abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:04:08 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72115614
Hallo.

Ik loop regelmatig door de stad met het idee of het online niet goedkoper kan. Bijv men at work. Heb ik daar een broek in mijn handen. Dan denk ik van 119 euro. Zou dat online nou niet goedkoper zijn?

Ik koop namelijk veel via bol.com kwa boeken. dingen voor me pc en enz.. Maar nooit kleding.

Heeft er iemand ervaring mee? en vooral. Welke stores zijn echt goed? is er ergens een pricewatch of iets dergelijks?

Alvast bedankt!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:07:59 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72115712
Online kleding kopen is fail als je het mij vraagt... Je wil het toch echt uitproberen en voelen hoe je reet erin zit
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72116411
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef eleusis het volgende:
Online kleding kopen is fail als je het mij vraagt... Je wil het toch echt uitproberen en voelen hoe je reet erin zit
friet saté
pi_72116441
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef eleusis het volgende:
Je huis is je pashokje. Is het niets stuur je het terug.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_72116595
dress-for-less

Goede winkel, groot assortiment!
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:10:08 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_72117299
Idd.. online bestellen en als 't niet zit weer terug sturen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:11:52 #9
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_72117351
Spul uit Amerika bestellen kan ook goedkoop zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_72123652
ik zou niet online bestellen als ik jou was, je hebt dan altijd gezeik als er iets niet goed past, of als je denkt "dit is het net niet". Terug sturen duurt dan lang, vooral buiten NL. Dit zal niet overal zo zijn maar je weet maar nooit..

Misschien moet je wat meer gaan werken om "duurdere" kleding te betalen
pi_72156748
In de winkel uitproberen en het dan (goedkoper) online kopen is hetgene wat TS bedoelt, volgens mij.
Cool story, Hansel.
pi_72157637
taobao
pi_72158189
Ik koop het vaak overigens ook online maar dat is puur uit luiheid en dat ik shoppen voor kleding geen ruk aan vind
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72158554
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik koop het vaak overigens ook online maar dat is puur uit luiheid en dat ik shoppen voor kleding geen ruk aan vind
pi_74751392
Bestel iig nooit bij Men at Work Online... Broeken besteld en netjes ontvangen na directe betaling. Broeken waren helaas niet goed, teruggestuurd en na een week of vier krijg je een keer je geld terug, natuurlijk ook gebeld, maar dan krijg je het antwoord, ja we lopen wat achter. Slechte service!!
  donderdag 19 november 2009 @ 10:42:11 #16
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_74843710
paar maanden geleden heb ik een broek gekocht van het merk TRIPP, bij de Zipper. Helaas hadden ze maar 1 model. Deze broeken zitten heerlijk, en ik ben dus opzoek naar webshops die deze broeken verkopen, iemand?
ga eens koffie halen
pi_74862808
Ik ben sindskort helemaal verslaafd aan bestellen via de otto.nl . Ik bestel dan ook gelijk een hele stapel aan kleding. Ik kan het ophalen bij een DHL punt in de buurt wanneer ik daar zin in heb. Alles wat niet leuk is/niet past gaat weer terug, maar er zit altijd wel wat bij wat wel goed uitpakt!

Ik haat winkelen ook enorm en vermijd dat als de pest. Alleen schoenen ga ik wel voor shoppen.

Bij Esprit.nl hebben ze ook een leuke collectie en een catwalkvideo hoe het valt en eruit ziet
pi_74887406
grappig om dit te lezen! gister bij bijenkorf een hele mooie jas van hugo boss gepast maarja: 400 euro. ik weet dat bijv anson's (P&C) ongeveer dezelfde jas voor 50 euro minder verkoopt maar weer net niet die ik zoek. oftewel: ik liep gister naar huis met het idee: ik ga eens op internet zoeken of dat niet goedkoper kan.
probleem bij mij: kan die betreffende double breasted navy jas nergens vinden omdat ik (domdomdom) de naam uit het prijskaartje ben vergeten en vond het zo stom om er een foto met mn mobieltje van te maken waar de verkoper bij stond.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_74891197
quote:
Vergeet je niet iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')