Helaas, daar gaat hij niet voor weg. Voor ¤ 31,76 stuur ik hem op.. Mocht je meer spellen/films willen dan valt over de prijs nog wel te praten..quote:
Primaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef kensei het volgende:
Micheal Jackson Live in Bucharest: The Dangerous Tour
Resident Evil
Resident Evil Apocalypse (sealed)
10 eur incl.?
Is goed, ik pm je zo wel evenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
The Elder Scrolls 4 Oblivion ¤15 geboden
Het is een draadloze controller.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:29 schreef Snuf. het volgende:
Is die Xbox controller met of zonder draad?
Pm Terugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:00 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Is goed, ik pm je zo wel even
Helaas geen interesse in ruil.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Mirror's Edge ruilen tegen FIFA 09?
PS3.
Van 15 excl. voor 10 incl. vind ik iets te..quote:
Nieuw is hij 20 incl. 2dehands bij mij is hij 15 incl.quote:
Mmm, nee. Voor 5 euro houd ik het spel zelf wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:11 schreef neen het volgende:
7.50 inc. voor Mirrors Edge
nieuw voor nog geen 10.50 bij play
Dat begrijp ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef neen het volgende:
Begrijpelijk maarja, voor 50 cent meer heb ik hem liever gloednieuw
PMquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef HwaP het volgende:
Interesse in LittleBigPlanet voor 15 euri inclusief
Spel valt net op de mat: Goed en netjes verpakt, zelfs een keuken papiertje in het hoesje om de disk op zijn plaats te houden! Boekjes netjes, disk mooi schoon!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
The Elder Scrolls 4 Oblivion ¤15 geboden
Dank je wel voor de leuke reactie!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Spel valt net op de mat: Goed en netjes verpakt, zelfs een keuken papiertje in het hoesje om de disk op zijn plaats te houden! Boekjes netjes, disk mooi schoon!
Toppertje!
PMquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef Jurgaah het volgende:
ik bied 10 euro voor unreal ps3. ex verzend.
PM!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:33 schreef engessa het volgende:
Controller 25 euro exclusief verzendkosten geboden.
Hoi, maak er 50 van en ik stuur ze op. Dan krijg je het ps2 spel en de verzendkosten gratis.. Zie net dat je house of the dead in mijn andere topic ook wilt, maar er dan ¤60 van en dan stuur ik ze alle 4 op!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef zuigmarmot het volgende:
Resident Evil Outbreak ps2
Resident Evil 5 Xbox 360
Resident Evil 4 Wii Edition
45 euro incl verz (bubble envelop ?)
Maarja...wie weet wat hij wel niet allemaal met dat keuken papiertje heeft gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Spel valt net op de mat: Goed en netjes verpakt, zelfs een keuken papiertje in het hoesje om de disk op zijn plaats te houden! Boekjes netjes, disk mooi schoon!
Toppertje!
Dank je wel, maareh wat bedoel je met 'Hoe om je eraan?' ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Maarja...wie weet wat hij wel niet allemaal met dat keuken papiertje heeft gedaan
maar om het ff ontopic te houden...
Hoe kom je er aan?
(Free kick..''Naja je kunt ook zo moeilijk Kick voor 2 euro vragen want dan is het al gepost'')
Geen paypal, PM.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef zuigmarmot het volgende:
kan ik dit ook via paypal overmaken ? dan kan ik dat gelijk doen
Vraagprijs is 28 excl. Voor 25 incl. stuur ik ze op. Heb je de dvd en de verzendkosten gratis.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:17 schreef Misan het volgende:
Ratchet & Clank Tools of Destruction
Mirror's Edge
Oceans Twelve (2-disc in sleeve)
20 incl?
deal, ik maak het vanavond overquote:Op donderdag 3 september 2009 10:26 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Vraagprijs is 28 excl. Voor 25 incl. stuur ik ze op. Heb je de dvd en de verzendkosten gratis.
Prima, ik pm je zo.quote:
Helaas is deze al verkocht.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef DaRKoNe het volgende:
Resident Evil 5 (XBox360) ¤ 25,- incl.
Jammer, voortaan wel even je startpost bijwerken als je iets verkocht hebt.. Voorkomt weer een teleurstellingquote:Op donderdag 3 september 2009 10:40 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Prima, ik pm je zo.
[..]
Helaas is deze al verkocht.
De deal was maar net rondt, voordat je poste, dus dat kun je TS niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Jammer, voortaan wel even je startpost bijwerken als je iets verkocht hebt.. Voorkomt weer een teleurstelling
Inderdaad, buiten dat kan na een bepaalde tijd de startpost niet meer gewijzigd worden. Zal zo wel even een update plaatsen om het duidelijk te houden.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
De deal was maar net rondt, voordat je poste, dus dat kun je TS niet kwalijk nemen
Neem m ook niks kwalijk, anders had ik dat er wel in gezet. En daarbij kan ik ook niet ruiken of een deal al rond is of niet..quote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
De deal was maar net rondt, voordat je poste, dus dat kun je TS niet kwalijk nemen
Geeft niet joh.. Zie trouwens ook dat ie nieuw nog maar ¤ 30,- kost, dus heb m inmiddels ook al besteldquote:Op donderdag 3 september 2009 10:58 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Inderdaad, buiten dat kan na een bepaalde tijd de startpost niet meer gewijzigd worden. Zal zo wel even een update plaatsen om het duidelijk te houden.
Sorry voor het ongemak..
Super, veel plezier er mee!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jurgaah het volgende:
Unreal is binnen gekomen![]()
netjes verpakt en snel thuis bezorgt, al met al toppertje
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:37 schreef zuigmarmot het volgende:
Alles perfect ontvangen, Hartelijk dank !
Super, de kleur valt wel mee toch?quote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef engessa het volgende:
Controller is binnen, ziet er uitstekend uit. Maar die kleur.. men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |