Ja, stel je voor dat het een kroonprins van Uranus was.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
Ze vangen iets, worden bang en verzuipen het.
Intergalactische oorlog dus.
In 2007 al? Hmm, ik zou verwachten dat als dit echt echt echt iets was, dat dit al lang wereldkundig was gemaakt. Sterker nog, ik denk dat dit wel op het nieuws was gekomen, en als dat echt een Alien is, dan denk ik dat daar de reguliere tv uitzendingen wel voor zouden worden onderbroken eigenlijk?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:48 schreef Elcadarn het volgende:
Sorry voor het knip en plak werk :
Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico AMSTERDAM
In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.
De levende 'alien-baby' is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen. Het wezen is al die tijd door de eigenaren van de boerderij bewaard. Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig toen het werd gevangen. De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie. Dat zou uren geduurd hebben. Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.
Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken, meldt de Duitse krant Bild. Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten. Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.
Beelden van de vondst zijn naar buiten gebracht door 'ufo-expert' Jaime Maussan. Hij is er van overtuigd dat het echt om het lichaam van een buitenaards wezen gaat.
In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)by__in_Mexico__.html
Ben benieuwd of we hier ooit nog meer over horen.
austin powersquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat het een kroonprins van Uranus was.
Wou net zeggen, verzuip je hetquote:
ja, en probeer die maar eens een tijdje onderwater te houdenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Elcadarn het volgende:
tja als het aliens van 16 meter hoog zouden zijn, hadden we ze vast wel eerder gespot
...wacht maar tot 'papa' en 'mama' over een paar jaar (2012!! oeoeoeoeoe) langskomen, op zoek naar Junior.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Elcadarn het volgende:
tja als het aliens van 16 meter hoog zouden zijn, hadden we ze vast wel eerder gespot
Misschien is vergissen niet uitsluitend 'menselijk'!?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef Sakura het volgende:
Tuurlijk, een super intelligent wezen komt in zijn ruimteschip van honderden lichtjaren afstand naar de aarde, stapt uit zijn ruimteship en loopt in een val voor vossen oid.
Nee, dat is echt zeer geloofwaardig![]()
Dat er mensen in deze hoax trappen is echt hilarisch.
als ij een rood jasje aanhad zou het best aannemelijk zijn...quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef Sakura het volgende:
Tuurlijk, een super intelligent wezen komt in zijn ruimteschip van honderden lichtjaren afstand naar de aarde, stapt uit zijn ruimteship en loopt in een val voor vossen oid.
Nee, dat is echt zeer geloofwaardig![]()
Tel er al snel 3 inderdaad, een op een stukje hout, een op een soort van metalen ding en een wat me dan weer een reproduktie lijkt (en daarvan is het plaatje in de OP)quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, als ik dat filmpje bekijk, dan lijkt het erop dat ze van die dingen aan het analyseren zijn, die zich wel in verschillende houdingen bevinden. Hebben ze dan meer van die dingen gevonden, of hoe moet ik dat nou zien?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef Elcadarn het volgende:
Als Bild EN de Telegraaf dit zeggen, dan moet het toch gewoon echt zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |