Als ik z'n fobo zo lees is hij wel serieus. Hij heeft genoeg onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vraag me af hoe lang hij het weet vol te houden.
Nee, het is lamonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dikke kankercare zeg
Het is maar internet!
Door wanproducten van de maatschappij als jij is deze topper met de horizon verdwenen om zijn wijsheid ergens anders te verkondigen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dikke kankercare zeg
Het is maar internet!
Ja precies! Laat iedereen toch even in zijn waarde!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom pesten mensen hem dan zo?![]()
Hallo laat mensen lekker met rust.
Omdat mensen zo zijn, want Lamon is kei tof en zou niet weggepest moeten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom pesten mensen hem dan zo?![]()
Hallo laat mensen lekker met rust.
Je moeder!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Door wanproducten van de maatschappij als jij is deze topper met de horizon verdwenen om zijn wijsheid ergens anders te verkondigen.
Ben je nu trots op jezelf, he? Lul.
Eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is lamon![]()
En doe is lief iedereen!
Sarcasme?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja precies! Laat iedereen toch even in zijn waarde!
Ja dat vind ik ook. Sorry hoor rare mensen op de wereld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat mensen zo zijn, want Lamon is kei tof en zou niet weggepest moeten zijn
Hij komt vast wel terug (Hopelijk ?!!??! )quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Sarcasme?
[..]
Ja dat vind ik ook. Sorry hoor rare mensen op de wereld.Lamon moet zich niet zomaar weg laten jagen!
Tja ik hoop het eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij komt vast wel terug (Hopelijk ?!!??! )
Nee hoor. Ik hang zelf een soort boeddhistische levenswijze aan, leven en laten leven zegmaar. Ik kan er slecht tegen als mensen andere mensen afkraken omdat ze daar zin in hebben.quote:
Ik ook dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hang zelf een soort boeddhistische levenswijze aan, leven en laten leven zegmaar. Ik kan er slecht tegen als mensen andere mensen afkraken omdat ze daar zin in hebben.
Blijkbaar kon hij zijn stempel niet zo erg drukken als hij dacht. Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het is een virtuele schreeuw om aandacht, zo'n zelfmoordpoging op je account.
Wow, ik ben nog nooit eerder iemand tegengekomen op KLB die dit ook zo ziet! Waar geloof je nog meer in!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, ik ben nog nooit eerder iemand tegengekomen op KLB die dit ook zo ziet! Waar geloof je nog meer in!
He doe is lief!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
Hij altijd met z'n 'anderen wegpesten van FoK!'. WIE IS HIER NU WEGGEPEST? HUH? Nou dan!
Wel sinds die fok-hack.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Je bent ook wel eens de Boem-Dikkie?
Zo snel op je teentjes getrapt. Damn!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat "" ! Opflikkeren uit mijn topic, kutwijf.
Ja, ik mis hem ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
mompelt iets over kiespijn
Ik toon oprechte interesse en ik krijg dit terug? Walgelijk. Ik walg van je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zo snel op je teentjes getrapt. Damn!
Ik ook nu van jou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik toon oprechte interesse en ik krijg dit terug? Walgelijk. Ik walg van je.
Waarom zou dat zo zijn? Er zijn genoeg fokkers die mij in het echt kennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Lamon zei mij eerst dat de meeste mensen die zo stoer doen op fok altijd in het echt zo heel verlegen zijn, en ik denk dat daar echt wel waarheid in zit!
Dus zit eens niet zo fucking irritant te doen, want jullie stellen ook helemaal niks voor, en om jezelf beter te voelen door iemand anders te kutten, is al helemaal kinderachtig..
Dat jullie dat niet zien.. tja
Verteld meer over jullie dan over Lamon hoor
Ben jij serieus moeder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Lamon zei mij eerst dat de meeste mensen die zo stoer doen op fok altijd in het echt zo heel verlegen zijn, en ik denk dat daar echt wel waarheid in zit!
Dus zit eens niet zo fucking irritant te doen, want jullie stellen ook helemaal niks voor, en om jezelf beter te voelen door iemand anders te kutten, is al helemaal kinderachtig..
Ja dat merk ik ook. Ik denk dat het wel voor een groot aantal mensen geldt. Daarom heb je ook veel 'internethelden'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Punt is dat ie FOK! veel te serieus neemt, doet alsof het hem allemaal niets uitmaakt maar het tegendeel bewijst (bewees) door overal 500 keer op in te gaan, youtube filmpjes van zichzelf te maken en een opstel schrijft als vaarwelbericht, hell, dat hij überhaupt een vaarwelbericht schrijftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:27 schreef Michielos het volgende:
Het grappige is dat hij ergens wel een punt heeft. Het meerendeel van FOK! zijn nu in het echt gewoon dikke nerds. Van Emimich dacht ook iedereen dat ie ruig was, en zo zijn er nog wel 100 voorbeelden. uiteindelijk blijken het toch allemaal nerds te zijn.
Maar ey Lamon, het ga je goed kerel. Ik kon je niet
Nee hoor. Er zijn namelijk mensen die ruigheid weten te herkennen, en dat niet deden bij Emimich.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:27 schreef Michielos het volgende:
Van Emimich dacht ook iedereen dat ie ruig was,
quote:Op 24-11-2008 02:03 schreef Jajong
Bweheh die Emimich. Typetje lonely 4 life
.
quote:Op 24-11-2008 02:15 schreef Salvad0R
[..]
Gewoon te sneu. Had laatst ook al een hele horde haters die foto's uit mijn fotoboek zaten te spammen.
Wel aandoenlijk, van die figuren die denken geen noob meer te zijn, maar nooit onze wrath hebben gevoeld.
Ze gaan oogstuuuh wat ze zaaiuuuh~
In real life word ik gepest en ben ik een nul. Wil je nu mij dit laatste beetje hoop en plezier ontnemen zodat jij niet wordt belast met mensen zoals ik? Jij bent gewoon een baas in real life, ik hier op FOK! Afgesprokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:33 schreef Goofisch het volgende:
Ik lees in dit topic dingen over respect voor de ander en elkaar in hun waarde laten.....
Sommige forumdelen zie je dit nog wel op FoK. Maar over het algemeen vind je in ieder topic een hoop gebagger en worden users compleet de grond in geboord... Heel weinig respect hier moet ik zeggen.
En volgens mij voornamelijk door mensen die idd niks in real life hebben en hier een beetje de king proberen uit te hangen. Hoe fucking sneu is dat !
Van mij mogen mods best wat strenger optreden tegen users die zonder enige aanleiding zitten te baggeren of af te zeiken door middel van bans/verwijderen van bericht.
Maar hier in KLB is het gewoon de manier van humor en dat is best grappig![]()
Alsof hij dat allemaal serieus zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Is dat hem?
Dan valt hij wel onder de categorie 'mensen die internet serieus nemen'
Ja want Lamon was echt een aanwinstquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:56 schreef verdommejah het volgende:
Tsja als modjes hun werk niet goed doen verlaten de users vanzelf wel het board
Nee, maar dat zijn 50% van de andere users in KLB ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want Lamon was echt een aanwinst!!!!!!!
Eindelijk heb ik iemand de ware kansbereking geleerd! 50% kans. Alles!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn 50% van de andere users in KLB ook niet bepaald.
Ik mag hopen dat je zonder kladblaadje tot die conclusie bent gekomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik iemand de ware kansbereking geleerd! 50% kans. Alles!
Aanwist of niet, een user die door andere users in het harnas werd gejaagd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want Lamon was echt een aanwinst!!!!!!!
dat dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn 50% van de andere users in KLB ook niet bepaald.
Het feit alleen al dat hij zoiets op YouTube zet is ontzettend triest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof hij dat allemaal serieus zegt
Als je hier iets meer tijd besteed dan een minuut of 3 besef je ook wel dat als jij niemand affakkelt, en je met topics aan komt zetten waar nog iig nog een beetje hersenactiviteit afstraalt je daadwerkelijk normaal en beleefd ontvangen wordt hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:25 schreef Crack_ het volgende:
Dus ik vind dat Lamon terug moet komen, en mods harder moeten optreden en iedereen gewoon aardig moet doen. Je hoeft toch niet elkaars beste vrienden te worden of wel?!
Waarom onaardig doen terwijl je ook gewoon niks kunt zeggen als je iemand niet mag ?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:27 schreef TC03 het volgende:
Wat een kneus zeg. Ik zit al zes jaar op Fok en heb nog nooit hatemail gehad, waar zou dat nou aan liggen? Ohja, aan het feit dat hij een irritante kneus is en dat op deze manier bevestigt. ""
Mag ik je aanraken omdat je al 6 jaar van je leven qua intellect verpest hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:27 schreef TC03 het volgende:
Wat een kneus zeg. Ik zit al zes jaar op Fok en heb nog nooit hatemail gehad, waar zou dat nou aan liggen? Ohja, aan het feit dat hij een irritante kneus is en dat op deze manier bevestigt. ""
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken omdat je al 6 jaar van je leven qua intellect verpest hebt?
Hou jezelf eens op de hoogte van wat hier gaande is.quote:
Het was sarcasmequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hou jezelf eens op de hoogte van wat hier gaande is.
Als ik goed geinformeert ben was de aanwezigheid van Lamon het enige wat het modschap hier van mij weg hield.
Ik ben er klaar voor.
At your service!
Jij bent niet bekend met het KLB-roddelcircuit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het was sarcasmeEn jij als mod hier? En dat moet ik geloven?
Maar waarom is een forum dan ? Dat bedoel ik met je hoeft elkaar toch echt niet aardig vinden, en je mag ook wel duidelijk maken als je iemand niet mag, en een keer een kut merking maken naar diegne, maar continu ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als je hier iets meer tijd besteed dan een minuut of 3 besef je ook wel dat als jij niemand affakkelt, en je met topics aan komt zetten waar nog iig nog een beetje hersenactiviteit afstraalt je daadwerkelijk normaal en beleefd ontvangen wordt hoor.
Een forum (zoals KLB) is bedoeld om je ongenoegen te uiten over iets. Maar je moet bedenken dat mensen hier al 2 jaar (vaak ook langer) zitten. En die hebben jouw pietluttige klacht al 20+x gehoord. Verwacht je dan dat ze 100% aardig en begripvol reageren, helemaal als ze door elkaar worden opgejut?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar waarom is een forum dan ? Dat bedoel ik met je hoeft elkaar toch echt niet aardig vinden, en je mag ook wel duidelijk maken als je iemand niet mag, en een keer een kut merking maken naar diegne, maar continu ?
Dat vind ik toch echt wel heel erg onnodig, dan gaat het echt te ver
Daar zeg je het zelf al: 'roddel'quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met het KLB-roddelcircuit?
Nee, en ik verwacht ook niet dat er íéts zal veranderen, maar misschien dat sommige fokkers bij zichzelf wel weten dat het echt kinderachtige is wat ze doen, maar ik ga er niet van uit dat ze dat zullen toegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een forum (zoals KLB) is bedoeld om je ongenoegen te uiten over iets. Maar je moet bedenken dat mensen hier al 2 jaar (vaak ook langer) zitten. En die hebben jouw pietluttige klacht al 20+x gehoord. Verwacht je dan dat ze 100% aardig en begripvol reageren, helemaal als ze door elkaar worden opgejut?
Lamon was een afschuwelijk slechte poster die elk topic waar hij zijn kop liet zien verpestte, is dat niet genoeg reden om iemand 'weg te pesten' zoals dat op vreselijk dramatische manier wordt genoemd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en ik verwacht ook niet dat er íéts zal veranderen, maar misschien dat sommige fokkers bij zichzelf wel weten dat het echt kinderachtige is wat ze doen, maar ik ga er niet van uit dat ze dat zullen toegeven
Het is gewoon even fijn om te zeggen
Dat is maar een mening, en ik weet ook dat wanneer hier eentje iemand niet mag, er snel andere komen die mee gaan doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Lamon was een afschuwelijk slechte poster die elk topic waar hij zijn kop liet zien verpestte, is dat niet genoeg reden om iemand 'weg te pesten' zoals dat op vreselijk dramatische manier wordt genoemd?
Die gast deed serieus afbreuk aan elke discussie waar hij zijn hoofd liet zien en ik ben blij dat ie weg is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:18 schreef Goofisch het volgende:
Crack moet de moeder teresa van fok worden![]()
Jaquote:
Ik heb morgen vrij, dus neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja
Moet jij niet slapen trouwens![]()
Dankuquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij, dus nee
Jij dan ?
En knuff![]()
<-- kun je ook wel met veel fantasie als knuffel zien
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Danku![]()
Ik zou wel willen. Maar kan niet slapen dus heb me laptop maar op schroot gepakt![]()
Ben gelukkig ook vrij morgen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Je kunt niet slapen door het weer ?
Moet ik een slaap liedje zingen
http://perm.rnaweb.nl/regen/quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:42 schreef Goofisch het volgende:
[..]![]()
Ne hoeft niet lieve moeder teresa. ik red me wel![]()
Kan niet slapen van de warmte. Als het gaat regenen slaap ik meteen door dat getik op het raam
LOOOLquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:50 schreef Goofisch het volgende:
[..]
LOOOL![]()
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen![]()
En luister hem nog altijd
Nee niet echt. Ben te moe om te slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha
Nou misschien dat je moe wordt van het lachen ?
Ben je niet stiekem aan het slapen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 04:00 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ben te moe om te slapen![]()
Dat is het denk![]()
Ik ging net even checken of de schuurdeur wel op slot was en toen ging ik bijna op een egel staan
Je gaat een trend zoeken met je vondst van dat liedjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 04:03 schreef Crack_ het volgende:
Dat is toch wel toevallig dat een kinderliedje het zo goed doet op fok
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 04:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je niet stiekem aan het slapen?
Jeejquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 04:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je gaat een trend zoeken met je vondst van dat liedje
Hij was zelf ook een eikel, uit zijn eigen onzekerheid zat hij altijd, altijd BT af te zeiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:25 schreef Crack_ het volgende:
Dus ik vind dat Lamon terug moet komen, en mods harder moeten optreden en iedereen gewoon aardig moet doen. Je hoeft toch niet elkaars beste vrienden te worden of wel?!
Waarom onaardig doen terwijl je ook gewoon niks kunt zeggen als je iemand niet mag ?
Ik weet het, is het niet tof?!?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik mocht hem gewoon absoluut niet, en even waarom;
- Post 100'en foto's van hemzelf.
- Stikt altijd in het zelfmedelijden.
- Denkt dat users tegen hem samenspannen op MSN, en als heilige missie 'hem wegpesten' hebbe.
- Altijd roepen dat je 'internet' doorhebt, maar toch overal op ingaan.
- 'Proberen' BT af te zeiken, en vreselijke dingen over haar zeggen.
- Overmatig gebruik van de smiley:
Joa det es.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het, is het niet tof?!?!
Sinds wanneer ben ik een kloon .. ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de MSN gesprekken waar besproken werd hoe Lamon weg te pesten. Maar gelukkig heeft hij zijn kloon Crack nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |