Jij hebt Lowlands ook gemist.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt Sziget en Lowlands gemist.
Yeahhhh, was gaaf. Ik wil eigenlijk ook wel naar ze toe in november, maar is uitverkocht. TOO LATE.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt Kasabian gezien.
*Jaloers is
Klopt. Ik zou dr eerst gaan werken maar dat is er niet meer van gekomen, veuls te streng ende zo.quote:

Ik zag ze nog op tv, toen baalde ik echt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yeahhhh, was gaaf. Ik wil eigenlijk ook wel naar ze toe in november, maar is uitverkocht. TOO LATE.
duitsland, oostenrijk, italie, frankrijk en spanjequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
cool waar heen allemaal?
Nog wat van ajax meegekregen?
Ik ook niet. Heb ook geen zin om meer te betalen dan de kostprijs zeg maar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag ze nog op tv, toen baalde ik echt.
http://www.tickets4u.nl/p(...)/Amsterdam/3514.html
Hier kan je nog kaartjes kopen. Ik vertrouw dat soort sites alleen nooit.
Nee ik ook niet. Misschien dat er nog iets op marktplaats staat maar daar durven ze ook altijd schandalige prijzen te vragen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook geen zin om meer te betalen dan de kostprijs zeg maar.
AHHHHHHH je foto. Oke nu snap ik 'm.
Is dat stift of een kapot scheerapparaat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou dr eerst gaan werken maar dat is er niet meer van gekomen, veuls te streng ende zo.
Volgend jaar gewoon als bezoeker erheen. Eerst Rockwerchter, dan Sziget en daarna Lowlands.
Enne Pleun, hier die foto in het groot:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Misschien dat er nog iets op marktplaats staat maar daar durven ze ook altijd schandalige prijzen te vragen.
Ja, we waren aan het kloten met die pilletjes en binnen mum van tijd had ik een baard.
Waar zat je ergens bij het gardameer?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
duitsland, oostenrijk, italie, frankrijk en spanje
Wel tof.. bij gardameer gingen we wijf bezoeken die daar nu 2 maanden zit toen er 4 maten in volkswagen t1 busje aankwamen rijdenEn in lloret
in bumpers kwamen we die weer tegen en toen maar even de dansvloer overgenomen
gardaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar zat je ergens bij het gardameer?
Ik werd er niet blij van toen ik terug van vakantie kwam. Op vakantie klonk het een stuk beterquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef kurk_droog het volgende:
Uiteraard bleef ik ajax volgen.. groningen, rkc klonk redelijk
psv - ajax was kanker en gisteren sparta helemaal drama
Ook pauperplaatsen, hoogstens een klein beetje minder.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
pauperplaats, Lazise of Bardolino is veel vetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |