken. Maar ze zette een vet goede show neer!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Lily Allen![]()
Kaiser Chiefs.
Dat zijn de enige 2 die ik kenEn ook goed zijn.
Oke vetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lily Allen was half bezopen ofzo. En ze trad op op suuuuper hoge hakken. Maar ze zette een vet goede show neer!
En de Kaiser Chiefs vallen niet binnen mijn muzieksmaak, maar hun optreden was gewoon zoo ontzettend gaaf. Ze waren naar mijn mening de beste van Lowlands, omdat ze zo ontzettend veel met het publiek deden, vooral vergeleken met de rest van de bands.
wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik vraag me cht af waarom ik ds vaseline spray naasdt me heb staam van de Hema!! volgens mij voror mijn fietrs doe [oe[ piept vmaar nu i kale die ge9ioe praatjws van skippy hoor word ik ook geil en wil ik neuiken hahahahahahahhahahaahhahahahahahahha
was het gezellig jah?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik vraag me cht af waarom ik ds vaseline spray naasdt me heb staam van de Hema!! volgens mij voror mijn fietrs doe [oe[ piept vmaar nu i kale die ge9ioe praatjws van skippy hoor word ik ook geil en wil ik neuiken hahahahahahahhahahaahhahahahahahahha
dat wil die niet vertellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Whehe. En welke Fokster wordt mama?
of het is dat Indonesiese meisje, die zit niet op FOK!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Whehe. En welke Fokster wordt mama?
nee, die is het volgens mij nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of het is dat Indonesiese meisje, die zit niet op FOK!
Redelijk, redelijkquote:
nog een klein beetje last van gisteravond dusquote:
Haha, een klein beetje inderdaad, maar komt wel weer goed!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog een klein beetje last van gisteravond dus
dat hadden we er niet uit opgemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Daarom stond dat potje vaseline spray ook op mijn kamer, dat probeerde ik gister duidelijk te maken
Wel een mooi verhaal hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hadden we er niet uit opgemaakt
Toch wel mooi dat jullie het lezen zoals jullie het WILLEN lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Justin, ff wat meer informatie over jouw zwangere meisje graag!!
Wat deed de politie dan daar ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat jullie het lezen zoals jullie het WILLEN lezen
Er was daarnet trouwens een goddelijk mooi meisje in de biebNet zo lang als mij (1m92), lang bruin haar, blauwe ogen, lief lachje, en goed gevuld waar het moet
Helaas is ze 16
Daarnet ging ik ff buiten een peukje roken om te zien wat de pliesie zoal aant doen was (ze stonden er met 5 man), en toen ik terugliep kwam dat meisje weer langs. Ze keek me aan, glimlachte verlegen en zei: "hoi, hihi"
laat me ff weten hoe het bevalt, misschien waag ik me er dan ook aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Heb ik uit verveling maar eens Windows 7 geïnstalleerd, kom ik erachter dat ik de verkeerde bit versie heb gedaan![]()
Dus nu maar met de goede versie beginnen
leg het dan even 1 keer goed uit, zijn we klaarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat jullie het lezen zoals jullie het WILLEN lezen
quote:Er was daarnet trouwens een goddelijk mooi meisje in de biebNet zo lang als mij (1m92), lang bruin haar, blauwe ogen, lief lachje, en goed gevuld waar het moet
Helaas is ze 16
Daarnet ging ik ff buiten een peukje roken om te zien wat de pliesie zoal aant doen was (ze stonden er met 5 man), en toen ik terugliep kwam dat meisje weer langs. Ze keek me aan, glimlachte verlegen en zei: "hoi, hihi"
jij mag helemaal niet naar anderen kijken, je hebt net een vriendin zwanger gemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze giechelde met een soort van hihi-geluid, en ik liet de volle kracht van mn playersmile op haar los
brandende vraag: is die FOK!-ker een bekende ToF-fer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat "zwangere" meisje ken ik al jaren (van Fok!), en we vinden het leuk om gewoon wat aan te kloten op internet ende zulks![]()
Gisteren kwam ze op MSN en schreef in caps: IK BEN ZWANGER VAN JE, LUL!Heel verhaal erbij, en ze heeft het tegen ieder contact gezegd die we allebei in onze MSN hebben. Hup, Skype aan, headsetje op en lachen om de reacties
Kerel lul verhaal ophangenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat "zwangere" meisje ken ik al jaren (van Fok!), en we vinden het leuk om gewoon wat aan te kloten op internet ende zulks![]()
Gisteren kwam ze op MSN en schreef in caps: IK BEN ZWANGER VAN JE, LUL!Heel verhaal erbij, en ze heeft het tegen ieder contact gezegd die we allebei in onze MSN hebben. Hup, Skype aan, headsetje op en lachen om de reacties
Nee het is geen ToF-erquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
brandende vraag: is die FOK!-ker een bekende ToF-fer?en je hebt je dus wel vermaakt via Skype...
Bek hoal'nquote:
Beetje Vista achtig, maar werkt voor de rest prima hier. Ik hoefde geen drivers niks te installeren na de installatie die ik probeerde vanuit windows zelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat me ff weten hoe het bevalt, misschien waag ik me er dan ook aan
[..]
dan kun je het ook wel zeggen, kennen we haar toch niet heel goedquote:
heb geen idee hoe ik Windows 7 moet gaan installeren, laat staan welke versie ik nodig hebquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Beetje Vista achtig, maar werkt voor de rest prima hier. Ik hoefde geen drivers niks te installeren na de installatie die ik probeerde vanuit windows zelf.
Nu moet ik wél een dvd branden omdat hij 64 bit niet pakt bij een 32 bit installatie.
Legale Windows 7 proff. 32 bit key kopen?
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kun je het ook wel zeggen, kennen we haar toch niet heel goed
[..]
heb geen idee hoe ik Windows 7 moet gaan installeren, laat staan welke versie ik nodig heb![]()
weet wel dat ik het liefst dual scott booth wil, zodat ik ook nog Vista kan gebruiken...
dat je dan de naam van die vrouwelijke FOK!-ster wel kunt noemen, omdat ze toch niet in ToF komt en we haar dus niet echt goed kennenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat je dan de naam van die vrouwelijke FOK!-ster wel kunt noemen, omdat ze toch niet in ToF komt en we haar dus niet echt goed kennen(tenzij ze een bekende FOK!-ster in het algemeen is
) ongeacht de rest
Lees m'n quote nog eensquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat je dan de naam van die vrouwelijke FOK!-ster wel kunt noemen, omdat ze toch niet in ToF komt en we haar dus niet echt goed kennen(tenzij ze een bekende FOK!-ster in het algemeen is
)
doe dan eens een foto, wie weet herkennen wat ToF-fers de dame in kwestiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees m'n quote nog eens
Ze heeft een nieuw account, haar ouwe was Daran ofzo, weet het niet meer helemaal
Weggebeft misschien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Femke, Kirsten en Renate zijn weggepest door Justin & Co.
Ik weet niet waar je dat verstaat, sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Mama kan niet plassen, mama kan niet plassen"
So truequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Mama kan niet plassen, mama kan niet plassen"
2:13 al verstond ik het vroeger veel duidelijker merk ik nuquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat verstaat, sorry
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat verstaat, sorry
quote:
Hoe laat ookalweer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
middagheb al donders zin om FCT te gaan kijken straks
17.00 (20.00 lokale tijd daar) gaat het van start, 16.45 ga ik weg van m'n werkquote:
Ik mag pas om 17:00 weg, dus zal ik zeker het eerste kwartier missenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
17.00 (20.00 lokale tijd daar) gaat het van start, 16.45 ga ik weg van m'n werk
89.40FM = Radio Oostquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag pas om 17:00 weg, dus zal ik zeker het eerste kwartier missen
Nou helaas word het eerst werken maar daarna wel denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat zeg je? Bierzuipen in Almelo?
Jij hebt een korte training.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat zeg je? Bierzuipen in Almelo?
Jah omgquote:
Ik niet, als ik word aangenomen op me stagebedrijf, dan ga ik verder met me MBO 4 als avondopleidingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen laatste dagje werken. Maandag beginnen met Bedrijfskundige Informatica.
Marko en Christiaan gaan jullie misschien nog door met HBO?
Das niet tof! hopelijk gaat het snel beter met drquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:34 schreef Mark-Hgl het volgende:
Fuck, krijg zojuist telefoon dat mijn oma in het ziekenhuis is opgenomen, was onwel geworden.
Hij heeft geneukt met een een of andere sloerie achter het station, nu zit hij met de gebakken perenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:18 schreef Samzz het volgende:
Justin word papa? Please, fill me in
Oh ja, ik heb een nieuwe laptop, dus jullie zijn echt niet van me af
Voor de gein!?quote:
Ha ha ha. Ik bedoel, zit je me nu voor de gek te houden of niet. Doe maar kalm, straks krijg je met je hart.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Voor de gein!?
Als je een soa en over een paar maanden een kind grappig vindt.... Dan was het voor de gein inderdaad!
Uuh nee? Justin zit echt in een diep dal momenteel. Hij is ook nauwelijks meer op fok en msnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha ha. Ik bedoel, zit je me nu voor de gek te houden of niet. Doe maar kalm, straks krijg je met je hart.
Nou Justin, gecondoleerd.
Nouja, dat dus!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:30 schreef Samzz het volgende:
Dat wist ik niet, want ik heb een hele tijd de computer kapot gehad.
Damn... Abortus is helemaal van deze tijd
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jah echt wel zielig voor hem, dat hij dat overkomt.
Hij zei tegen mij dat ze het kind niet wil laten weghalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm. Lekker je leven verknallen dan.
Je weet toch dat je dat soort gaatjes nooit moet vullen, alleen met bescherming
Het werd een tweeling toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jah echt wel zielig voor hem, dat hij dat overkomt.
Hij zei tegen mij dat ze het kind niet wil laten weghalen![]()
Goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nouja, dat dus!
Maar hoe is het met jou?
Ga nou geen dingen verzinnen!!!quote:
Justin heeft het er al moeilijk genoeg meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga nou geen dingen verzinnen!!!
Hebben jij en Charena al een naam bedacht voor jullie Wolk van een kind?quote:
Je bent er toch niet blij me hequote:
quote:
We dachten aan Destiny May Chanel als het een meisje wordt. Een jongensnaam hebben we nog niet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hebben jij en Charena al een naam bedacht voor jullie Wolk van een kind?
Wat dacht je van:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We dachten aan Destiny May Chanel als het een meisje wordt. Een jongensnaam hebben we nog niet...
Je weet dat zo'n kind voor eeuwig gepest gaat worden? En sowieso... Er is maar een vrouw op de wereld die Chanel mag heten en dat is Coco.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We dachten aan Destiny May Chanel als het een meisje wordt. Een jongensnaam hebben we nog niet...
Hmm, Bryan dan, het moet wel een tikkie anders zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Mitchell?
Brian?
Johnny?
Een kind opvoeden kost 100000 euro tot z'n 18e. Als het meezit dan hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft crisis hé...
Maak de jongensnaam dan ook iets groter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje duurquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind opvoeden kost 100000 euro tot z'n 18e. Als het meezit dan he
Met zo'n naam, moet dat haast wel een homo worden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maak de jongensnaam dan ook iets groter.
Bryan May Ray ofzo ..
Klinkt als een coole jongen!!
Nee joh! Echt zo'n coole jongen met een zonnebril die een motor heeft!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met zo'n naam, moet dat haast wel een homo worden...
Dat duurt dan nog minstens 18 jaar, tegen die tijd is hij écht wel homoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee joh! Echt zo'n coole jongen met een zonnebril die een motor heeft!!
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan hem ook gewoon Henk noemen...
Gaat het alweer volgens de laatste berichtenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef norich het volgende:
[..]
Das niet tof! hopelijk gaat het snel beter met dr
Hm, ik miste het ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik over 3 weken pas weer voor het eerst
ik ook, altijd redelijk rustige dag; 's ochtends en 's middags les en dus gewoon zitten, luisteren en aantekeningen makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, ik miste het ook wel hoor
WÁT? Gaat het niet door?quote:
Vind het maar een rare zaak. Waarom zou je je kind, net in haar belangrijkste periode wat school betreft, over de wereld willen laten rondzeilen, alleen maar om een recordpoging te doen? Hoe erg verneuk je je eigen kindquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Samzz het volgende:
Idd terecht, ik krijg steeds meer het idee dat het meer wil van papa is dan vind kind zelf. Kwa recordpoging danAls het echt je droom is de wereld rond te zeilen, wil je dat ook als je 18 jaar bent.
alleen daarom vind ik het terect dat ze (voorlopig) niet weg mag, omdat die ouders gewoon geen gezond verstand hebben van wat ze hun kind aandoenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het maar een rare zaak. Waarom zou je je kind, net in haar belangrijkste periode wat school betreft, over de wereld willen laten rondzeilen, alleen maar om een recordpoging te doen? Hoe erg verneuk je je eigen kind
Ja maar, ja maar... Ik hoorde op het jeugdjournaal dat ze graag de jongste wil zijn die dat gedaan heeft!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen daarom vind ik het terect dat ze (voorlopig) niet weg mag, omdat die ouders gewoon geen gezond verstand hebben van wat ze hun kind aandoen
"papa, ik wil volgend jaar alleen de wereld rondzeilen"
"tuurlijk meisje, als jij dat graag wilt gaan we dat regelen"
nu is het, net wat Samzz zei, maar de vraag of zij dat wil of dat haar vader dat wel ziet zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Ik hoorde op het jeugdjournaal dat ze graag de jongste wil zijn die dat gedaan heeft!!
Het record staat op naam van een 15-jarige volgens mij...
Ik blijf er gewoon om lachen als ik het ziequote:
jazeker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Goedenavond![]()
Ik moet hierna nog in drie ToF-topic's posten voordat ik in de OP kom zie ik ineens
Ja! Ik ben net onkruid, wel knap onkruid, but stillquote:
Vanaf het volgende topic gaat voetbal in de ban, want voetbal verpest de wereld en Groningen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tsja sinds hier ook veel over voetbal geluld wordt lukt dat wel![]()
en waar moeten we het dan over hebben?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf het volgende topic gaat voetbal in de ban, want voetbal verpest de wereld en Groningen.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ja! Ik ben net onkruid, wel knap onkruid, but still
Mijn laptop was overleden en het duurde een behoorlijke tijd voor ik weer een nieuwe had. Die ik nu dus heb. Eindelijk.
Wereldaangaande zaken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waar moeten we het dan over hebben?
Waar wil je pics van? M'n kapotte laptop? M'n nieuwe laptop? Of van onkruid?quote:
Alles, van begin tot eindquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:56 schreef Samzz het volgende:
Waar wil je pics van? M'n kapotte laptop? M'n nieuwe laptop? Of van onkruid?
Ik denk van "jouw onkruid"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar wil je pics van? M'n kapotte laptop? M'n nieuwe laptop? Of van onkruid?
Voetbal is geen wereldaangaande zaak.quote:
Ah, mènquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel een spelletje met jou doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik houd ook wel van spelletjes... Als het maar geen computerspelletjes zijn, dat is kut.
Wil je dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een spelletje met jou doen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik houd ook wel van spelletjes... Als het maar geen computerspelletjes zijn, dat is kut.
tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |