*schopje*
Ik heb dit topic ook maar eens doorgespit. Liene is inmiddels ruim 4 maanden en bijna alle symptomen die ik ook hier lees had Liene ook:
* enorm veel huilen/ krijzen
* slecht slapen
* heeeeel vaak de borst willen
* onrustig
* overstrekken
* spugen (met name de eerste weken heel veel)
* gloeken
* hikken
* zuur ruiken
* onrustig drinken
* fopspeen weigeren
etc
We zijn met het huilen al vrij vlot aan de slag gegaan, maar geen idee wat de oorzaak was, vanaf 3 weken hebben we Liene al ingebakerd, we zijn onder behandeling bij de manueel therapeut (heel veel symptomen van KISS), ik heb heel veel rekening gehouden met mijn voeding (ivm borstvoeding), maar Liene bleef enorm veel huilen en ging steeds minder slapen.
Begin van vorige week werd het tijd om de noodklokken te luiden, want inmiddels 4 maanden een onrustige, ongelukkige, enorm veel huilende en slecht slapende baby, en een radeloze, oververmoeide, machteloze moeder...
Eerst naar de huisarts geweest; welke haar lichamelijk onderzocht, en ons eigenlijk gewoon zo weer naar huis wilde sturen, want ze ziet er gezond uit, groeit goed en sommige baby's huilen nu eenmaal veel...
Na enig aandringen toch een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts. Daar kon ik afgelopen vrijdag terecht. En wat ben ik blij dat deze zo doortastend is, we zijn direct begonnen met nutriton en 2x daags 5 mg nexium (oplospoeder), en komende donderdag hebben we weer een afspraak, en mocht de situatie niet verbeteren dan wordt Liene ter observatie opgenomen.
Nu zijn we inmiddels 2 dagen verder en ik ben echt flabbergasted, durf het bijna niet te geloven, maar we hadden vandaag ineens een ontspannen vrolijk meisje! zo ontspannen heb ik haar nog nooit gezien. Ze deed zelfs dutjes overdag!
ik ben heel benieuwd wat de komende dagen ons gaat brengen....