En de pindarotsjes?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ga er goed voor zitten. Vrouwtje komt zo met warme Marokkaanse mint thee en lekker Marokkaanse mensemen, deegwaar met honing.²
Ik miste alleen nog 'The Good, the bad and the ugly' als begeleidende muziek.quote:
Hoe bevalt de ramadan tot dusver?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ga er goed voor zitten. Vrouwtje komt zo met warme Marokkaanse mint thee en lekker Marokkaanse mensemen, deegwaar met honing.²
Lang op moeten wachten zeker ivm de ramadan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Die hebben we helaas niet gekocht. Waarschijnlijk Ramadan technisch gezien.quote:
Zeer terechte klacht ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef marcodej het volgende:
Joepie de Poepie... Schooltelevisie...
prachtigquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hebben we helaas niet gekocht. Waarschijnlijk Ramadan technisch gezien.²
Dodelijk, De dagen duren lang!!!!!!!!! Zeker als je overdag als systeembeheerder wordt lastig gevallen door onnozelen met allerlei vragen en wensen. Ik irriteer me dodelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bevalt de ramadan tot dusver?
Weet ik niet, ik wist niet dat een nieuw album uitkwam.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:03 schreef Stofje het volgende:
(venomsnake, manu chao brengt deze maand nog iets nieuws uit, weet je wat dat is? is het echt iets nieuws?)
Ik vraag me af of je haar kan inhuren om schoon te makenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
die Berdien zit ook alleen maar glazen schoon te spoelen...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je haar kan inhuren om schoon te maken, ze doet het wel heel gedreven.
Matig, werk dan 'snachts, heb je én eten én geen lastige vragen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dodelijk, De dagen duren lang!!!!!!!!! Zeker als je overdag als systeembeheerder wordt lastig gevallen door onnozelen met allerlei vragen en wensen. Ik irriteer me dodelijk.²
open lekker een klaagbaak topic maar verneuk dit topic niet met je gejankquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dodelijk, De dagen duren lang!!!!!!!!! Zeker als je overdag als systeembeheerder wordt lastig gevallen door onnozelen met allerlei vragen en wensen. Ik irriteer me dodelijk.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |