abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 24 augustus 2009 @ 16:09:59 #1
145738 superworm
is erbij
pi_72113976
Elke keer als er geweld van politie in het nieuws komt, heb je ze weer. En zo ook nu, met dat fiasco op 't strand van Hoek van Holland. Ik kan me er zo mateloos aan ergeren. Dan valt er een dooie, worden er tientallen schoten in de lucht en richting de feestgangers/relschoppers/hooligans gepoft, en wat zijn de reacties?

-Ik vind dat de politie echt wel op VMBO-ers mag schieten als deze zoals zo vaak een grote bek hebben
-Ze hadden gewoon mitrailleurs moeten inzetten om het hele groepje hooligans in 1x af te knallen. Niemand zou daar om treuren.
-Ze hadden al veel eerder hun guns moeten legen op det paupervolk daar.

En meer van dat soort uitingen. Ik kan me echt níet indenken waarom mensen dit soort dingen reageren. De 1 na de ander roept op tot méér geweld, méér 'guns legen', méér actie tegen 'kansloos paupervolk', 'hooligans', 'VMBO'ers' of 'vul-maar-in-waar-je-een-hekel-aan-hebt'.

Betreurenswaardig. De politie is er om orde te handhaven, niet om onwelgevallige groepen van de bevolking neer te maaien. Als het aan mij lag kreeg iedereen die dit soort misselijkmakend fascistoïde uitingen plaatst, een permban.

Klacht: mensen die de politie graag de minder welgestelde groepen in de bevolking zouden zien decimeren.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:11:54 #2
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72114037
Anders ga jij er even serieus over nadenken.....

Die gasten die dat schijven slijten hun dagen achter hun PC en op werkelijk alles te spugen wat er gebeurt.. of het nou positief of negatief is.

Geen aandacht aan geven.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:12:14 #3
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72114049
En dan schreeuwen ze moord en brand omdat Nederland een politiestaat zou omdat de AIVD niet wil dat een 'journalist' van de Telegraaf staatsgeheimen bezit
pi_72114083
Waarschijnlijk moeten deze reaguurders nog volwassen worden. Ik ben het iig eens met je klacht.
  Redactie Frontpage maandag 24 augustus 2009 @ 16:16:16 #5
145738 superworm
is erbij
pi_72114164
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef Anchor het volgende:
Waarschijnlijk moeten deze reaguurders nog volwassen worden. Ik ben het iig eens met je klacht.
Vraag ik me af. Sommige, zeker. Maar iedereen? Er zitten er ook tussen die het genuanceerder stellen, als in, "mijn persóónlijke mening is dat de politie wel-wat-hardhandiger mag optreden.", aangevuld met statements die uiteindelijk op hetzelfde neerkomen als hierboven aangehaald.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:20:57 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72114322
Wat is er dan mis met een kogel voor iemand die een agent aanvalt? Ik heb daar echt geen problemen mee
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:22:08 #7
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_72114366
Hooligans zijn een redelijk alternatief voor honden, geiten, schapen, ratten en apen als het om dierproeven gaat.
pi_72114374
Mwa, het vervelende is dat 95% van de bezoekers van feesten nooit in aanraking komt met beveiliging/politie/andere bezoekers en dat de andere 5% "altijd' op een feest wel wat mee maakt....

dat ligt gewoon aan hun attitude dus die mogen ze van mij wel wat harder aanpakken... neerknallen gaat idd wel ver maar veel sneller oppakken en ophokken lijkt mij prima plan
I'm not the man you think I am!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:22:29 #9
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72114378
terechte klacht, helaas..

oja, ik maak hem maar alvast; dat soort reaguurders moeten gewoon tegen de muur....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:22:54 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_72114393
Ik vind niet dat je zomaar je guns moet legen op iedereen maar vind het niet erg dat er geschoten danwel gericht geschoten is.

Als er 50 man op 4 polities aflopen kunnen de agenten ook niets. Dus dan maar schieten, als ze dan nog doorgaan gericht.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:23:42 #11
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72114414
Wel die rotterdamse hooligans

WROTTRRDAMM HOELIGUNS !!!

Die hebben echt 1 hersencel
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Redactie Frontpage maandag 24 augustus 2009 @ 16:24:16 #12
145738 superworm
is erbij
pi_72114433
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:20 schreef Flurry het volgende:
Wat is er dan mis met een kogel voor iemand die een agent aanvalt? Ik heb daar echt geen problemen mee
Zolang-ie zelf niet een wapen trekt is er een heel scala mogelijkheden.

Tasers.
Wapenstokken.
Politiehonden.
Politiepaarden.
Rubberen kogels.
Traangas.
Etcetera.

Waarom 'een kogel'?
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:25:52 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72114484
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef superworm het volgende:

[..]

Tasers.
Wapenstokken.
Politiehonden.
Politiepaarden.
Rubberen kogels.
Traangas.
Etcetera.

Waarom 'een kogel'?
Omdat je dan in één klap van het probleem af bent
pi_72114508
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:20 schreef Flurry het volgende:
Daar worden ze agent voor, zodat ze aangevallen/bespuugd/uitgescholden/ondergescheten worden. Kiezen ze zelf voor. Nederland is nu eenmaal geen land vol lieverdjes.
  Redactie Frontpage maandag 24 augustus 2009 @ 16:26:54 #15
145738 superworm
is erbij
pi_72114529
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Omdat je dan in één klap van het probleem af bent
Eigenrichting.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:27:00 #16
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_72114531
Hebben we het hier over Danny? Zo klinkt het wel namelijk
pi_72114570
Ja juist, en als de politie (die met hooguit 50 man) tegen 1000 man moet optreden vanwege Hooligan/rel/vernieling/mishandeling gedrag?
Die politie heeft zich gewoon bedreigd gevoeld, en dan mogen ze van mij schieten.

Ik heb altijd geleerd respect te hebben, en helemaal voor de politie
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:28:45 #18
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_72114588
quote:

[..]

Tasers.
Wapenstokken.
Politiehonden.
Politiepaarden.
Rubberen kogels.
Traangas.
Etcetera.

Waarom 'een kogel'?
Hoe hou je met 4 tasers 80 hooligans op een afstand die jou omsingelen?
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:30:33 #19
131603 Afwazig
Serious business
pi_72114647
Dan lees je het niet.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:30:39 #20
39631 GoeRoe86
pi_72114650
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef duckes het volgende:
Ja juist, en als de politie (die met hooguit 50 man) tegen 1000 man moet optreden vanwege Hooligan/rel/vernieling/mishandeling gedrag?
Die politie heeft zich gewoon bedreigd gevoeld, en dan mogen ze van mij schieten.

Ik heb altijd geleerd om respect te hebben omdat ik dat zelf ook van anderen verwacht. Niet omdat de persoon tegenover me een petje opheeft of in pak loopt en al helemaal niet omdat hij opgezadeld is met de veiligheid van onze samenleving.
  Redactie Frontpage maandag 24 augustus 2009 @ 16:31:25 #21
145738 superworm
is erbij
pi_72114673
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef duckes het volgende:

Ik heb ook best respect voor de politie. Ben er nooit mee in aanraking gekomen, net als negen tiende van de rest van de bevolking. Het gaat mij erom dat de politie een heel legio aan mogelijkheden heeft om zich óf uit de voeten te maken, óf de situatie onder controle te krijgen. Backup arriveert in minuten. Schieten kun je wat mij betreft alleen als aller-allerlaatste redmiddel gebruiken, zoals bij die idioot die een tijdje geleden een bureau binnenstormde en 2 agentes aanviel, of in de knieschijven van een Mohammed B.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72114707
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd om respect te hebben omdat ik dat zelf ook van anderen verwacht. Niet omdat de persoon tegenover me een petje opheeft of in pak loopt en al helemaal niet omdat hij opgezadeld is met de veiligheid van onze samenleving.
Met andere woorden: Als de politie schiet, ga jij die agent te grazen nemen?
pi_72114737
die uitlatingen in de OP zijn inderdaad wat loos, maar er mag wat mij betreft best wat eerder meer geweld gebruikt worden.

als je weet dat je een agressieve klootzak wordt als je drank op hebt, en dan toch gaat drinken, en daarbij met z'n 50'en dreigend op een stel mannen met pistolen (maar naar wat ik zo begreep, had die groep het best door dat het agenten waren) gaat aflopen. dan ben je ook gewoon dom bezig.

en aan de andere kant, wat moeten die politie-agenten dan? een beetje wegrennen met een grote menigte erachteraan die wil even wat 'popo' wil lynchen? en dan nog, de politie is veels te voorzichtig met geweld gebruiken (want dat wordt dan breed in de media en politiek uitgemeten), dus als ze 'opeens' beginnen te schieten, dan weet je dat er ook echt wat mis was.

nee, ik ben blij dat de politie eindelijk eens wat doet, en heb totaal geen medelijden met agressieve jochies die voor hun donder worden geschoten.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_72114786
quote:

[..]

Tasers.
Wapenstokken.
Politiehonden.
Politiepaarden.
Rubberen kogels.
Traangas.
Etcetera.

Waarom 'een kogel'?
En elke politieagent heeft natuurlijk aan z'n riem alle bovenstaande items hangen. En al deze mogelijkheden werken wonderen als je een 10 tot 1 overmacht tegen je hebt.

In dit geval vind ik ook dat de politie hard mag optreden. Het is niet alsof die relschoppers daar ook maar iets anders wilden dan ruzie zoeken met de politie. Als je ruzie zoekt, mag je het in mijn ogen vinden.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:35:07 #25
39631 GoeRoe86
pi_72114790
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef duckes het volgende:

[..]

Met andere woorden: Als de politie schiet, ga jij die agent te grazen nemen?
Als jij dat denkt op te maken uit mijn tekst, dan heb jij wss te veel gedronken/gerookt. Ik gedraag mij tegenover de politie precies zoals ik mij ook tegen anderen gedraag. Als de politie schiet is er een grote kans dat ik schrik en probeer weg te rennen. Dat zou ik ook doen als iemand anders mij zou beschieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')