quote:
Hmm.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Dat is het hele enigma.'enigma'
Als ik het zeg, dan word ik niet meer boos. Maar het zeggen, dat is not done!
Verspeeld dan.quote:
Dat hoorde ik de mensen waarmee ik was ook zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, daar lijk je me helemaal geen typje voor.![]()
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, daar lijk je me helemaal geen typje voor.![]()
[..]
Hallo blond tienermeisje.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
Je bent jarig.Gefeliciteerd Maisnon.
Hmmz ik bedacht mij net dat jij rond deze datum jarig was en warempel, het is vandaagquote:
Gefeliquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
woei dankjewel!
Ik trakteer niet voor niks in dit topic!
Je bent de eerste op FOK!ik had gedacht dat het niet meer zou gebeuren en dat vond ik niet leuk
Ik word dat dit jaar ook en heb er ook gemengde gevoelens bij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
23, tsja... ik voel me gemengd bij die leeftijdhet voelt oud ten opzichte van jullie maar best jong tegelijk
Dat had ik toen ik in april 21 werd. Quarterlifecrisis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
23, tsja... ik voel me gemengd bij die leeftijdhet voelt oud ten opzichte van jullie maar best jong tegelijk
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Midlife is de crisis tussen je 35 en 50e.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word dat dit jaar ook en heb er ook gemengde gevoelens bij.De midlifecrisis nadert.
Jij hebt Kasabian gezien.quote:
Je hebt Sziget en Lowlands gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |