abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72115190
Sorry voor het knip en plak werk :

Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico AMSTERDAM

In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.

De levende 'alien-baby' is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen. Het wezen is al die tijd door de eigenaren van de boerderij bewaard. Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig toen het werd gevangen. De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie. Dat zou uren geduurd hebben. Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.

Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken, meldt de Duitse krant Bild. Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten. Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.

Beelden van de vondst zijn naar buiten gebracht door 'ufo-expert' Jaime Maussan. Hij is er van overtuigd dat het echt om het lichaam van een buitenaards wezen gaat.

In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.

Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)by__in_Mexico__.html

Ben benieuwd of we hier ooit nog meer over horen.
pi_72115270
Ze vangen iets, worden bang en verzuipen het.
Intergalactische oorlog dus.
Nu ook zonder Burka.
pi_72115284
Ah kijk aan. Weten we ook meteen waar de Mexicaanse griep vandaan komt.
pi_72115296
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
Ze vangen iets, worden bang en verzuipen het.
Intergalactische oorlog dus.
Ja, stel je voor dat het een kroonprins van Uranus was.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 16:52:35 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72115304
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:48 schreef Elcadarn het volgende:
Sorry voor het knip en plak werk :

Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico AMSTERDAM

In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.

De levende 'alien-baby' is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen. Het wezen is al die tijd door de eigenaren van de boerderij bewaard. Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig toen het werd gevangen. De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie. Dat zou uren geduurd hebben. Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.

Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken, meldt de Duitse krant Bild. Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten. Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.

Beelden van de vondst zijn naar buiten gebracht door 'ufo-expert' Jaime Maussan. Hij is er van overtuigd dat het echt om het lichaam van een buitenaards wezen gaat.

In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.

Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)by__in_Mexico__.html

Ben benieuwd of we hier ooit nog meer over horen.
In 2007 al? Hmm, ik zou verwachten dat als dit echt echt echt iets was, dat dit al lang wereldkundig was gemaakt. Sterker nog, ik denk dat dit wel op het nieuws was gekomen, en als dat echt een Alien is, dan denk ik dat daar de reguliere tv uitzendingen wel voor zouden worden onderbroken eigenlijk?

Just my 2 cents
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:53:00 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72115317
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 24-08-2009 19:29:45 ]
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:53:22 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72115324
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Neleos het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat het een kroonprins van Uranus was.
austin powers
pi_72115426
Het is maar een klein frutje...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72115483
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Oblivion het volgende:
Het is maar een klein frutje...

Wou net zeggen, verzuip je het
pi_72115514
tja als het aliens van 16 meter hoog zouden zijn, hadden we ze vast wel eerder gespot
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:02:32 #11
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_72115564
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Elcadarn het volgende:
tja als het aliens van 16 meter hoog zouden zijn, hadden we ze vast wel eerder gespot
ja, en probeer die maar eens een tijdje onderwater te houden
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_72115593
waren vast bang dat ze em moesten opvoeden als uitkomt dat het gewoon een misvormd joch is
pi_72115640
Imho een uitgedroogd aapje, al lijkt het me een stuk interesanter dat het dalijk echt een mini alien is
Blijf dus hopen
pi_72115769
Bild én Telegraaf.
Alleen The Sun mist nog
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 17:10:44 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72115807
Maar, als ik dat filmpje bekijk, dan lijkt het erop dat ze van die dingen aan het analyseren zijn, die zich wel in verschillende houdingen bevinden. Hebben ze dan meer van die dingen gevonden, of hoe moet ik dat nou zien?
Breitling - Instruments for Professionals
  Forum Admin maandag 24 augustus 2009 @ 17:21:48 #16
35723 crew  GGMM
pi_72116094
Wat een onzit dit..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:23:11 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72116129
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Elcadarn het volgende:
...wacht maar tot 'papa' en 'mama' over een paar jaar (2012!! oeoeoeoeoe) langskomen, op zoek naar Junior.
pi_72116134
Tuurlijk, een super intelligent wezen komt in zijn ruimteschip van honderden lichtjaren afstand naar de aarde, stapt uit zijn ruimteship en loopt in een val voor vossen oid.

Nee, dat is echt zeer geloofwaardig

Dat er mensen in deze hoax trappen is echt hilarisch.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:26:43 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72116219
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef Sakura het volgende:
Tuurlijk, een super intelligent wezen komt in zijn ruimteschip van honderden lichtjaren afstand naar de aarde, stapt uit zijn ruimteship en loopt in een val voor vossen oid.

Dat er mensen in deze hoax trappen is echt hilarisch.
Misschien is vergissen niet uitsluitend 'menselijk'!?
pi_72116230
Als Bild EN de Telegraaf dit zeggen, dan moet het toch gewoon echt zijn!
pi_72116295
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef Sakura het volgende:

als ij een rood jasje aanhad zou het best aannemelijk zijn...

dat was bij de manschappen van captain Kirk ook altijd zo
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72116308
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, als ik dat filmpje bekijk, dan lijkt het erop dat ze van die dingen aan het analyseren zijn, die zich wel in verschillende houdingen bevinden. Hebben ze dan meer van die dingen gevonden, of hoe moet ik dat nou zien?
Tel er al snel 3 inderdaad, een op een stukje hout, een op een soort van metalen ding en een wat me dan weer een reproduktie lijkt (en daarvan is het plaatje in de OP)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_72116451
het zouden zg pathfinders kunnen zijn die ze gekweekt hebben al mindere levensvormen op op aarde al verkenners te dienen dus dan is het niet zo erg als ze in een vossenval lopen als ze maar de data waargenomen door kunnen zenden en misschien ook nog steeds wel als ze dood zijn. Als een manier om in onze laboratoria terecht te komen.
Appels. En peren.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:19:00 #24
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72119034
Heel vaag allemaal. Kweet het nie hoor...
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:26:08 #25
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72119278
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef Elcadarn het volgende:
Als Bild EN de Telegraaf dit zeggen, dan moet het toch gewoon echt zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')