quote:
In een donker stoffig hoekje zitten brullen met een blinddoek omquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef leetzors het volgende:
En wat heb je nu gedaan toen fok! down was?
Dagboek bijgehouden zekerquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef leetzors het volgende:
En wat heb je nu gedaan toen fok! down was?
Wat denk je dat de oorzaak van de ddos wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef Penisbaard het volgende:
Die mensen die ook doen alsof ze helemaal niet doorhadden dat Fok! down was terwijl ze het hele weekend zaten te F5en
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat denk je dat de oorzaak van de ddos was
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Tree het volgende:
Arme jij. Ben je al weer helemaal over de schok heen?
Jij kan topics bekijken zonder dat je ze opent?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef Salatrel het volgende:
ik verwachtte eigelijk die feyenoord kleuter die zn middelvinger opstak
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij kan topics bekijken zonder dat je ze opent?De Nieuwe Uri Geller is bekend dames en heren
Das toevallig. Jou vriendin ook bij mijquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Mozy het volgende:
Ik was bij mijn vriendin toen FOK! eruit lag.
En? Hoe was dat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef EvanStone het volgende:
Ik ben buiten geweest.
Hihi, jij bent er ook weerquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef Penisbaard het volgende:
Die mensen die ook doen alsof ze helemaal niet doorhadden dat Fok! down was terwijl ze het hele weekend zaten te F5en
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Das toevallig. Jouw vriendin ook bij mij
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef rechtsom het volgende:
terechte klacht!
ik ben zaterdagnacht gewoon maar gaan slapen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef smiksmaksmek het volgende:
agreed godverdomme
het blijft me nog STEEDS een raadsel wát er nou precies zo leuk aan is om het weekend te verpesten voor:
- menig FOK!-liefhebber
- de beheerders van FOK!
Ja, ga zelf een servert repareren in je weekend dat is voorbehouden aan het doen van de leukere dingen des levens.quote:
Oh wacht, jij ging de server fixen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:53 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Ja, ga zelf een servert repareren in je weekend dat is voorbehouden aan het doen van de leukere dingen des levens.
Neen, ik toon mijn rouwgevoelens en respect aan de beheerders die zwoegen en wroeten om alles weer toppie te krijgen. Een heel weekend lang gezeur aan je kop door een puisterig sujet die met niets leukers voor de dag weet te komen, zou jij het amusant vinden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh wacht, jij ging de server fixen.
Nee dan snap ik je klacht, dacht even dat het kwam doordat je niet op fok kon komen.
was FOK down dan, door een hacker heb ik gehoord?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef Penisbaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |