Punt is dat Amerikanen, zodra ze een uniform aanhebben, alle gevoel voor proportie lijken te verliezen. Dat supergevaarlijke bendelid pakken ze (wellicht terecht) KEIHARD aan, maar iemand die bij wijze van spreken per ongeluk een propje op straat laat vallen pakken ze ook KEIHARD aan. En een vrouw is ook geen 'vrouw' meer maar een 'female suspect' die zich op een 'crime scene' bevindt en wellicht 'unable' was 'to provide an adequate explanation for her presence' - slecht voorbeeld maar dat is iets wat er ook nog eens bij komt zodra Amerikanen een uniform aan hebben: dan kunnen ze ook opeens niet meer normaal, maar alleen nog in juridische, technische termen praten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:30 schreef Djahani het volgende:
Een super gevaarlijk bendelid met tientallen wapen's in huis wordt opgepakt, toevallig zitten zijn kinderen ook in hetzelfde huis. Oja, dat is een reden om de uiterst gevaarlijke man zomaar rond te laten lopen ofniet?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:54 schreef dadoc het volgende:
[..]
Punt is dat Amerikanen, zodra ze een uniform aanhebben, alle gevoel voor proportie lijken te verliezen. Dat supergevaarlijke bendelid pakken ze (wellicht terecht) KEIHARD aan, maar iemand die bij wijze van spreken per ongeluk een propje op straat laat vallen pakken ze ook KEIHARD aan. En een vrouw is ook geen 'vrouw' meer maar een 'female suspect' die zich op een 'crime scene' bevindt en wellicht 'unable' was 'to provide an adequate explanation for her presence' - slecht voorbeeld maar dat is iets wat er ook nog eens bij komt zodra Amerikanen een uniform aan hebben: dan kunnen ze ook opeens niet meer normaal, maar alleen nog in juridische, technische termen praten.
Kortom: Amerikanen in uniform zijn slecht geprogrammeerde, over-agressieve ROBOTS. Doodeng. Blijf er vandaan!
Om nog niet te spreken van dit soort programma's waarin zo KEIHARD mogelijk optreden vergezeld wordt van zo stoer mogelijke muziek 'voor de echte man'. TS, ik ben het eens met je post, maar je bent zelf dus ook een randdebiel anders keek je niet naar deze pulp
Zeker nog nooit geprobeerd een gesprekje aan te knopen met de levensvorm 'Amerikaan In Uniform'?quote:
Jawel, heb er zelfs eentje ontmoet na een beroving die een beetje Nederlands sprakquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:07 schreef dadoc het volgende:
[..]
Zeker nog nooit geprobeerd een gesprekje aan te knopen met de levensvorm 'Amerikaan In Uniform'?
Vergeet het maar, doorlopen en je bek houden mot je en anders mag je plat tegen de grond! Ik vraag me al jaren af waarom Wilders daar niet gaat wonen, die vindt dat ongetwijfeld práááchtig.
En zo hoort het, als een politie agent in Nederland je netjes verzoekt om op te zouten krijg je van die commentaar van : Ik ken mijn rechten! Hoezo? Waarom? Nee, je bent maar een homo in uniform en ga zo maar door...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:07 schreef dadoc het volgende:
[..]
Zeker nog nooit geprobeerd een gesprekje aan te knopen met de levensvorm 'Amerikaan In Uniform'?
Vergeet het maar, doorlopen en je bek houden mot je en anders mag je plat tegen de grond! Ik vraag me al jaren af waarom Wilders daar niet gaat wonen, die vindt dat ongetwijfeld práááchtig.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:22 schreef Geerd het volgende:
Of je hier nou uniform draagt of niet, om de medemens te helpen maakt geen reet uit.
Er is in Ned geen respect meer voor de uniform draagende.
En dat is natuurlijk mede door het slappe handje, we mogen niks meer, criminelen worden als toeristen behandeld.
Respect is niet iets dat je van nature mee krijgt bij de geboorte, respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:29 schreef Geerd het volgende:
Des niet al te min, doe ik mijn werk nog steeds met veul plezier, en gelukkig maak ik elke dag nog mee dat er gewoon mensen zijn die dubbel zo oud zijn als mij nog netjes aanspreken met meneer de conducteur waar ik dan weer vaak om moet lachen.
Hadden we allemaal maar nees wat meer respecht voor elkaar.
Ehm, geef dan nog wel de goede naam:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:01 schreef Salvad0R het volgende:
"Special Weapons Assault Team"
De oorspronkelijke naam zegt het al.
Maar inderdaad, politie is losgeslagen daar. Het is wachten tot Homeland Security de boel compleet overneemt en in één nacht alle grondwetsgezinden afmaakt. Hmmm, I've heard that before Hmmm.
Ze hebben inmiddels ook Obama Jugend, to be deployed when NATO approaches DC. Weettoch .
[ afbeelding ]
Compleet gelul, alleen je moet de situatie kennen, jij kan in een stad als New York met elke agent praten als je die in de goede buurt tegenkomt, maar als je die tegenkomt in de buurt waar er flink geschoten wordt en flink geweld is ja dan zijn ze wat minder aardig. Inderdaad als je aangehouden wordt dan moet je blijven zitten en met je handen op je stuur, waarom? Omdat er daar vaker van dit soort dingen gebeuren: [upd] Agente doodgeschoten in Amstelveen Geloof maar dat als er hier in het komende jaar 10 agenten worden neergeknald als ze iemand aanhouden voor een controle dat we dan ook allemaal netjes met de handjes op het stuur zitten en met getrokken pistolen benaderd worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:07 schreef dadoc het volgende:
[..]
TS maakt zichzelf belachelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:30 schreef Djahani het volgende:
Jij bent gewoon het bewijs van hoe dom iemand kan zijn.
Respect is wat anders dan doodsangst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:11 schreef Djahani het volgende:
[..]
En zo hoort het, als een politie agent in Nederland je netjes verzoekt om op te zouten krijg je van die commentaar van : Ik ken mijn rechten! Hoezo? Waarom? Nee, je bent maar een homo in uniform en ga zo maar door...
Hoe komt dit? De politie heeft niks te zeggen in NL en als ze actie willen ondernemen krijgen ze het gezeik te horen van hun leidinggevende/baas, in USA hebben de mensen respect voor de politie, 3x raden waarom.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Respect is niet iets dat je van nature mee krijgt bij de geboorte, respect moet je verdienen.
Bijvoorbeeld door fatsoenlijk Nederlands te schrijven...als je schrijft.
Door politieman te zijn als je politieman bent.
Door gigantisch lekker te koken als je graag kookt.
enz...
De doorgeslagen gedachte dat je voor iedereen respect dient te hebben moet maar eens de wereld uitgeholpen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |