abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72250531
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Yel het volgende:

[..]

Dat is nnou het verschil tussen jouw soort en mijn soort.

Ik vast niet, als ik dan een ongelovige varken ben, so be it. Liever dat, dan die schijnheilige sletjes of boeren die het wel doen en na de Ramadan gelijk naar club 33 rennen om zich te laten uitwonen.
als je een "ongelovige varken" bent moet je je ook niet aangesproken voelen door mij, mijn post is bedoeld voor mensen die zeggen moslim te zijn, ik probeer die mensen eraan te herinneren, dat islam heel duidelijk is in de leer en dat er regels zijn in die leer en dat die regels voor iedereen gelden die moslim is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72250569
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:55 schreef IHVK het volgende:

Ik snap niet waarom je altijd gelijk begint te schelden?

mensen schelden meestal wanneer ze hun frustraties niet kunnen uiten in fatsoenlijke woorden, we hebben allemaal zo onze zwaktes, laten we maar zeggen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72250988
Shit heb het gemist
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:07:34 #104
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72253405
Wie van jullie propt zich eigenlijk 's nachts vol. Dat vind ik dus echt te triest voor woorden, kun je net zo goed niet vasten. Het lijkt wel een sport geworden als ik dan hoor wat al die mensen eten

Ik heb zelf maar twee keer aan de ramadan meegedaan (13+14) en toen at ik niks meer dan een boterham en een glas water, en zo hoort het ook.
AFC AJAX
pi_72253496
Volproppen?

Op een gegeven moment pas je lichaam zich aan en dan krijg je gewoon honger op dat tijdstip. Ik eet ongeveer evenveel als een gemiddeld ontbijt denk ik? Maar ik eet niet meer dan ik trek heb.

En ik denk dat je lichtelijk overdrijft, mensen proppen zich 's nachts echt zelden vol. Hoogstens drinken iets te veel water uit angst voor dorst. Bij de iftar heb je wel eens mensen die teveel eten, maar dat is ook te begrijpen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:15:49 #106
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72253544
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Gratau het volgende:

[..]

omg, dat is zo fucking lekker he
m'n nicht had nog 1 pakketje uit Turkije laten overkomen, zo snel op
Dan ben je vast ook een liefhebber van Çemen..
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:17:17 #107
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72253574
een vraagje tussendoor weet iemand waarom Turken in Nederland zo kankerlelijk zijn en die Turken in Turkije zo kankermooi en knap?
als ik die partypics zie hier in NL van die Turkse feesten damn ugly..
terwijl als ik die partypics van Turkije zie
pi_72253597
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:17 schreef marcusa het volgende:
een vraagje tussendoor weet iemand waarom Turken in Nederland zo kankerlelijk zijn en die Turken in Turkije zo kankermooi en knap?
Gewoon beter kijken in Nederland.
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:26:45 #109
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_72253755
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:17 schreef marcusa het volgende:
als ik die partypics zie hier in NL van die Turkse feesten damn ugly..
terwijl als ik die partypics van Turkije zie
Nou zeg!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_72253770
Echt he. Gewoon even heel het topic beledigen ook nog.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:29:49 #111
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72253824
je kan zo een ONZ topic van guidos en breezahs openen met al die partypics van Turkse feesten in NL..
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:43:58 #112
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72254090
waar is Magnificent, hij was terug uit Turkije en meteen weer foetsie....
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:14:29 #113
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72254752
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:11 schreef IHVK het volgende:

En ik denk dat je lichtelijk overdrijft, mensen proppen zich 's nachts echt zelden vol. Hoogstens drinken iets te veel water uit angst voor dorst. Bij de iftar heb je wel eens mensen die teveel eten, maar dat is ook te begrijpen.
Nou.. Ik denk eigenlijk helemaal niet dat ik overdrijf.

Moeders die de hele dag weet-ik-hoeveel maaltijden voorbereiden om die tijdens "sahur" te verorberen.

Maar wellicht dat het bij de Marokkanen meer voorkomend is dan bij Turken, geen idee.

Ik heb het dan ook niet uit first hand experience hè. Het zijn dingen die mij verteld worden door anderen.
AFC AJAX
pi_72259117
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:14 schreef msnk het volgende:

Ik heb het dan ook niet uit first hand experience hè. Het zijn dingen die mij verteld worden door anderen.
maw je hebt geen flauw idee waar je het over hebt...
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:01:33 #115
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72259569
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

maw je hebt geen flauw idee waar je het over hebt...
Hoezo dat dan?

Wil jij beweren dat jij niemand kent die zich volpropt om 5 uur 's nachts (of weet ik veel hoe laat jullie dat doen ). Ik weet voor een feit namelijk dat er meerdere gezinnen binnen mijn familie zijn die dat wél doen. Waaronder enkele hier in Nederland.
AFC AJAX
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:04:27 #116
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72259638
Het valt mij trouwens wel op hoe "perfect geïntegreerd" de allochtonen op FOK! (en diens familie) zijn, maar tegelijkertijd wel zo moslim als het maar zijn kan.

Ze kennen geen eerwraak, ze kennen geen geweld of onderdrukking van vrouwelijke familieleden, wat een onzin eigenlijk
AFC AJAX
pi_72260435
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef msnk het volgende:
Het valt mij trouwens wel op hoe "perfect geïntegreerd" de allochtonen op FOK! (en diens familie) zijn, maar tegelijkertijd wel zo moslim als het maar zijn kan.

Ze kennen geen eerwraak, ze kennen geen geweld of onderdrukking van vrouwelijke familieleden, wat een onzin eigenlijk
Kent jouw familie het wel?
Ik ben een pure Turk.
pi_72260794
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:01 schreef msnk het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Wil jij beweren dat jij niemand kent die zich volpropt om 5 uur 's nachts (of weet ik veel hoe laat jullie dat doen ). Ik weet voor een feit namelijk dat er meerdere gezinnen binnen mijn familie zijn die dat wél doen. Waaronder enkele hier in Nederland.
dat ik nog de moeite neem om te reageren op deze posts van jou

iemand die totaal geen benul heeft van wat ramazan is en toch met adviezen komen voor de vastende moslims en hen verteld hoe het moet sorry dude, maar dat is ronduit belachelijk

doordat je in ramazan langere een periode niet eet en drinkt krimpt je maag, je verbranding wordt vertraagd, wat inhoudt dat je minder tot je kan nemen en verbranden, geldt voor zowel voedsel als sappen, dus dat gezwets van je over, dat mensen zich volproppen, is niet eens mogelijk, mensen kunnen gewoonweg niet meer eten dan buiten ramazan om

zoals ihvk zegt, mijn ontbijt met sahur is gewoon mijn ontbijt als buiten ramazan om, 3 sneetjes bruinbrood en een kop thee of 4 sneetjes witbrood en een kop thee
-Rabia Al-Basri
pi_72260810
moslim= onderdrukking van de vrouw.

Hm?
pi_72260856
geweld en eerwraak is toch meer iets uit Oost-Turkije?
pi_72260858
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef msnk het volgende:

wordt echt steeds triester die posts van jou
-Rabia Al-Basri
pi_72260866
Jongens jongens laten we lief tegen elkaar blijven.

ik denk dat msnk hier gewoon niet zo veel over weet? En hij is een beetje geïnteresseerd. Maar brengt het een beetje verkeerd.

oja ik ben trouwens verre van de perfecte moslim. Maar goed. ik probeer ook niet verkapt kijk mij goed zijn te doen.

Wat een discussie kan zo iets simpels als Ramadan toch losmaken.
pi_72260958
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kent jouw familie het wel?

zijn moeder wordt dagelijks in elkaar getrimd door zijn vader, zijn zusje wordt gedwongen een hoofddoek te dragen en op haar 18e zal ze uitgehuwelijkt worden aan een neef uit turkije, die uiteraard alleen maar met haar trouwt om een verblijfsvergunning te krijgen en een andere neef van hem zit in turkije in de gevangenis, omdat zijn zusjes ooit verliefd was geworden op een jongen in haar dorp en hij opdracht van de familie had gekregen haar te doden

-Rabia Al-Basri
pi_72260988
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

zijn moeder wordt dagelijks in elkaar getrimd door zijn vader, zijn zusje wordt gedwongen een hoofddoek te dragen en op haar 18e zal ze uitgehuwelijkt worden aan een neef uit turkije, die uiteraard alleen maar met haar trouwt om een verblijfsvergunning te krijgen en een andere neef van hem zit in turkije in de gevangenis, omdat zijn zusjes ooit verliefd was geworden op een jongen in haar dorp en hij opdracht van de familie had gekregen haar te doden

Maar deze dingen gebeuren dus wel in sommige delen van Turkije..
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:04:42 #125
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72261055
WTF het medeniyetgehalte in dit topic is weer gedaald naar een dieptepunt..
trouwens waar zijn eigenlijk die 2 FBgayboys, hiç sesleri çikmiyor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')