abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72114474
Ik heb van Pietjepuk en de FA's toestemming! gekregen

Hier een enquete met 17 vragen. De vragen zijn allemaal in het engels, het betreft een soort van enquete over de huidige financiele crisis. Het is een survey wat gebruikt wordt voor een assignment wat ik nodig zal hebben voor school

bijvoorbaat dank

En ja, de resultaten zal ik hier ook nog ff posten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:29:42 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72114623
What caused it - George Bush
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:31:38 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72114684
Die antwoorden
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72114748
vraag 9 heeft een spelfout
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72114787
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:31 schreef eleusis het volgende:
Die antwoorden
Wij hebben een vrij leuke maffe gekke doldwaze prof. die beetje conspiracy aangelegd is voor economie. Die vind dit soort antwoorden géén probleem. Besides, de mensen die protesteerden tijdens de de G8 top in Londen werden ook afgeschilderd als afstandse apen en vieze hippies die enige vorm van educatie en onderwijs hebben gemist in hun leven.

En sort off 2 keer fout gepeld , mijn verkeerde msn/schrijftaal
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:39:07 #6
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72114901
Is het de bedoeling dat de open vragen in het Engels worden beantwoord?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72115086
Ingevuld. Kwam wel wat taalfouten tegen...
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:46:51 #8
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72115127
ja in de op zitten ook taalfouten dus de vragen zullen ook wel fouten bevatten he
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72115178
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Is het de bedoeling dat de open vragen in het Engels worden beantwoord?
Jep. De resultaten moeten bij het onderzoek als attachment worden geplaatst, en het kan zijn dat ik 1 van de antwoorden die jullie geven er uit pik om daar verder wat over te vertellen. Spelfouten en dergelijke zijn verder niet belangrijk.

Uiteraard zullen in het onderzoek zelf zo weinig mogelijk spelfouten zitten . Dat er wat fouten in de interview vragen zitten is enigsinds slordig, maar daar krijg je verder geen minpunten voor voor aftrekking van score. Het is namelijk een attachment, daar mogen fouten in zitten qua spelling, grammatica, slang, etc.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:02:37 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_72117074
Sommige antwoorden waren wat te ongenuanceerd om te kunnen aanvinken, ook al hadden ze een zekere geldigheid.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_72117160
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef SeLang het volgende:
Sommige antwoorden waren wat te ongenuanceerd om te kunnen aanvinken, ook al hadden ze een zekere geldigheid.
Zoals gezegd, dat was écht geen probleem geweest. Ik had het misschien wat netter kunnen formuleren. Maar het betreft hier een vak wat gaat over de sociale kant van de economie. De maatschappij en dergelijke. Formele en nette benamingen is hier niet nodig, populistische leuzen met onderbouwing scoor je bij dit soort vakken hoger.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:14:17 #12
78918 SeLang
Black swans matter
pi_72117420
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zoals gezegd, dat was écht geen probleem geweest. Ik had het misschien wat netter kunnen formuleren. Maar het betreft hier een vak wat gaat over de sociale kant van de economie. De maatschappij en dergelijke. Formele en nette benamingen is hier niet nodig, populistische leuzen met onderbouwing scoor je bij dit soort vakken hoger.
Ik bedoel bijvoorbeeld of een centrale bank geld "ex nihilo" moet kunnen genereren.
Naar mijn mening moet een centrale bank dat inderdaad kunnen doen, maar wel met restricties die veel strenger zijn dan nu worden gehanteerd. Het antwoord ligt dus in het midden. Als je hier "nee" op antwoordt dan suggereert dat dat je een goudstandaard ofzo nastreeft, hetgeen me een slecht idee lijkt. Maar aan de andere kant zou het goed zijn om de geldcreatie zoals die nu plaatsvindt wat aan banden te leggen. Dus moeilijk wat je hier moet aankruizen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_72117733
Ingevuld. Staan wel lachwekkende antwoordopties bij, verder heb ik mijn gebruikelijke riedeltje ingevuld qua oorzaken/oplossingen van de crisis. Hou er overigens wel rekening mee dat er een flinke bias in je resultaten ontstaat als je de enquete alleen aan economisch geïnteresseerden voorlegt.

Ga je de resultaten ook hier publiceren, dat zou wel interessant zijn.
pi_72118137
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:29 schreef eleusis het volgende:
What caused it - George Bush
Ik miste Bill Clinton tussen de antwoorden..
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:54:49 #15
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72118374
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef SeLang het volgende:
Zoals "burn down China"?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:56:41 #16
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72118421
Bij vraag 5 moet het antwoord zijn Too much".
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_72118847
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ingevuld. Staan wel lachwekkende antwoordopties bij, verder heb ik mijn gebruikelijke riedeltje ingevuld qua oorzaken/oplossingen van de crisis. Hou er overigens wel rekening mee dat er een flinke bias in je resultaten ontstaat als je de enquete alleen aan economisch geïnteresseerden voorlegt.

Ga je de resultaten ook hier publiceren, dat zou wel interessant zijn.
Klopt, ik heb hem dan ook bij SES gepost om het wat meer te balanceren en uiteraard een aantal vrienden die volledig andere studies studeren en 0.0 verstand van hebben van alles wat met geld te maken heeft.

Er zitten overigens nú al grappige antwoorden bij, en mensen die bij de open vragen stellingen en antwoorden hebben neergezet waar ik wat mee kan

[ Bericht 10% gewijzigd door sitting_elfling op 24-08-2009 19:30:31 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:47:12 #18
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72119937
Je zult er op 'school' ook bij moeten vertellen dat het ingevuld is door den Hollander. Dat verklaart misschien ook een aantal debiele antwoorden.
pi_72120179
quote:
They sounds like weird sexual transmitted diseases
quote:
Burn down the United States
wtf !

Ingevuld .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72123452
Done, with pleasure!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:45:39 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72123773
Vooral de open vragen waren leuk.
pi_72128556
Bedankt mensen! Tot nu toe druppelen de resultaten langzaam binnen. Top! Ook al leuke antwoorden meegekregen en bij bepaalde vragen toch een leuke twist te zien tussen de antwoorden.

Ook de open vragen worden erg gevarieerd beantwoord! O.a op de vraag wat je zou doen als je president van Amerika bent, was er 1 die dit schreef: "Resign and emigrate to China". Hehe, dat soort antwoorden weet ik wel te waarderen .

Ook de vraag wat betreft de derivaten is leuk ingevuld
pi_72131273
Ik heb 'm ingevuld. Hoewel ik geen financiële achtergrond oid heb vind ik 't wel erg interessant. Sommige stukken kwamen op me over als chinees, maar ik heb er getracht wat van te maken voor je
pi_72132497
Hoeveel respondenten heb je ongeveer nodig?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72133071
"Have you got any idea, what the average interest rates are on your credit card?

0% - 5%
5% - 10%
10% - 15%
15% - 30%
30% - 50%
50% and higher
I don't have a credit card "

Ik mis de doodsimpele optie 'no'

En bij deze:
"What is the influence of the media on the current financial crisis?

They definately have a bad influence on possible solutions
To much
Normal
Not enough
I haven't seen the word crisis in the papers for weeks!
I don't watch telly nor read newspapers, so I don't know!"

Kun je dus niet invullen dat de invloed volgens jou gering is. Alleen dat ie te gering is.

Verder wel lollig hoor, daar niet van. Maar hou een slag om de arm bij het interpreteren van de resultaten zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')