abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72114480
Ik heb van GlowMouse toestemming! gekregen

Hier een enquete met 17 vragen. De vragen zijn allemaal in het engels, het betreft een soort van enquete over de huidige financiele crisis. Het is een survey wat gebruikt wordt voor een assignment wat ik nodig zal hebben voor school

bijvoorbaat dank
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:30:19 #2
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_72114641
1 topic is genoeg!

Weet je wat voor schijfruimte en bandbreedte dat allemaal kost? we zittten wel in een crisis heur!
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
pi_72114837
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef rechtsom het volgende:
1 topic is genoeg!

Weet je wat voor schijfruimte en bandbreedte dat allemaal kost? we zittten wel in een crisis heur!
Enige reden waarom hij ook in AEX is gepost, lijkt me vrij overduidelijk. Daar zitten de meeste mensen die wel kaas gegeten hebben van financien, terwijl er bij SES wat meer mix zal zitten. Zo kunnen de resultaten wat uit balanceren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:42:57 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_72115022
quote:
3. Which of the following financial derivatives and asset backed securities have you heard of?

MBS
CMBS
HEABS
SFCDO
CDO
CDS
None of them
They sounds like weird sexual transmitted diseases
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_72115307
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Dat was een geplaatste opmerking, die ik er eigenlijk wel in moest gooien. Je moest eens weten wat mensen zeggen als je domweg die afkortinge in de wilde weg gaat vragen.

Wat betreft de spelfouten, het survey wordt geplaatst als attachment waar ik dus in het onderzoek op terug moet komen. In de bijlage waar ook andere bronnen en dergelijke zitten mogen spelfouten voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sitting_elfling op 24-08-2009 17:19:26 ]
pi_72115448
Done!
Huh?
pi_72115586
Ingevuld.

Alleen die vraag over wat ik zou doen als ik president was mag wel een groter invulblokje hebben zodat ik makkelijker kan zien wat ik allemaal heb ingetypt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:25:25 #8
256934 GR
Cash is fact,profit an opinion
pi_72121078
Ingevuld!

Leuke vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')