Ik denk juist dat ze niet meer zo populair zijn als in het begin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
Nog nooit zo makkelijk aan mijn kaartje gekomen.
Blijkbaar zijn ze toch nog niet zò populair.
Ik kende ze alleen van Mardy Bum, en zag ze op tv bij Lowlands.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze niet meer zo populair zijn als in het begin.
Nou ja, niet populair... ik bedoel meer dat de hype een beetje over is die er een paar jaar geleden nog wel was.
En veel mensen hebben ze natuurlijk vorige week nog gezien en de casual fan zal dan niet zo snel nog een keer gaan misschien.
Ja, ze staan nu nog steeds op groenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:35 schreef =HellFire= het volgende:
LiveNation deed zowaar nog goed zijn ding ook nog. Dik 20 minuten later kon je nog gewoon kaarten bestellen. Die band is ook zó passé he.![]()
Anyway, count me in on woensdag!
Matig, matig. Band kan haast wel opdoeken denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu nog steeds op groen
Hoop het wel, want vorige keer stond er wel erg veel TMF publiek zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:42 schreef Jeeh het volgende:
Misschien betekend dat, dat na 3 albums alle gilende tieners eindelijk niet meer hoeven en muziekminnend nederland van de muziek mag genieten
Terwijl je nog gewoon voor beide dagen kunt halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:49 schreef leonie-89 het volgende:
Er bieden nu al mensen AM kaarten aan op marktplaats
Iemand beweerd dit:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Terwijl je nog gewoon voor beide dagen kunt halen.Nice...
Then again: Wie is er dommer, degenen die het aanbieden of degenen die tickets nu al via Marktplaats kopen?
quote:2 kaarten voor de uitverkochte Arctic Monkeys in de Heineken Music Hall op 10 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |