quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
Doe een rokje aan.
He schatquote:
Al gedaan, maar van bachelor naar master moet je aanvragen via secretariaat. Dan kunnen ze je bachelordiploma gaan regelen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef TNA het volgende:
Herinschrijven doe je toch gewoon via Studielink?
TS is man. Die vinden lelijke vrouwen minderwaardig.quote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
TS is man. Die vinden lelijke vrouwen minderwaardig.
ik vind je niet minderwaardig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Goeie edit hoor, stel je voor dat ik 'm verkeerd op zou vattenquote:
Ik d8 dat dus ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Goeie edit hoor, stel je voor dat ik 'm verkeerd op zou vatten
Keizers.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uitkeringtrekken voor Koningen?
Is dit het secretaresse-bashtopic?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef Sjaaknelis het volgende:
Waarom denk je dat ze secretaresse is geworden? Omdat ze zo ongelofelijk intelligent is?
Oh..zijn ze dat niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Omdat ze de werkzaamheden leuk leken die bij dat werk passen en ze er dacht geschikt voor te zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef Sjaaknelis het volgende:
Waarom denk je dat ze secretaresse is geworden? Omdat ze zo ongelofelijk intelligent is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |