ik zag dat we om 17 over precies 8 dagen met dit topic hadden gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we er nu. Vertel
Geen idee, ze houden mij niet zo op de hoogtequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
TT is wel goed. Aktie! 8 dagen voor een topic hoort niet in TBO![]()
Wanneer beginnen ze weer?
Nee, deze is zeker 2 keer zo snelquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef Nizno het volgende:
whoeiiii!!!
Gaat deze ook 8 heule dagen mee???
Geen ideequote:
vertel!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor de bunker
Zet er 10 van die snotneuzen in die beveiligingen van sites gaan testen. Met stream (maar niet de details in beeld natuurlijk). En de lekken on stream netjes melden aan de eigenaren.quote:
Dank jequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
Ha.....en 8 dagen dan ga ik het slotje nie meemaken nie![]()
Dtje nog gefeli dan![]()
.....en remember...Age is just a number
Levert het geld op?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg ineens een idee voor de bunker
Ik wil geen snotneuzen, ik wil vrouwenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er 10 van die snotneuzen in die beveiligingen van sites gaan testen. Met stream (maar niet de details in beeld natuurlijk). En de lekken on stream netjes melden aan de eigenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |