Lowlands 2008, camping 3

wij kwamen nogal laat aan, en konden pas 11 uur 's avonds een keer ons tentje op gaan zetten maar nergens leek meer plaats te zijn. Totdat we ineens de perfecte plaats tegenkwamen

we vroegen ons af waarom 'ie nog vrij was maar hadden al snel onze tent opgezet en waren helemaal happy.
TOTDAT, we erachter kwamen dat we vlakbij die kerk tent zaten.. Op zich geen probleem zou je denken? Nee, maar ware het niet dat tegenover die tent allemaal satanisten hun tentje hadden opgezet

.. Die hadden een megafoon bij zich en brulden de hele dag en nacht: 'SATAN SATAN SAAATANNNNNNN!!!!!' Niet zo'n strategische plaats dus bij nader inzien

!
Verder wel een hele chille camping, veel leuke mensen.. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om me telkens om te kleden, dus ging ik elke dag voor dezelfde catsuit van een zwart hempje en een zwarte glimmende legging

dus na een tijdje gingen mensen me herkennen.. En elke keer als ik naar de wc ging was het 'heeee daar heb je dat meisje met die broek weer

!!!!'
Op een gegeven moment hadden wat jongens die een tent hadden op de weg naar de wc een ananas opgehangen, met daar boven een bordje met 'Win de ananas!' dus ze vroegen aan mij en m'n vriendin of we die ananas wilden winnen.. Dus wij zo, jaaa natuurlijk

wat moeten we doen!? Toen kwam er een heel verhaal over naakt poseren enzo

dus wij zo, neeee no waiii

dus zij zo van, nouja vooruit omdat jullie het zijn mogen jullie een string aanhouden

! Dus wij zo, ehm, ja nee, heel leuk aangeboden maar ehhh, doei

..
Op een middag zaten we lekker in het zonnetje voor onze tent, stonden vlakbij een paar jongens met een megafoon, dus ik wilde een grapje uithalen met m'n vriendin door wat om te roepen

dus ik loop daar zo heen en doe dat, vriendin heel erg lachen

dikke pret. Totdat één van die jongens zo zegt van ja, jij ligt vast goed in de markt, jou gaan we verkopen! Dus hij legt zo'n arm om me heen en begint om te roepen: 'Te koop! Meisje! Vandaag nog gedouched! 10 euro!' allemaal mensen liepen langs en niemand reageert

.. Dus hij 'Oke, 10 muntjes! Wie biedt 10 muntjes? Vijf muntjes dan? Niemand?' toen ben ik uit schaamte maar snel weer naar m'n tent gegaan

!
En verder vast nog wel meer rare dingen meegemaakt

maar kan me het nu even niet meer bedenken allemaal, wie weet binnenkort!