Doe me em dan toch maar zonder al dat haar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meneer heeft ee gepijnigde blik in de ogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent hier toch ook geen buitenbeentje, hooguit Benjamin, dus dat gaat op school ook vast wel goedkomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:36 schreef Eustace. het volgende:
Nja ik ben vooral heel zenuwachtig, nieuwe klas, alweer.. Iedere keer ben ik nog bang of ze me wel mogen enzo. *basisschooltrauma*
"moet"?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, ik moet alleen nog 8 uur werken.
Ik zie toch dat jij je onterecht zorgen zat te makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Eustace. het volgende:
Ik ken 5 mensen uit me mentorklas. ^^ BLijheid.
volgens mij is t wel een schatje..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zuur en Naar zijn toch heel verschillend ?
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mij is t wel een schatje..
Zon ruwe bolster blanke pit idee
Welkom Fagotaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Keukenkast het volgende:
Brandweer in het Spaans is een belachelijk woord.
Tevens een groot fagotisch goedemorgen!
ach.. de kans dat wij een leuke man mogen ontmoeten slinkt zienderogen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoeten
zouden we daarom onze toevlucht nemen tot onschuldig winkelend publiek ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
ach.. de kans dat wij een leuke man mogen ontmoeten slinkt zienderogen..
we zijn oud en uitgerangeerd
Ben jij nu wel voldoende geknuffeld en getroost ?quote:
Mwoah. Ik ben nog altijd gekwetst, vooral omdat ik geen enkele excuses heb gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben jij nu wel voldoende geknuffeld en getroost ?
en volgende keer wel gewoon TMM aanspreken hoor, die bijt echt niet
niets is onmogenlijk..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zouden we daarom onze toevlucht nemen tot onschuldig winkelend publiek ?
Niet zeuren, wees een kerel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben nog altijd gekwetst, vooral omdat ik geen enkele excuses heb gekregen.
Ik wist niet zeker of het TMM was
Ja maar die kwetsuur is heel normaal dat je die nog voeltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben nog altijd gekwetst, vooral omdat ik geen enkele excuses heb gekregen.
Ik wist niet zeker of het TMM was
Niet zo ruw, bot en cynisch naar mensen onder de 20quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
Niet zeuren, wees een kerel.
Niemand krijgt excuses aan het eind van t leven.
Toen lag ik uit te brakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar die kwetsuur is heel normaal dat je die nog voelt
en had je TMM wel in actie gezien tijdens Lowland zingt, of was je toen elders op het terrein ?
owwww is t nog een minnetje!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet zo ruw, bot en cynisch naar mensen onder de 20
Die moeten bovenstaande nog leren door schade en schande en wuiven onze goed bedoelde opmerkingen toch wel als oude mannetjes geneuzel
Heb je ondertussen wel terug gekeken om te zien dat het enthousiasme van TMM gewoon door het scherm heen straalt ?quote:
Geeft Xiance een snoepje om de zure nasmaak mee weg te sabbelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
owwww is t nog een minnetje!
zeg dat dan!
OH SHATZ!!
het is SCHAN-DA-LIG dat je geen excuzes heb gehad!
ik zou ze pakken! verrot schoppen, neer halen.. whatever!
maar doe t wel nu.. straks ben je volwassen!
Het is al goed hoor, sugartits.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
owwww is t nog een minnetje!
zeg dat dan!
OH SHATZ!!
het is SCHAN-DA-LIG dat je geen excuzes heb gehad!
ik zou ze pakken! verrot schoppen, neer halen.. whatever!
maar doe t wel nu.. straks ben je volwassen!
nee, is het van enig belang?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geeft Xiance een snoepje om de zure nasmaak mee weg te sabbelen![]()
maar had je wel terug gelezen gisteravond waarom keukenkast gekwest is ?
OH!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is al goed hoor, sugartits.
Het is je vergeven.
Doe maar welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, is het van enig belang?
ik ben niet zuur.. ik heb een kater
MOET ik echt terug lezen of is er een samenvattende versie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe maar wel
ik noem zo iets wel een gedenkwaardig verhaal/openbaring
je hebt je vermaakt las ik!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
By the way: Enorme filmtip!
en gelukkig viel het weer ook enorm mee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ontzettend
Hele bijzondere optredens gezien; van rustig kippenvel tot enorm dansend en springend. Gedronken, gekletst, gelachen, gehuild, gedanst, geslapen. Tibo iedere dag wel even gezien en een kusje gegeven. TMM zien genieten. Supermooie film gezien. En Grace Jones natuurlijkWanneer maak je dat nou nog mee?!
Ja die stormwaarschuwing was echt niet nodig geweest. Het regende ff flink en er was een groot onweer, maar geen storm dus de tenten bleven goed staan. Mijn tent is hartstikke waterdicht en op het moment van onweer zat ik bij de vrienden van Tibo in de tent en die hadden discolampen om me af te leiden van de bliksemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
en gelukkig viel het weer ook enorm mee!
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik het Stuart Alan Jones nog nooit in levende lijve mogen ontmoeten
O ja, dan schijnen sommigen te vergeten dat er ook werelden daarbuiten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.
KIJK!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die stormwaarschuwing was echt niet nodig geweest. Het regende ff flink en er was een groot onweer, maar geen storm dus de tenten bleven goed staan. Mijn tent is hartstikke waterdicht en op het moment van onweer zat ik bij de vrienden van Tibo in de tent en die hadden discolampen om me af te leiden van de bliksem
De rest was echt super weer. Paar druppels d eeerste dag, maar dan bedoel ik ook echt slechts druppels. 1 klein buitje de 2e dag maar toen stonden we bij Nina Kinert dus dat hadden we pas in de gatren toen de grong vochtig was buiten na afloop. En de rest... stralende zon. Mooiste LL-weer ooit!
Sowieso mooiste LL ooit.
dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |