Natuurlijk kan een beschonken persoon dat wel, je er immers zelf voor gekozen om dronken te worden, nu mag je ook zelf de gevolgen dragen. Succes met je aankoop!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:45 schreef marckvandijk het volgende:
...
is het niet zo dat een beschonken persoon, niet rechtsgeldig een aankoop mag doen?
...
De 7 dagen zijn al een poos verstrekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
Als particulier lijkt mij dat de wet koop op afstand hier opgaat, met als gevolg dat jij binnen 7 werkdagen af mag zien van de koop.
En die 7 dagen zijn helaas al verlopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
Als particulier lijkt mij dat de wet koop op afstand hier opgaat, met als gevolg dat jij binnen 7 werkdagen af mag zien van de koop.
De wet koop op afstand geldt niet voor verkoop bij opbod / internetveilingen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef _Flash_ het volgende:
die hele site doet het niet
Da's kutquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
De wet koop op afstand geldt niet voor verkoop bij opbod / internetveilingen...
Haha nee ik zie het ! Misschien zijn ze inmiddels al failliet ! Is dat een reden om een aankoop te ontbindenquote:
Nu maar hopen dat je de curator niet achter je aan krijgtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef marckvandijk het volgende:
Haha nee ik zie het ! Misschien zijn ze inmiddels al failliet ! Is dat een reden om een aankoop te ontbinden
Hier wel!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef _Flash_ het volgende:
die hele site doet het niet
quote:SONY Wii games
quote:eisen dat ik het moet betalen
quote:is niet een vrijblijvend iets.
quote:Wij verzoeken u ........r te willen voldoen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
euhquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Als jij kan bewijzen dat je dronken was heb je een sterk punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |