Bullshit. Hij is dit seizoen afgetraind en fysiek sterk, er spelen dit maal factoren mee die niks met zijn instelling te maken hebben. Dat zijn talent er niet uit komt lijkt me duidelijk, fysiek is hij echter een andere Sulejmani dan die van vorig seizoen. Positioneel heeft Sulejmani een probleem bij Ajax, zoals hier boven beschreven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Gabbylicious het volgende:
Mickey is gewoon niet professioneel genoeg.
Ben het helemaal met je eens. En die spits komt ook nog wel deze week.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Dan komt het allemaal goed.
Kom op zeg. We hebben 16m voor die knakker neergelegd, ja wanbeleid, maar dan mag je toch wel íéts meer verwachten dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Bullshit. Hij is dit seizoen afgetraind en fysiek sterk, er spelen dit maal factoren mee die niks met zijn instelling te maken hebben. Dat zijn talent er niet uit komt lijkt me duidelijk, fysiek is hij echter een andere Sulejmani dan die van vorig seizoen. Positioneel heeft Sulejmani een probleem bij Ajax, zoals hier boven beschreven.
quote:
quote:Wesley Sneijder blijft ook dit seizoen bij Ajax. Dat heeft de 23-jarige middenvelder vrijdagavond bekendgemaakt tijdens een persconferentie in De Lutte, waar Ajax momenteel op trainingskamp is.
Sneijder stond in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs, maar heeft naar eigen zeggen besloten minstens nog een jaar in Amsterdam te blijven. De 35-voudig international heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2009.
Zou verstandig zijn. Kun je andere spelers een kansje geven, en belangrijke krachten sparen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil dat ze donderdag zonder Luis spelen.
Ik weet niet wie ik liever zie, Alves of Benni.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En die spits komt ook nog wel deze week.en honda hopelijk ook
Voor in de OP.quote:Singin: dont worry bout a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry (dont worry) bout a thing,
cause every little thing gonna be all right!
Ja, maar ik geloofde Sneijder toen al niet. Op de één of andere manier geloof ik Luis wel, geen idee hoe dat komt.quote:
Je spreekt langs andere meningen af. Ik zeg toch ook niet dat hij goed presteert of wel ? Ik weerleg het feit dat jij hem onprofessioneel noemt. Dat slaat namelijk nergens op. Dat hij niet goed presteert lijkt me duidelijk, maar zijn verwachtingspatroon schetsen aan de hand van die 16 miljoen die door het achterlijke Ajax bestuur lachwekkend genoeg betaald werd is ook krom. Alsof die jongen daar beter van wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kom op zeg. We hebben 16m voor die knakker neergelegd, ja wanbeleid, maar dan mag je toch wel íéts meer verwachten dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Wat mij betreft speelt ie elke week, puur omdat Ajax niet veel beters heeft. Maar in een Ajax-waardig team is er absoluut geen plaats voor hem.
Honda.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik liever zie, Alves of Benni.
Benni is een Ajacied natuurlijk maar Alves heeft zich als goalgetter in de Eredivisie natuurlijk meer bewezen.
Ik vind Alves maar een rare knakker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik liever zie, Alves of Benni.
Benni is een Ajacied natuurlijk maar Alves heeft zich als goalgetter in de Eredivisie natuurlijk meer bewezen.
En jij had het over niet Ajax waardige spelers?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik vind Alves maar een rare knakker.
Ik maak geen grap als ik zeg liever Sibon te hebben.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik vind Alves maar een rare knakker.
Ik maak geen grap als ik zeg liever Sibon te hebben.
Waar ligt het dan aan dat Mickey niet presteert?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je spreekt langs andere meningen af. Ik zeg toch ook niet dat hij goed presteert of wel ? Ik weerleg het feit dat jij hem onprofessioneel noemt. Dat slaat namelijk nergens op. Dat hij niet goed presteert lijkt me duidelijk, maar zijn verwachtingspatroon schetsen aan de hand van die 16 miljoen die door het achterlijke Ajax bestuur lachwekkend genoeg betaald werd is ook krom. Alsof die jongen daar beter van wordt.
Sorry, had het iets beter moeten formuleren. "type Sibon" Technisch en fysiek goed in orde, kan kaatsen, koppen en werkt hard.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En jij had het over niet Ajax waardige spelers?
Als je Vermaelen niet verkocht had had je nu een geweldig duo achterin; Alderweireld/Vermaelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoor van jullie nog geen goeie verdedigers? Alleen maar aanvallers?
Ik denk dat Suarez een stuk betrouwbaarder is dan Sneijder.quote:
en dan verkoop je hem en speelt ie weer de sterren van de hemelquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat Mickey niet presteert?
Eerst was het het systeem dat hem niet lag, toen was het een vormcrisis, daarna hadden we zijn fysieke gesteldheid.
Sorry maar een voetballer die zoveel talent heeft maar al meer dan een jaar helemaal niets laat zien heeft echt een mentaal probleem.
Omdat die een stuk makkelijker te noemen zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoor van jullie nog geen goeie verdedigers? Alleen maar aanvallers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |