quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:32 schreef RandomKill het volgende:
Hello mensen ..Ik ben vandaag op geweest om me rijbewijs te halen . Ik heb het niet gehaald,Jammer:(, volgende keer beter:).Alhoewel ik persoonlijk vond dat ik zelf helemaal niet slecht had gereden en mijn rij-instructeur vond het ook niet..'er werd gezecht ik keek op wat momenten te overdreven ,waardoor dus niet snel genoeg besluitvaardig of whatever ...Nou werd me verteld dat het CBR een aantal percentage moet laten zakken (Per Examinator).. Omdat het niet mag voor een examinator om alleen maar groene streepjes op zijn lijst te hebben staan ( dat wil zeggen mensen die geslaagd zijn) en er dan op aangekeken word
Ik vraag me af of dit echt waar is of een onzin verhaal is ..
In Nederland krijg je zo'n checklist ook hoor.. Bij TS werd de reden ook genoemd, 'te weinig besluitvaardig'. Nou klinkt dat als een vaag begrip, en makkelijk om mensen op af te keuren, maar het is in het Nederlandse verkeer wel een belangrijk punt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:59 schreef Vampier het volgende:
hier in de US krijg je een mooie checklijst waarom je geslaagd bent of waarom je gezakt bent... wat krijg je bij het CBR? Kan er een Camera aan boord bevestigd worden die laat zien dat je wel goed gereden hebt? Ik vind het inderdaad altijd erg vaag waarom mensen zakken.
Helaas voor jou doet het er helemaal niets toe wat jij er zelf van vind, of wat jouw instructeur ervan vindt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:32 schreef RandomKill het volgende:
Alhoewel ik persoonlijk vond dat ik zelf helemaal niet slecht had gereden en mijn rij-instructeur vond het ook niet..
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:18 schreef RandomKill het volgende:
nu is mijn vraag gewoon of het waar is dat het CBR een aantal percentage moet laten zakken ?
Uch, ik heb gezechtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas voor jou doet het er helemaal niets toe wat jij er zelf van vind, of wat jouw instructeur ervan vindt.
[..]
Nee.
Je ziet dit precies verkeerd om! Elke examinator moet "even streng" zijn, m.a.w. dat komt er inderdaad op neer dat elke examinator grofweg evenveel mensen moet laten slagen. Als dat niet zo zou zijn, zou het veel raarder zijn, namelijk: elke examinator krijgt zeg 1000 random kandidaten, die qua kwaliteiten gemiddeld hetzelfde zijn bij dergelijke aantallen. Dan zou het veel raarder zijn als de ene examinator veel meer mensen zou laten slagen. M.a.w. van die 1000 zakt een bepaald percentage, namelijk degenen die het slechtste rijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:32 schreef RandomKill het volgende:
Nou werd me verteld dat het CBR een aantal percentage moet laten zakken (Per Examinator).. Omdat het niet mag voor een examinator om alleen maar groene streepjes op zijn lijst te hebben staan ( dat wil zeggen mensen die geslaagd zijn) en er dan op aangekeken word
Ik denk dat je daar de spijker redelijk op zijn koppie hebt getikt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:53 schreef Catch22- het volgende:
Maar ik heb nieuws, al haal je je rijbewijs, rijden kan je de eerste 100dkm toch niet.
Wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:52 schreef Adidah het volgende:
Mensen die niet in één keer slagen, mogen wat mij betreft sowieso nooit het rijbevoegdheid krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |