abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72282184
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit soort reacties maakt dit topic extra leuk

+1 voor het achteraf lowlandsgevoel
pi_72282948
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

+1 voor het achteraf lowlandsgevoel
Was jij er nou nog bij met Tim enzo die compleet stoned op 3fm kwamen?
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:00:52 #178
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_72284100
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef icebliss het volgende:
Ik weet trouwens weer wat het vreemdste is wat ik ooit heb meegemaakt. Enkele jaren terug (ik denk 2006 of 2007) zat ik op maandagochtend brak in mijn voortent toen een tentje een paar meter verderop opeens in brand vloog. Het zeil was binnen een seconde of twee gesmolten, de reden werd daardoor zichtbaar: een flinke gastank, helemaal opengedraaid, waar een enorme steekvlam uitkwam (inclusief bijbehorend geluid). Blijkbaar hadden ze een koelkast aangesloten op dat ding en 'm niet dichtgedraaid bij het losschroeven. Vonkje erbij en poef. Toen viel dat ding om en begon rond te draaien, ik besloot me toch maar even uit de voeten te maken Uiteindelijk sprong een gast erop en wist 'm dicht te draaien, ten koste van zijn wenkbrauwen en een paar brandwonden aan zijn handen. Naast de tent waren ook twee tassen zwartgeblakerd. Ze waren daarna ook héél snel vertrokken, die tassen achtergelaten. Dat had achteraf gezien ook wel slechter af kunnen lopen, ik snap nog steeds niet wat ze bezielde zo'n enorme gastank mee te nemen in een fucking tentje.
Sjezus, dan vraag je je wel af of die gasten überhaupt hersens hebben...
pi_82480602
Dit was een leuk meeleestopic. Kickje voor 2010.
pi_82481461
Mogen we dit jaar weer veel vreemde dingen meemaken
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:04:40 #181
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_82485902
Leuk om weer eens terug te lezen
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_82496588
Ha goed topic. Blij dat hij weer in mijn Myat staat.
What Would Goku Do
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:37:00 #183
230345 conobram
is neit lam
pi_82499012
Hier is het eerste topic: Wat is het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaakt
Voor de mensen die niets te doen hebben en/of zin hebben om alles terug te lezen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:08:56 #184
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_82504047
Een gast met een helm op die heel serieus een nieuwe sport had uitgevonden: meurkleunen.
Oftewel zo hard mogelijk met een helm op naar een muur rennen en die 'bashen' met je hoofd. Het liefst net naast een stelletje dat aan het vozen is op/naast/tegen die muur.

(Oh en lees ipv muur hek).
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:56:29 #185
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_82506287
Genoeg rare dingen meegemaakt op lowlands:P Teveel zodat je het niet allemaal kunt onthouden:P Ga maar eens naar de 24 uurs tent nadat het terrein dicht is, je beleeft de raarste dingen Dansende bossen, vliegende takken, mensen die out tussen het dansende publiek liggen.

Vorig jaar nog bij Kees van Hondt gecrowdsurfed op opblaasbeesten, en ik heb nog samen met wat andere jongens een picknicktafel naar binnen gesjouwd, duurde niet lang of die werd er door de security weer uitgehaald met grof geweld. Maatje van mij ging ook crowdsurfen, maar had een lange ketting om uit de beugelbar (gemaakt van allemaal losse beugels) en onderweg heeft hij bijna een paar mensen gestikt met die ketting:P Haha, jammergenoeg nog geen kaartjes maar komt zeker goed, moeten zeker weer naar lowlands!
pi_82508397
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef SpauldingPF het volgende:
Genoeg rare dingen meegemaakt op lowlands:P Teveel zodat je het niet allemaal kunt onthouden:P Ga maar eens naar de 24 uurs tent nadat het terrein dicht is, je beleeft de raarste dingen Dansende bossen, vliegende takken, mensen die out tussen het dansende publiek liggen.

Vorig jaar nog bij Kees van Hondt gecrowdsurfed op opblaasbeesten, en ik heb nog samen met wat andere jongens een picknicktafel naar binnen gesjouwd, duurde niet lang of die werd er door de security weer uitgehaald met grof geweld. Maatje van mij ging ook crowdsurfen, maar had een lange ketting om uit de beugelbar (gemaakt van allemaal losse beugels) en onderweg heeft hij bijna een paar mensen gestikt met die ketting:P Haha, jammergenoeg nog geen kaartjes maar komt zeker goed, moeten zeker weer naar lowlands!
Heb je de bezoekers die gewond waren geraakt door de tafel ook een bezoekje gebracht later? Of ben je niet zo stoer?
dag
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:47:04 #187
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_82508514
Er is helemaal niemand gewond geraakt door die tafel, waar baseer je dat op ? Die tafel was alweer uit de tent voordat er iets kon gebeuren, en er vliegt daar van alles rond door die tent, dus het is sowieso al link om erheen te gaan
pi_82508604
Als EHBO-er heb ik toch echt mensen behandeld die bij Kees een tafel tegen zich aan hadden gehad.. ( en er waren er ook geraakt door kliko's etc.).. Maargoed, niet iedereen is even helde op die momenten ( gasten, veroorzakers e.d.)
dag
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:52:46 #189
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_82508782
Ik weet zeker dat onze tafel niemand heeft geraakt, en achteraf weet ik ook dat het best wel onverantwoordelijk was Maarja er ging daar zoveel door de lucht:P Later ging er nog een tafel, en die ging veel verder de tent in, en ik denk wel dat die mensen pijn heeft gedaan, wat hadden die mensen voor verwondingen dan?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:53:36 #190
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_82508817
Gaan we hier nou moeilijk over doen?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:54:50 #191
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_82508874
Denk het, maar het hoort gewoon bij Kees!
pi_82509836
Geen last gehad van die tafels, alleen plezier
Achter het midden-vooraan gedeelte was het ook dikke pret man. Circlepits die meer weg hadden van een meiboom dans, walls of death uit het niets, geweldig.
What Would Goku Do
pi_82510017
Die tafels en dranghekken bij Kees zijn inderdaad best gevaarlijk. Moet je goed opletten
pi_82510966
Risico van het feest moet je maar denken.
Ook fijn is als je in het midden vooraan staat samen met mensen die allemaal een kop kleiner zijn dan jij bent. Er kwamen een heleboel crowdsurfers langs, die dus op mijn hoofd en op hun handen lagen
What Would Goku Do
pi_82512809
Die tafels zijn i.d.d. gevaarlijk. 2 jaar geleden op zaterdag in de groovetube werd er ook met geweld een tafel binnengesjord. Die gasten waren er aan .....Niet letend op wie er "in de weg stond" een meisje kreeg de tafel op haar voet, kon gelijk naar de EHBO.
pi_82514776
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef WeezerButler het volgende:
Die tafels zijn i.d.d. gevaarlijk. 2 jaar geleden op zaterdag in de groovetube werd er ook met geweld een tafel binnengesjord. Die gasten waren er aan .....Niet letend op wie er "in de weg stond" een meisje kreeg de tafel op haar voet, kon gelijk naar de EHBO.
Ik heb Kees nog nooit gezien, elke keer mooie verhalen maar de tijd gaat altijd zo hard! Als ik er aan denk is het terrein alweer dicht!

Dit jaar maar eens verandering in brengen en een tafel de tent in jonassen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:38:35 #197
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_82515222
Whaha, ja ik ben ook vorig jaar pas voor het eerst bij Kees geweest, en dat moet je gewoon eens meegemaakt hebben, zo`n legendarisch optreden zie je alleen bij Kees! Crowdsurfen op opblaasbeesten, dranghekken, kliko`s en zelfs op picknicktafels! Ruiggg
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:39:46 #198
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_82515303
* PiRANiA wacht op een verhaal van iemand die verwond is door een tafel
pi_82515608
Ik was nog bang toen ik hoorde dat Kees in de India ipv de Lima stond dat het minder leuk zou worden. Het feest was alleen maar groter
Ook zo geniaal, toen het klaar was en iedereen 'Keessie bedankt' aan het roepen was, kwam hij nog even het podium op met een t-shirt waarop stond: 'Ik word bedankt'
What Would Goku Do
pi_82516109
Een dronken meneer die alle mensen van ons groepje één voor één knuffelde, en daarna met onze hele groep op de foto wilde.

Toffe vent.

Volgens mij valt dit best mee met de andere verhalen.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')