Maar goed dat ik er ben, en ik ben wel helder: hokken dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.
Ik kan niet meer zo goed nadenken zo in de war ben ik.
Ja ja volgende vraag waar dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er ben, en ik ben wel helder: hokken dus
In A'dam dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja volgende vraag waar dan?
Want hij heeft ook een zoontje waar die een paar dagen in de week voor zorgt.
Mijn vriendin is meestal hier en vindt haar dochter en vrien heil nie erg niequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja volgende vraag waar dan?
Want hij heeft ook een zoontje waar die een paar dagen in de week voor zorgt.
Hey LSquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is meestal hier en vindt haar dochter en vrien heil nie erg nie
Tja, anders wordt het lattenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie weet met de tijd dat ik daar wel voor open sta, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Eyyy EvA.quote:
Veel plezier morgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eyyy EvA.
Ben ook meteen weer weg, Morgen moet m'n meissie werkenen ik ga naar de vuelta kijken hier in Zutphen, Lijkt me wel een keer leuk om van dichtbij mee te maken en de start is hier om de hoek en daarna komen ze nog een keer langsfietsen.
Terug? Ben je nu al verder danquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou latten is nog een stapje terug toch, en ik wil met hem toch wel meer dan latten.
Ik zie niet in wat dat met verder zijn dan latten te maken heeft?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel, ik ken zijn halve familie al enzo.
Nee hoor latten is dat je geen verbindingen verder heb dan 1 x in de zoveel tijd elkaar te zien en niet verder gaat dan dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat met verder zijn dan latten te maken heeft?
Latten is gewoon een relatie terwijl je niet samenwoont, wat je nu dus hebt
nee hoor ..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hoor latten is dat je geen verbindingen verder heb dan 1 x in de zoveel tijd elkaar te zien en niet verder gaat dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |