als je een "ongelovige varken" bent moet je je ook niet aangesproken voelen door mij, mijn post is bedoeld voor mensen die zeggen moslim te zijn, ik probeer die mensen eraan te herinneren, dat islam heel duidelijk is in de leer en dat er regels zijn in die leer en dat die regels voor iedereen gelden die moslim isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Yel het volgende:
[..]
Dat is nnou het verschil tussen jouw soort en mijn soort.
Ik vast niet, als ik dan een ongelovige varken ben, so be it. Liever dat, dan die schijnheilige sletjes of boeren die het wel doen en na de Ramadan gelijk naar club 33 rennen om zich te laten uitwonen.
mensen schelden meestal wanneer ze hun frustraties niet kunnen uiten in fatsoenlijke woorden, we hebben allemaal zo onze zwaktes, laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:55 schreef IHVK het volgende:
Ik snap niet waarom je altijd gelijk begint te schelden?
Dan ben je vast ook een liefhebber van Çemen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Gratau het volgende:
[..]
omg, dat is zo fucking lekker he![]()
m'n nicht had nog 1 pakketje uit Turkije laten overkomen, zo snel op
Gewoon beter kijken in Nederland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:17 schreef marcusa het volgende:
een vraagje tussendoor weet iemand waarom Turken in Nederland zo kankerlelijk zijn en die Turken in Turkije zo kankermooi en knap?
Nou zeg!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:17 schreef marcusa het volgende:
een vraagje tussendoor weet iemand waarom Turken in Nederland zo kankerlelijk zijn en die Turken in Turkije zo kankermooi en knap?
als ik die partypics zie hier in NL van die Turkse feestendamn ugly..
terwijl als ik die partypics van Turkije zie![]()
Nou.. Ik denk eigenlijk helemaal niet dat ik overdrijf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:11 schreef IHVK het volgende:
En ik denk dat je lichtelijk overdrijft, mensen proppen zich 's nachts echt zelden vol. Hoogstens drinken iets te veel water uit angst voor dorst. Bij de iftar heb je wel eens mensen die teveel eten, maar dat is ook te begrijpen.
maw je hebt geen flauw idee waar je het over hebt...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:14 schreef msnk het volgende:
Ik heb het dan ook niet uit first hand experience hè. Het zijn dingen die mij verteld worden door anderen.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
maw je hebt geen flauw idee waar je het over hebt...
Kent jouw familie het wel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef msnk het volgende:
Het valt mij trouwens wel op hoe "perfect geïntegreerd" de allochtonen op FOK! (en diens familie) zijn, maar tegelijkertijd wel zo moslim als het maar zijn kan.
Ze kennen geen eerwraak, ze kennen geen geweld of onderdrukking van vrouwelijke familieleden, wat een onzin eigenlijk
dat ik nog de moeite neem om te reageren op deze posts van jouquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wil jij beweren dat jij niemand kent die zich volpropt om 5 uur 's nachts (of weet ik veel hoe laat jullie dat doen). Ik weet voor een feit namelijk dat er meerdere gezinnen binnen mijn familie zijn die dat wél doen. Waaronder enkele hier in Nederland.
wordt echt steeds triester die posts van jouquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef msnk het volgende:
Het valt mij trouwens wel op hoe "perfect geïntegreerd" de allochtonen op FOK! (en diens familie) zijn, maar tegelijkertijd wel zo moslim als het maar zijn kan.
Ze kennen geen eerwraak, ze kennen geen geweld of onderdrukking van vrouwelijke familieleden, wat een onzin eigenlijk
quote:
Maar deze dingen gebeuren dus wel in sommige delen van Turkije..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn moeder wordt dagelijks in elkaar getrimd door zijn vader, zijn zusje wordt gedwongen een hoofddoek te dragen en op haar 18e zal ze uitgehuwelijkt worden aan een neef uit turkije, die uiteraard alleen maar met haar trouwt om een verblijfsvergunning te krijgen en een andere neef van hem zit in turkije in de gevangenis, omdat zijn zusjes ooit verliefd was geworden op een jongen in haar dorp en hij opdracht van de familie had gekregen haar te doden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |