Natuurlijk kan een beschonken persoon dat wel, je er immers zelf voor gekozen om dronken te worden, nu mag je ook zelf de gevolgen dragen. Succes met je aankoop!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:45 schreef marckvandijk het volgende:
...
is het niet zo dat een beschonken persoon, niet rechtsgeldig een aankoop mag doen?
...
De 7 dagen zijn al een poos verstrekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
Als particulier lijkt mij dat de wet koop op afstand hier opgaat, met als gevolg dat jij binnen 7 werkdagen af mag zien van de koop.
En die 7 dagen zijn helaas al verlopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
Als particulier lijkt mij dat de wet koop op afstand hier opgaat, met als gevolg dat jij binnen 7 werkdagen af mag zien van de koop.
De wet koop op afstand geldt niet voor verkoop bij opbod / internetveilingen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef _Flash_ het volgende:
die hele site doet het niet
Da's kutquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
De wet koop op afstand geldt niet voor verkoop bij opbod / internetveilingen...
Haha nee ik zie het ! Misschien zijn ze inmiddels al failliet ! Is dat een reden om een aankoop te ontbindenquote:
Nu maar hopen dat je de curator niet achter je aan krijgtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef marckvandijk het volgende:
Haha nee ik zie het ! Misschien zijn ze inmiddels al failliet ! Is dat een reden om een aankoop te ontbinden
Hier wel!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef _Flash_ het volgende:
die hele site doet het niet
quote:SONY Wii games
quote:eisen dat ik het moet betalen
quote:is niet een vrijblijvend iets.
quote:Wij verzoeken u ........r te willen voldoen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Earry het volgende:
euhquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Als jij kan bewijzen dat je dronken was heb je een sterk punt.
Daar is het al te laat voor, hij heeft al toegegeven dronken die zooi gekocht te hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:20 schreef scrumple het volgende:
Gewoon op alle emails/post reageren dat je nooit een transactie bent aangegaan. Laat hun maar bewijzen dat er een overeenkomst is.
Ik kan met de gegevens van een willekeurig iemand een account aanmaken op die site.
Dan weet hij iig hoelaat het is als de incasso brief op de mat valtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:22 schreef Noork het volgende:
[..]
Hier valt niet aan te ontkomen. Wat is het?
Stationsklok dus.![]()
Spiderpayment-ripoff.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:37 schreef marckvandijk het volgende:
Anders zie ik de bijgevoegde tekening als een betaling. Deze tekening is 40 euro waard.
mail terug gehad zonder reactie op de tekening![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:37 schreef marckvandijk het volgende:
Vandaag een email gestuurd:
Geachte Daanauctions,
Ik heb helemaal geen factuur meer, want het is al zo lang geleden. Kunt u deze nogmaals sturen?
Anders zie ik de bijgevoegde tekening als een betaling. Deze tekening is 40 euro waard.
Gr,
Marck
mail terug gehad zonder reactie op de tekeningDie ga ik dus terug eisen
Het bleek dus te gaan om een aankoop van 0,80 eurocent, alleen transactiekosten zijn 12 euro. FOKKERS.
Alleen had TS wél gewoon een account waar 'ie naar ik aanneem ook wél betaalde transacties op heeft gedaan, en heeft iemand achter zijn computer gezeten terwijl 'ie nog was ingelogd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:20 schreef scrumple het volgende:
Ik kan met de gegevens van een willekeurig iemand een account aanmaken op die site.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:03 schreef Catbert het volgende:
Laat dan lekker die "vriend" van je betalen?
Het ontslaat je iig wel tot de verplichting tot koop.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:54 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dat dus.
Die 'vrienden' hebben misbruik gemaakt van je account. Ze moeten je daarvoor net zo goed betalen als wanneer ze je glazen tafel hebben gebroken.
Verder ben jij zelf verantwoordelijk voor je account. Dat jij dat account open laat staan en aan dronken vrienden geeft ontslaat jou niet van verantwoordelijkheid.
Hoezo dat dan? Vanaf de account van TS is immers een transactie tot stand gekomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Consurechter het volgende:
[..]
Het ontslaat je iig wel tot de verplichting tot koop.
Ja maar niet door TS. Er is dus geen sprake van wilsovereenstemming van de TS.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vanaf de account van TS is immers een transactie tot stand gekomen.
Klopt, maar hoe ga je dat bewijzen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef Consurechter het volgende:
[..]
Ja maar niet door TS. Er is dus geen sprake van wilsovereenstemming van de TS.
TS is verantwoordelijk voor zijn account.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef Consurechter het volgende:
Er is onder de account van TS, met het wachtwoord dat alleen TS wist, een bestelling geplaatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef Consurechter het volgende:
[..]
De bewijslast ligt in dit geval bij de verkoper. Hij moet een schriftelijke bevestiging van kunnen overleggen waaruit blijkt dat TS het product ook wilde kopen. Zie bijvoorbeeld 267741 CV 05-854 over telefonische verkoop.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe ga je dat bewijzen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |