Wij hebben een vrij leuke maffe gekke doldwaze prof. die beetje conspiracy aangelegd is voor economie. Die vind dit soort antwoorden géén probleem. Besides, de mensen die protesteerden tijdens de de G8 top in Londen werden ook afgeschilderd als afstandse apen en vieze hippies die enige vorm van educatie en onderwijs hebben gemist in hun leven.quote:
Jep. De resultaten moeten bij het onderzoek als attachment worden geplaatst, en het kan zijn dat ik 1 van de antwoorden die jullie geven er uit pik om daar verder wat over te vertellen. Spelfouten en dergelijke zijn verder niet belangrijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Is het de bedoeling dat de open vragen in het Engels worden beantwoord?
Zoals gezegd, dat was écht geen probleem geweest. Ik had het misschien wat netter kunnen formuleren. Maar het betreft hier een vak wat gaat over de sociale kant van de economie. De maatschappij en dergelijke. Formele en nette benamingen is hier niet nodig, populistische leuzen met onderbouwing scoor je bij dit soort vakken hoger.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef SeLang het volgende:
Sommige antwoorden waren wat te ongenuanceerd om te kunnen aanvinken, ook al hadden ze een zekere geldigheid.
Ik bedoel bijvoorbeeld of een centrale bank geld "ex nihilo" moet kunnen genereren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dat was écht geen probleem geweest. Ik had het misschien wat netter kunnen formuleren. Maar het betreft hier een vak wat gaat over de sociale kant van de economie. De maatschappij en dergelijke. Formele en nette benamingen is hier niet nodig, populistische leuzen met onderbouwing scoor je bij dit soort vakken hoger.
Zoals "burn down China"?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef SeLang het volgende:
Sommige antwoorden waren wat te ongenuanceerd om te kunnen aanvinken, ook al hadden ze een zekere geldigheid.
Klopt, ik heb hem dan ook bij SES gepost om het wat meer te balanceren en uiteraard een aantal vrienden die volledig andere studies studeren en 0.0 verstand van hebben van alles wat met geld te maken heeft.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ingevuld.Staan wel lachwekkende antwoordopties bij, verder heb ik mijn gebruikelijke riedeltje ingevuld qua oorzaken/oplossingen van de crisis.
Hou er overigens wel rekening mee dat er een flinke bias in je resultaten ontstaat als je de enquete alleen aan economisch geïnteresseerden voorlegt.
Ga je de resultaten ook hier publiceren, dat zou wel interessant zijn.
quote:They sounds like weird sexual transmitted diseases
wtfquote:Burn down the United States
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |