Of misschien iedereen op vakantie... normaal zitten ze hier zelfs op het werk nog te trivia'en en slowchattenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef hornage het volgende:
Het is echt rustig. Vakantie voorbij ofzo?
van woensdag 10.30 tot vrijdagnacht sta ik in de tent ja!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus Tombo zit de hele week in de feesttent
Wat is eigenlijk een Tombola?
Tombola is toch een loterij waar de prijzen altijd vallen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van woensdag 10.30 tot vrijdagnacht sta ik in de tent ja!!!!![]()
Tombola, dat had Patch toch al een keer gegoogled voor je???
Ik begrijp nu dat je bovenstaande grapje niet snapte... (Tombola= soort van bingo)quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Tombola is toch per definitie 'bingo' ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:35 schreef Patch het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tombola&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Sterkte !quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombola is toch een loterij waar de prijzen altijd vallen?
En ik weet nog steeds niet of ik kan komen op de meet..... Ik zeg nu maar gewoon dat ik deze keer niet kom. Er is op dit moment te veel gaande wat nu mijn aandacht meer vraagt....![]()
mmmm dat is vervelend... maar we kunnen toch wel voor 1 persoon extra reserveren en cancellen... daar gaan ze heus niet over zeuren...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombola is toch een loterij waar de prijzen altijd vallen?
En ik weet nog steeds niet of ik kan komen op de meet..... Ik zeg nu maar gewoon dat ik deze keer niet kom. Er is op dit moment te veel gaande wat nu mijn aandacht meer vraagt....![]()
Ik was het alweer vergeten. Ja ik heb op google gezocht op je naam ja en daar kwam inderdaad die dame in lingerie naar voren. Maar verder niet gekeken wat Tombola nou eigenlijk betekende... vond ik toen niet interresant genoeg om op te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef tombolafan het volgende:
je vroeg er ook niet om, maar je hebt zeker wel gekeken, daar heb je dat plaatje van die soort van hoer vandaan gehaald...
deze pagina:quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zal het misschien ge'google'd hebben, maar niet voor mijdit was de eerste keer dat ik erna vroeg...
ah, okee, ik dacht al... ik ga zo off, ik mag zo naar huis!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten. Ja ik heb op google gezocht op je naam ja en daar kwam inderdaad die dame in lingerie naar voren. Maar verder niet gekeken wat Tombola nou eigenlijk betekende... vond ik toen niet interresant genoeg om op te zoeken
Dank je!quote:
En dan Dag tombo en tot over 3 weken?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee, ik dacht al... ik ga zo off, ik mag zo naar huis!![]()
morgen nog even werken en dan!!!!
Ga je zo lang op vakantie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee, ik dacht al... ik ga zo off, ik mag zo naar huis!![]()
morgen nog even werken en dan!!!!
Welkom terug trouwens nog na zo'n afwezigheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je zo lang op vakantie?Maar wel veel plezier hoor!
Ik had wat inlogprobleempjes! Nog bedankt voor het helpen Mike! Je bent een held!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welkom terug trouwens nog na zo'n afwezigheid![]()
Nee, Tombo gaat niet op vakantie. Ik ga op vakantie. Zij gaat alleen de rest van de week doorbrengen in een feesttent(Waar geen internet met fok erop is
)
Geef maar toe, je hebt de hele week met kassameisje in bed gelegenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had wat inlogprobleempjes! Nog bedankt voor het helpen Mike! Je bent een held!En daarnaast natuurlijk de ziekenhuisbezoeken en ook nog 2 feestelijke gelegenheden.
Ik wou dat het zo'n feest was. Wel twee trouwpartijen gezien....... maar ik voelde me regelmatig die beide dagen 'incomplete' omdat zij niet naast me stond......quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt de hele week met kassameisje in bed gelegen![]()
(grapje...)
Mijn verjaardag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
ik ga wel feesten, maar tussendoor kom ik nog wel even kijken hoor... en ik vergeet heus je verjaardag niet zondag hoor...
en jij kan toch op vakantie wel fokken?
Mijn god, je bent eng... dat je dat allemaal onthoudt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
ik ga wel feesten, maar tussendoor kom ik nog wel even kijken hoor... en ik vergeet heus je verjaardag niet zondag hoor...
en jij kan toch op vakantie wel fokken?
geen idee wanneer die is... die van dyon bedoelde ik...quote:
ik wist het niet helemaal zeker, ff je profiel gekeken...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn god, je bent eng... dat je dat allemaal onthoudt!
en ja, ik neem me laptop mee zodat ik alle foto's daar gelijk op kan zetten
(en omdat ik Fok! niet kan missen natuurlijk)
@ Andy,
Ja kan me voorstellen dat je op zulke moment iemand naast je mist...
Valsspelerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wist het niet helemaal zeker, ff je profiel gekeken...
Ik dacht gewoon steeds aan kassameisje.... en ik miste haar handje in de mijne en ik dacht steeds hoe ze eruit zou zien in een trouwjurk........quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja kan me voorstellen dat je op zulke moment iemand naast je mist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |