Helaas, daar gaat hij niet voor weg. Voor € 31,76 stuur ik hem op.. Mocht je meer spellen/films willen dan valt over de prijs nog wel te praten..quote:
Primaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef kensei het volgende:
Micheal Jackson Live in Bucharest: The Dangerous Tour
Resident Evil
Resident Evil Apocalypse (sealed)
10 eur incl.?
Is goed, ik pm je zo wel evenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
The Elder Scrolls 4 Oblivion €15 geboden
Het is een draadloze controller.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:29 schreef Snuf. het volgende:
Is die Xbox controller met of zonder draad?
Pm Terugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:00 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Is goed, ik pm je zo wel even
Helaas geen interesse in ruil.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Mirror's Edge ruilen tegen FIFA 09?
PS3.
Van 15 excl. voor 10 incl. vind ik iets te..quote:
Nieuw is hij 20 incl. 2dehands bij mij is hij 15 incl.quote:
Mmm, nee. Voor 5 euro houd ik het spel zelf wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:11 schreef neen het volgende:
7.50 inc. voor Mirrors Edge
nieuw voor nog geen 10.50 bij play
Dat begrijp ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef neen het volgende:
Begrijpelijk maarja, voor 50 cent meer heb ik hem liever gloednieuw
PMquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef HwaP het volgende:
Interesse in LittleBigPlanet voor 15 euri inclusief
Spel valt net op de mat: Goed en netjes verpakt, zelfs een keuken papiertje in het hoesje om de disk op zijn plaats te houden! Boekjes netjes, disk mooi schoon!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
The Elder Scrolls 4 Oblivion €15 geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop