kortom eigenlijk heb jij nu dus tijd over?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verpest jij even mijn goede humeurnee ik weet het nog niet, heb enige tijd uitstel gevraagd en gekregen
het is toch eind augustusquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom eigenlijk heb jij nu dus tijd over?
kan je best wel eigenlijk voor eind augustus het jaarlijkse fok weekend nu in Liboa voor ons regelen
Goed ideequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moeten we dan maar beginnen aan het [Homo] Denk uurtje?
even kijkenquote:
Begin maarquote:
kom maar op met de invitationsquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even kijken
Drank - check
appartementen -check (bedden verschonen doet ieder voor zich hier en de cleaning lady de mijne)
BBQ - check
Auto - check (oh ok sort of )
Eten - dat haal je op de dag anders bederft het en dan alleen met de BBQ de rest eet ik buiten de deur
hey i am ready
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk volquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom maar op met de invitationsik heb wel tijd
je lijkt eustace welquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk vol
face down ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, heb volgens mij ineens een leven gekregen en in de komende 3 weekenden waarchijnlijk vol
Ik ben beter in volgen.quote:
Die was er wel ergens ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |