Hij heeft idd dezelfde mond en kin als Sasha had toen die geboren werd Vivi.

Hoe ik me voel Bluezz? Heel wat, maar dat valt toch best tegen soms.

Vooral in de auto zitten is heel heftig, alle bewegingen maken me horendol.

En ik voel me nu heel erg heen en weer geslingerd tussen Oscar en Sasha, zeker nu met dat heen en weer rijden. Sasha in het ziekenhuis is gewoon echt bijna niet te doen. Hij is daar nog te klein voor en alles moet aangeraakt etc. etc.
En dat is op de gewone kraamafdeling prima, maar niet bij Oscar op het zaaltje waar ook andere babietjes liggen.
Oh, en Troel... bij nader inzien heeft mijn suiker en zijn suiker natuurlijk wel met elkaar te maken, maar is het zo gek dat Sasha wrsch veel meer suiker ter beschikking had en het toch beter deed dan Oscar. Dus dat heeft dan te maken met zijn inwendige systeem zeg maar.

We gaan zo voor nog een flesje en dan zet F. mij af en die gaat even met Sasha de brievenbus van Opa en Oma legen in Vld, dan kan Sasha lekker in slaap vallen in de auto en kan ik even in alle rust kroelen en tutten.
Als ik iemand anders mee zou nemen voel ik me toch ook niet op mijn gemak om daar maar gewoon alleen maar te zitten wiegen voor een tijdje zonder gesprekje zeg maar.

Dus we lossen het voor vanavond zo op en dan hoop ik dat we morgen maar een keertje heen en terug hoeven en dat we daarna gewoon kunnen kroelen en knuffelen wat we willen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-08-2009 22:18:40 ]