Tja, begrijpelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:15 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zal een heleboel boze gezichten opleveren. Ik vind deze setlist helemaal in orde (voor deze periode), maar zou persoonlijk wat meer "Favourite Worst Nightmare" B-kanten willen horen. "What If You Were Right First Time" past er prima tussen, en als "Only Ones Who Know kan, kan "Too Much To Ask" ook. "Vampires" mag ook terugkomen, en alhoewel ik dat al helemaal niet zie gebeuren, zou het best goed tussen de nieuwe nummers passen.
Dan heb je nog veel moois om te ontdekkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, begrijpelijkEn de setlist ziet er idd oké uit. Die b-kanten moet ik om eerlijk te zijn nog beluisteren
Maar sowieso vind ik een anderhalf uur setlist eigenlijk te kort, maar ach.
Idd, ben nog niet aan de vorige twee albums toegekomen, zal er morgen werk van makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel moois om te ontdekken. En als je bedenkt dat tot 2006 amper 40 minuten op het podium stonden...
.
Ze gebruikten hem een lange tijd als live-intro, dus daar zal het aan liggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:23 schreef Merkie het volgende:
Matador is volgens mij wel eens live gespeeld hoor? Hoewel, kan er geen enkel YouTube-filmpje van vinden, dus zal wel niet. Vreemd, wist het echt bijna zeker.
Je hebt misschien wel wat aan de handige OP, daar staat alles netjes inquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Idd, ben nog niet aan de vorige twee albums toegekomen, zal er morgen werk van makenEn 40 minuten, damn, dat is weinig
Ik zie het ja, ziet er handig uit ja! Hoe kan het ook anders, als het door jou gemaakt isquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:25 schreef Aisumasen het volgende:
Je hebt misschien wel wat aan de handige OP, daar staat alles netjes in. In ieder geval: Join the club
!
Oh ja, dat lijkt me een logische verklaringquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze gebruikten hem een lange tijd als live-intro, dus daar zal het aan liggen.
Dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, ziet er handig uit ja! Hoe kan het ook anders, als het door jou gemaakt is
Helemaal mee eens, daar zit echt geen misser tussen! En als losse EP's passen de tracks als geheel ook bij elkaar. Ik heb de FA 10" in de zomer van 2007 grijsgedraaid. Gelukkig niet letterlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:27 schreef Merkie het volgende:
De FWN B-sides zijn echt zeer goed. De bonustracks Da Frame 2R en Matador vind ik erg fijn, en daarnaast is What If You Were Right The First Time gewoon een fantastisch nummer dat perfect op FWN gepast had. Dan heb je nog de korte maar krachtige tracks Nettles en If You Found This, It's Probably Too Late die vanwege hun lengte de logische B-side zijn (anderhalve minuut), maar nog steeds ijzersterk zijn. Verder nog wat langzamere nummers zoals The Bakery en Too Much To Ask waarvan ik vooral de laatste erg sterk vind. En dan vergeet ik er vast nog een boel
. Alle B-sides samen zijn al een album opzich.
Ik moet zeggen dat ik dat een typische eigenschap vind van Humbug, je kan het zoveel afspelen als je wilt, beu word je het nooit, integendeel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb de FA 10" in de zomer van 2007 grijsgedraaid.
Ik heb een manier gevonden om (legaal!!) het terug te bekijken. Je moet UKtelly trial downloaden en vervolgens installeren. Dan start je IE op en klik je op Start en activeer je de trial. Klik dan op BBC. Je gaat naar de iPlayer site maar je moet eigenlijk naar http://www.bbc.co.uk/readingandleeds/2009/artists/arcticmonkeys/ gaan en voila: Legaal een concert. Het programma werkt maar voor 24 uur, maar langer heb je het niet nodig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:53 schreef Jacobuspower het volgende:
en nu maar hopen dat er snel een goede rip komt
En daarbij vind ik The Eagles of Death Metal + Arctic Monkeys samen 40 euro niet veel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe bedoel je voor dat geld? Alle concerten in de HMH zijn toch zo rond de 40 euro?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
En daarbij vind ik The Eagles of Death Metal + Arctic Monkeys samen 40 euro niet veel.
Met beeld ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef conobram het volgende:
Er staat trouwens een rip van het Reading concert in redelijk goede kwaliteit online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |