Zijn wel meer van dat soort games. Shadow of the Colossus anyone?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, maar dat verdiend de game niet. Eigenlijk onbegrijpelijk dat er zo weinig aandacht voor is geweest.
Dat het oud is heeft het waarschijnlijk niet zo veel mee te maken. Super Mario Bros 3, kwam uit 88' en Dune 2 voor de pc uit 1993 en staan in de top20.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef GrapeFruit het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal PC wat de klok slaat. En in de top-10 staat ook vrij veel recentelijk spul. Voor mij is Chrono Trigger het beste spel ooit, ook al is het een redelijk oud spel. Misschien wel juist omdat het uit 1995/1996 is. Het spel was, zeker gezien de tijdsgeest, gewoon geweldig. En qua verhaal is het ook vandaag de dag nog, de beste rpg ooit. Maar goed, smaken verschillen, maar ik wilde even laten zie dat ik met je eens was dat het gewoon pijnlijk is dat zo'n geweldige game niet eens in de top-50 staat.
Red Alert?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat het oud is heeft het waarschijnlijk niet zo veel mee te maken. Super Mario Bros 3, kwam uit 88' en Dune 2 voor de pc uit 1993 en staan in de top20.
Iig goede zaak dat de mother of all strategy games in de top 20 staat
Waarom heb je Grolsch dan niet bovenaan staan?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind WoW zelf niks, maar gezien de enorme verslaving bij miljoenen mensen is het niet zo'n hele gekke nummer een. En voor de rest niks tegen PC games, er zitten een paar echte klassiekers tussen (UT'99 zou bij mij ook in de top 5 staan). Maar een lijst met vrijwel alleen maar PC games, omdat je je hele leven lang alleen maar op de PC gamet, da's zoiets als een "Top 100 lekkerste bieren competitie", en dat elk lijstje er dan zo uit ziet:
1. Hertog Jan
2. Bavaria
3. Heineken
4. Dommelsch
5. eeeh ik heb volgens mij ook wel eens Grolsch gedronken.
Majora's Mask superstijger van 224 naar 75! Volgend jaar Ocarina of Time voorbij!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef buzzzlightyear het volgende:
zelda occarina of time op een welverdiende 3e plek;)
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind WoW zelf niks, maar gezien de enorme verslaving bij miljoenen mensen is het niet zo'n hele gekke nummer een. En voor de rest niks tegen PC games, er zitten een paar echte klassiekers tussen (UT'99 zou bij mij ook in de top 5 staan). Maar een lijst met vrijwel alleen maar PC games, omdat je je hele leven lang alleen maar op de PC gamet, da's zoiets als een "Top 100 lekkerste bieren competitie", en dat elk lijstje er dan zo uit ziet:
1. Hertog Jan
2. Bavaria
3. Heineken
4. Dommelsch
5. eeeh ik heb volgens mij ook wel eens Grolsch gedronken.
Red Alert kwam voort uit Dune 2, same as Command and Conquerquote:
Inderdaad, Morrowind was wel een stukje beter.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oblivion hoger dan Morrowind? Stelletje graphicsfappers, in Morrowind zat 100x zoveel sfeer!
Als je de excel-file download dan zie je dat Neverwinter Nights met 374 punten op de 132e plaats terecht is gekomenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Valt er trouwens nog ergens op te snorren hoeveel punten Neverwinter Nights heeft gekregen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
COD4 niet beter vinden dan Doom
command&conquer was eerst he. ook een top gamequote:
Is 95/96 al oud?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef GrapeFruit het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal PC wat de klok slaat. En in de top-10 staat ook vrij veel recentelijk spul. Voor mij is Chrono Trigger het beste spel ooit, ook al is het een redelijk oud spel. Misschien wel juist omdat het uit 1995/1996 is. Het spel was, zeker gezien de tijdsgeest, gewoon geweldig. En qua verhaal is het ook vandaag de dag nog, de beste rpg ooit. Maar goed, smaken verschillen, maar ik wilde even laten zie dat ik met je eens was dat het gewoon pijnlijk is dat zo'n geweldige game niet eens in de top-50 staat.
Inderdaad, ik zie het ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 07:53 schreef IceStorm007 het volgende:
Mijn top100 is helemaal niet meegenomen als ik de excellijst mag geloven
I agree! Geloof wel dat die in mijn top 10 stondquote:Op donderdag 3 september 2009 15:39 schreef Radio-silence het volgende:
Zonde dat Jagged Alliance 2 er niet instaat, was en is een meesterlijk spel.
Is bruin je favoriete kleur?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Wouter2006 het volgende:
1. Gears Of War 2 (360)
2. Gears Of War (360)
Wat een.. apart lijstjequote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef Wouter2006 het volgende:
1. Gears Of War 2 (360)
2. Gears Of War (360)
3. Medal Of Honor Allied Assault (PC)
4. C&C Red Alert 2 (PC)
5. Team Fortress 2 (360)
6. Mortal Kombat 2 (PC)
7. Grand Theft Auto 2 (PC)
8. Fifa '99 (PC)
9. Phantasmagoria (PC)
10. The 7th Guest (PC)
Gears of War (en andere moderne games met teveel bloom) staat erom bekend dat het kleurenpalet slechts uit veel tinten bruin bestaat.quote:
En toch zien ze er prachtig uit..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gears of War (en andere moderne games met teveel bloom) staat erom bekend dat het kleurenpalet slechts uit veel tinten bruin bestaat.
Ik kraak hem ook niet afquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hoezo, het zijn de spellen die ik het meest gespeeld heb en meeste van genoten heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |