De TT is een hoax.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:09 schreef Goofisch het volgende:
Ik vind
Ligt ook aan de maat. Een normale maat is goedkoper, fatass maten zijn gewoon duurder.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:09 schreef Goofisch het volgende:
Ik vind dat toch zo idioot. Vrouwenkleding is vrijwel altijd stukken goedkoper dan mannenkleding. Als ik een trui of broek koop koopt een vrouw voor het zelfde geld 3 stuks. En dat is overal.
Nu snap ik dat vrouwen veel meer kopen en de productie van vrouwenkleding dus veel hoger licht. Maar toch vind ik het behoorlijk irritant.
Daarnaast zijn de echt mooie kleren (vaak ook merk) soms echt belachelijk duur. Prima dat ik betaal voor wat kwaliteit. Maar om nou voor een trui 110 euro neer te leggen vind ik echt belachelijk.
Verwachte reacties: Ga dan naar de H&m. Die kleding kan je weggooien na 3 keer wassen![]()
Klacht: vrouwenkleding is goedkoper
Subklacht: kwaliteitskleding is duur.
Ik heb trouwens een topic gemaakt in lifestyle om is te kijken of ik wat normale prijzen kan neertellen online
Online kledingzaken
Daarintegen wel boxers die stukken duurder zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef Niara het volgende:
mannen hoeven geen bh's te kopen, niet zeuren
vrouwenonderbroeken van welk soort dan ook zijn ook nog steeds duurquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Daarintegen wel boxers die stukken duurder zijn.
Als je per se boxers van het bekendere tennismerk wil hebben wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Daarintegen wel boxers die stukken duurder zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |