abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82535497
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef frame-saw het volgende:
Heb ook eens meegemaakt dat de buurman die al dronken was toen wij he, rond 6 uur ontmoetten, in het tentje van andere buren was gaan liggen. Wij hoorden midden in de nacht ineens: 'he jongen, je ligt in de verkeerde tent'. De volgende dag zei hij: 'ik vond het al zo vreemd dat er ineens Mikado in mijn tent lag', lol.
pi_82536235
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef frame-saw het volgende:
Heb ook eens meegemaakt dat de buurman die al dronken was toen wij he, rond 6 uur ontmoetten, in het tentje van andere buren was gaan liggen. Wij hoorden midden in de nacht ineens: 'he jongen, je ligt in de verkeerde tent'. De volgende dag zei hij: 'ik vond het al zo vreemd dat er ineens Mikado in mijn tent lag', lol.
Dat hebben wij ook een keer gehad. We komen 's ochtends bij de tent ligt er in een tent van een maat van mij iemand te slapen. Dit wist helemaal niet meer hoe hij bij onze tenten terecht was gekomen..
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:07:20 #228
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_82537132
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 07:28 schreef SpauldingPF het volgende:
We hadden vorig jaar de buitentent van zo`n koepelttentje een kwartslag gedraaid, deze tent was van onze buurman, wel grappig om te zien dat hij er niks meer van snapte toen hij z`n tent naar binnen wilde
Haha, dat hebben wij ook gedaan. De buurman had zijn tent vrij asociaal midden in ons kamp gezet, en deed ook vrij bot, dus wij vonden dat hij het wel verdiend had. Hij kon de grap helemaal niet waarderen.
Are these the nazis, Walter?
pi_82557644
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef Stoeprand het volgende:
Een dronken meneer die alle mensen van ons groepje één voor één knuffelde, en daarna met onze hele groep op de foto wilde.

Toffe vent.

Volgens mij valt dit best mee met de andere verhalen.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef SpauldingPF het volgende:
Haha, stoeprand, dat zou ik zo kunnen zijn op de donderdag
Ik denk dat dat wel meer mensen kunnen zijn geweest, onder andere ik
pi_82563396
Maat van me vorig jaar!
Super warm weer, maar hij moest toch nog ff potje schijten op de donderdag.
Hij rustig naar een Dixie lopen op Camping 3 in de wc-tent... zijn wc papier op.
MAAR gelukkig had hij een koffiewekker gekocht, en het bandje nog omgehouden..
Jah de rest mogen jullie zelf invullen, hij kwam iig buiten zonder bandje

-----

Zelfde kerel, ander verhaal.
Belt mij 3 keer 's nachts om half5/ half 6 op terwijl ik al K.O. in de tent lig.
Met de vraag
Hij: Ben je wakker?
IK: Rot op ik wil slapen.
2 min later, belt hij weer. Heb ik de telefoon maar uitgedrukt.

Half 8 wordt iemand anders bij mij in de tent gebelt.
Hij: Jah hallo, waar staat onze tent ook alweer?
Wij: Bij die grolsch vlag, haal gelijk ff dienblad koffie.

Komtie om 10 uur aangelopen met ijskoude koffie en thee...
"Heb de hele nacht naar de tent lopen zoeken, en denk dat de koffie ook niet erg warm meer is"

Dumbass
pi_82568363
Vorig jaar, de dag weet ik niet meer.

Ik liep met wat vrienden van het festivalterrein naar Camping 3. Op het gras langs het pad lag een een kerel behoorlijk stuk te gaan. Er stonden wat mensen omheen en we gingen erbij staan om te kijken of het wel goed met hem ging, want hij zag lijkbleek en hij lag in een vrij bizarre houding. Iemand ging naast hem zitten, sprak hem aan en wilde het laatste restje smeulende joint tussen zijn vingers uithalen zodat ie zijn klauwen niet zou branden. Die gast voelt dat -> neemt een hijs. Vervolgens klinkt luid in koor 'OOOH, HIJ ROOKT NOG.' En iedereen liep door alsof er niets aan de hand was.
Want je weet niets, tot ik het je vertel.
pi_82568690
Een gast die na het sluiten van het terrein 's nachts nog een sixpack koopt, een bij ziet aan komen vliegen, hij wordt helemaal panisch een gooit zo alle 6 de blikken kapot op de grond.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:20:52 #233
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_82619154
Buurmeisje uit Zierikzee.
Wij zaten daar midden in de zondagnacht te hangen bij de tent. Komt buurmeisje aan met een joch. Vol tongen etc. Ging ze zitten op de grond. 2 uur later zat ze er nog. Alleen. Met de rug naar ons toe. Dus ik dacht, even checken. Zat ze te slapen Wij leggen haar in de tent. Half uur later horen we een rits. MFDWAILDSADNBWEEEEG
Hele tent onder rood drankje. Haar weer terug in haar tent gelegd, wat water aangeboden.

Lowlands-buren-liefde

Oh en die roze konijn die vroeg of z'n neus nog wit was. Good times.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:22:21 #234
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_82619212
Oh helemaal vergeten. M'n maat was zo dronken dat hij random mensen ging laten schrikken door
JUUUUS D'ORAAAAAAAAAAAAAANGE te roepen terwijl hij voor hun neus sprong. Heeft ook nog met z'n dronken kop achter een invalidenwagentje aangerend.

5 uur 's nachts toch maar in bed gegooid. Laatste wat hij zei voordat ie ging slapen:
"Iris waar is m'n ketel?". Voordat Iris reageerde sliep ie als een blok.

Hij heeft geen ketel. We hadden geen ketel. Totally random.

edit: Kuttt, nog een verhaal
Tijdens Balkan Beats. Vrijdagnacht volgens mij. Kan ook zaterdag zijn geweest.
Toen hadden een paar mensen die kerstmannen opengescheurd daar bij de LIMA. Bleken vol te zitten
met witte piepschuimbolletjes. Het sneeuwde een uur lang. + "sneeuwballen"gevecht.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.DD op 10-06-2010 15:42:26 ]
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:35:58 #235
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_82859333
Zag in vorige topic al vergelijkbaar verhaal maar vond deze te mooi om niet te posten.

Vorig jaar, donderdagavond uurtje of 10/11 in de 24-uurs. Zelfde groep als in 2008, met één nieuwe rekruut. Sfeer zit er al behoorlijk goed in, dus we doen zonder bezwaar mee met de (vanuit nuchter perspectief) wat treurige pogo-actie tijdens het onvermijdelijke Smells Like Teen Spirit. Helaas vind een onbetrouwbaar sujet het nodig om mijn horloge van mijn pols af te rukken. Ik zag wel iemand weglopen, maar was te verbaasd en wist, door het gewoonlijke gebeuk in een pit, niet zeker of hij gejat was. Het horloge zag er ongetwijfeld duurder uit dan hij was (tientje), maar toch een wat sneue actie als je dat zou stelen.

Ik probeer aan de nieuweling duidelijk te maken dat ik denk mijn horloge is gejat. Hij pakt een zaklamp uit zijn zak ("Gast, waarom heb je die bij je?" "Weet ik veel, ik ben hier voor het eerst man") en begint op de grond te schijnen. Nog voor ik hem kan uitleggen dat op de grond zoeken in zon tent weinig zin heeft en het horloge toch waarschijnlijk al plat is gestampt, ziet hij een slipper op de grond liggen. Hij houdt die slipper in de lucht en binnen no time komt er een bijzonder knappe dame op hem aflopen. "Hey dankjewel, dat is mijn slipper! Super. Wil je anders de slipper die ik net heb gevonden als ruil?" Hij wijst naar zijn voeten "Nee dankje, ik heb al twee slippers" "Ja, maar wel in verschillende kleuren". Mijn maat kijkt naar beneden en ziet een zwarte en een witte slipper. "He, maar net had ik nog.... huh, jij hebt mijn tweede slipper!" Bleek hij tijdens het dansen uit zijn slippers te zijn gestapt en zonder te kijken weer een (andere) slipper te hebben aangetrokken. Dat meisje zag hem volgens mij wel zitten (ze bleef hem nog dik een halve minuut aanstaren, ik schreef ondertussen al een speech over hun ontmoeting voor op de bruiloft), maar hij was te verbaasd om er nog op in te gaan De eigenaar van de overblijvende slipper zijn we niet meer tegengekomen.
but it ain't right either.
pi_82862164
Haha tof verhaal
What Would Goku Do
pi_82863982
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef Mr.DD het volgende:
Oh helemaal vergeten. M'n maat was zo dronken dat hij random mensen ging laten schrikken door
JUUUUS D'ORAAAAAAAAAAAAAANGE te roepen terwijl hij voor hun neus sprong. Heeft ook nog met z'n dronken kop achter een invalidenwagentje aangerend.

5 uur 's nachts toch maar in bed gegooid. Laatste wat hij zei voordat ie ging slapen:
"Iris waar is m'n ketel?". Voordat Iris reageerde sliep ie als een blok.

Hij heeft geen ketel. We hadden geen ketel. Totally random.

edit: Kuttt, nog een verhaal
Tijdens Balkan Beats. Vrijdagnacht volgens mij. Kan ook zaterdag zijn geweest.
Toen hadden een paar mensen die kerstmannen opengescheurd daar bij de LIMA. Bleken vol te zitten
met witte piepschuimbolletjes. Het sneeuwde een uur lang. + "sneeuwballen"gevecht.
Keta?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:05:31 #238
302044 de_kruk
laat maar zitten
pi_82865695
Lag op een bankje te slapen op het terrein, was al vrij laat toen, op het moment dat ik wakker word en rechtop ga zitten hoor ik iemand 'aaah' roepen en langs me heen vliegen. Bleek dat hij over me heen wilde springen maar ik net omhoog kwam op het moment dat hij sprong en hij om mij niet te raken een rare duikvlucht maakte .
pi_82939883
Heb me ook nog stuk gelachen om die gast die om 6 uur 's ochtends opeens begint te schreeuwen: "Je kut stinkt naar tonijn!". En dan 3x achter elkaar
pi_82939982
THEEEEEEOOOOOOOO!!!!!!!!
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_82941648
Wat ook altijd mooi is zijn die momenten dat er een klein groepje begint te schreeuwen en dat dan iedereen in de rij en op de camping gaat schreewen, en dat het dan heel het terrein over gaat.
pi_82942327
Mezelf toch weer een half uur vermaakt met dit topic
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:25:06 #243
247356 infp2009
More cowbell!
pi_82943262
Voor een topic dat gaat over het gekste dat je op LL hebt meegemaakt, staat er wel verrekes veel wat bij mij in de categorie standaard-lowlands thuishoort... Vroeger was alles beter, zie jullie in het Wortel-topic.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  Trouwste user 2022 donderdag 17 juni 2010 @ 18:33:47 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_82943586
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef infp2009 het volgende:
Voor een topic dat gaat over het gekste dat je op LL hebt meegemaakt, staat er wel verrekes veel wat bij mij in de categorie standaard-lowlands thuishoort... Vroeger was alles beter, zie jullie in het Wortel-topic.
Dus dat wij op vrijdagmiddag om 2 uur in een spaanse bar de akoestische gitaren pakken van de Spanjaarden en zelf een concert gaan geven is standaard ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_82943610
Lowlands 2008, camping 3 wij kwamen nogal laat aan, en konden pas 11 uur 's avonds een keer ons tentje op gaan zetten maar nergens leek meer plaats te zijn. Totdat we ineens de perfecte plaats tegenkwamen we vroegen ons af waarom 'ie nog vrij was maar hadden al snel onze tent opgezet en waren helemaal happy.

TOTDAT, we erachter kwamen dat we vlakbij die kerk tent zaten.. Op zich geen probleem zou je denken? Nee, maar ware het niet dat tegenover die tent allemaal satanisten hun tentje hadden opgezet .. Die hadden een megafoon bij zich en brulden de hele dag en nacht: 'SATAN SATAN SAAATANNNNNNN!!!!!' Niet zo'n strategische plaats dus bij nader inzien !

Verder wel een hele chille camping, veel leuke mensen.. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om me telkens om te kleden, dus ging ik elke dag voor dezelfde catsuit van een zwart hempje en een zwarte glimmende legging dus na een tijdje gingen mensen me herkennen.. En elke keer als ik naar de wc ging was het 'heeee daar heb je dat meisje met die broek weer !!!!'

Op een gegeven moment hadden wat jongens die een tent hadden op de weg naar de wc een ananas opgehangen, met daar boven een bordje met 'Win de ananas!' dus ze vroegen aan mij en m'n vriendin of we die ananas wilden winnen.. Dus wij zo, jaaa natuurlijk wat moeten we doen!? Toen kwam er een heel verhaal over naakt poseren enzo dus wij zo, neeee no waiii dus zij zo van, nouja vooruit omdat jullie het zijn mogen jullie een string aanhouden ! Dus wij zo, ehm, ja nee, heel leuk aangeboden maar ehhh, doei ..

Op een middag zaten we lekker in het zonnetje voor onze tent, stonden vlakbij een paar jongens met een megafoon, dus ik wilde een grapje uithalen met m'n vriendin door wat om te roepen dus ik loop daar zo heen en doe dat, vriendin heel erg lachen dikke pret. Totdat één van die jongens zo zegt van ja, jij ligt vast goed in de markt, jou gaan we verkopen! Dus hij legt zo'n arm om me heen en begint om te roepen: 'Te koop! Meisje! Vandaag nog gedouched! 10 euro!' allemaal mensen liepen langs en niemand reageert .. Dus hij 'Oke, 10 muntjes! Wie biedt 10 muntjes? Vijf muntjes dan? Niemand?' toen ben ik uit schaamte maar snel weer naar m'n tent gegaan !

En verder vast nog wel meer rare dingen meegemaakt maar kan me het nu even niet meer bedenken allemaal, wie weet binnenkort!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:41:17 #246
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_82948868
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef WeirdWestMan het volgende:
Wat ook altijd mooi is zijn die momenten dat er een klein groepje begint te schreeuwen en dat dan iedereen in de rij en op de camping gaat schreewen, en dat het dan heel het terrein over gaat.
Jaaa Na dé regenbui van 2009 een schreeuw van blijdschap over alle campings
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:46:42 #247
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_82949202
Heeft toch te maken met dat Theo verhaal? Gast die ze kwijt waren en zijn naam toen gingen roepen en dat nam dan de hele camping over.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_82949429
ja was 4 / 5 jaar geleden ofzo... en nu hoor je het nog steeds (minder though)
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_82951906
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Heeft toch te maken met dat Theo verhaal? Gast die ze kwijt waren en zijn naam toen gingen roepen en dat nam dan de hele camping over.
Er zijn duizenden verhalen over waar Theo vandaan komt. En volgens mij zijn ze allemaal fout.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:59:34 #250
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_82953379
Waarschijnlijk wel ja :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')