Als ik z'n fobo zo lees is hij wel serieus. Hij heeft genoeg onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vraag me af hoe lang hij het weet vol te houden.
Nee, het is lamonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dikke kankercare zeg
Het is maar internet!
Door wanproducten van de maatschappij als jij is deze topper met de horizon verdwenen om zijn wijsheid ergens anders te verkondigen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dikke kankercare zeg
Het is maar internet!
Ja precies! Laat iedereen toch even in zijn waarde!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom pesten mensen hem dan zo?![]()
Hallo laat mensen lekker met rust.
Omdat mensen zo zijn, want Lamon is kei tof en zou niet weggepest moeten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom pesten mensen hem dan zo?![]()
Hallo laat mensen lekker met rust.
Je moeder!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Door wanproducten van de maatschappij als jij is deze topper met de horizon verdwenen om zijn wijsheid ergens anders te verkondigen.
Ben je nu trots op jezelf, he? Lul.
Eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is lamon![]()
En doe is lief iedereen!
Sarcasme?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja precies! Laat iedereen toch even in zijn waarde!
Ja dat vind ik ook. Sorry hoor rare mensen op de wereld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat mensen zo zijn, want Lamon is kei tof en zou niet weggepest moeten zijn
Hij komt vast wel terug (Hopelijk ?!!??! )quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Sarcasme?
[..]
Ja dat vind ik ook. Sorry hoor rare mensen op de wereld.Lamon moet zich niet zomaar weg laten jagen!
Tja ik hoop het eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij komt vast wel terug (Hopelijk ?!!??! )
Nee hoor. Ik hang zelf een soort boeddhistische levenswijze aan, leven en laten leven zegmaar. Ik kan er slecht tegen als mensen andere mensen afkraken omdat ze daar zin in hebben.quote:
Ik ook dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hang zelf een soort boeddhistische levenswijze aan, leven en laten leven zegmaar. Ik kan er slecht tegen als mensen andere mensen afkraken omdat ze daar zin in hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |