Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft mij drie kwartier gekost om weer in te kunnen loggen
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:31 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik blijf voorlopig dan nog maar even ingelogd denk ik.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het heeft mij slechts drie keer opnieuw het wachtwoord invoeren geduurd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft mij drie kwartier gekost om weer in te kunnen loggen
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?
De eerste keer kreeg ik geen mailtje toegestuurd. Vervolgens kun je niet direct daarna voor een tweede keer aanvragenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het heeft mij slechts drie keer opnieuw het wachtwoord invoeren geduurd.![]()
[..]
System overload.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste keer kreeg ik geen mailtje toegestuurd.
In het FB-topic nu allemaal wijsneuzen die op mij reageren dat het wel goed werkt want bij hun ging het heel snelquote:
Nou ik was al bijna op weg naar de FA's, die had ik dan het hele forum over geschopt en geslagenquote:
Lowlands was weer erg leuk. Ik heb me prima vermaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?
Het was wel goed maar het leek vooral erg veel op Queens of the Stone Age maar dan live wel goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zowas.
Scrut heeft problemen met de zanger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:52 schreef brother52 het volgende:
Het beste wat ik gezien heb was Faith no more, dat was een briljant optreden.
De Staat.quote:Grace Jones was ook geweldig, net als de Staat en Wilco.
Ah, dat is lief.quote:De grootste tegenvaller dit jaar was eigenlijk dat Diaan er niet was.
Een ongemanierde vlerk is het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut heeft problemen met de zanger.![]()
Ik had niet verwacht dat ze nog zo goed bij stem zou zijn. Ze is ten slotte ook al 61 en erg goed geconserveerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Grace Jones heb ik ook ietwat op tv gezien. Dat zag er goed uit, geweldige show.
Daarin is hij niet de enige, je vindt hem briljant of je vindt hem helemaal niets. Een tussenweg is volgens mij niet mogelijk.quote:
Ik had al eens een paar nummers van ze gezien als voorprogramma van the Presidents of the USA en dat heeft toen al behoorlijk indruk op me gemaakt, verruit het beste wat Nederland op dit moment te bieden heeft qua muziek. Live zijn ze ook nog eens een stuk beter dan op cd, dat vind ik altijd wel een pluspunt.quote:De Staat.![]()
Ik checkte net op Doornroosje voor hun optreden eind december, is al uitverkocht. Gelukkig hebben ze er nog eentje bijgepland.
Soms ben ik datquote:Ah, dat is lief.
Ik heb niet zoveel gezien op tv. Grace vond ik erg goed, Snoop Dogg leek weer een feestje, Calexico mooi en nog een verrassende combinatie van DIO met The Maddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze nog zo goed bij stem zou zijn. Ze is ten slotte ook al 61 en erg goed geconserveerd.
quote:Oh, Lowlands zingt was ook erg leuk, het ene moment sta je mee te brullen met Nirvana en Rage Against the Machine en nog geen halve minuut later met Kinderen voor Kinderen en tijdens Mexico ging de polonaise door de tent.
Vanaf 2:42
Snoop Dogg hebben we gemist, ik had er eigenlijk wel wat van willen zien maar Peace moest zijn telefoon laten opladen (helemaal aan de andere kant van het terrein) en toen zijn we daar een beetje rond blijven hangen. We hebben toen zelfs een ander bandje laten schieten die behoorlijk dichtbij speelden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb niet zoveel gezien op tv. Grace vond ik erg goed, Snoop Dogg leek weer een feestje, Calexico mooi en nog een verrassende combinatie van DIO met The MaddDie cameraman die meezingt ken ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |