Ik ben er ingetrapt!

Ja ja mensen, ze hebben me beet. Ik dacht té intelligent te zijn om in de smerige trucjes van jamba te trappen. Maar terwijl ik onschuldig achter mij laptop zat te fok!ken hebben ze ook mij te pakken.
Via een of andere vage banner op het forum kwam ik op een site genaamd winpasa.nl. Ze boden mij een IQ test aan en omdat ik mezelf vrij slim inschat besloot ik om de test te doen. De eerste vraag: Welke van deze drie dieren lijkt het minst op de rest? A Leeuw B Olifant C Hond D Slang E Rat. Nadat ik eerst nog even een hijsje van m'n joint nam besloot ik voor antwoord D te gaan, met de simpele reden dat een slang geen poten heeft.
Na een tiental van dit soort vragen word mij gevraag om mijn mobiele nummer in te voeren zodat ik de uitslag in een sms'je kan ontvangen. Zonder er bij na te denken voer ik m'n nummer in en vrijwel direct krijg ik het sms'je binnen: Antwoord nu OK naar 5028 om je IQ score en games te ontvangen. SMS nu OK naar 5028! Info: 09005005040 Stoppen abonnementsdienst? SMS stop. 3 items/wk, 4,5E/item
Lekker dan.
Klacht: Jamba
Sub-klacht: Van blowen word je slomer