Klopt ;-)quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, die vind ik juist leuk om te volgen, valt reuze mee
Ik volg zelf 171 mensen en word gevolgd door 264 mensen.. Er zijn vrij weinig mensen waarbij de verhouding precies 1:1 is..quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul de Leeuw heb ik wel maar die volgt mij niet en meerdere.
ik heb @roeljewel en @svenahrens erin staan, maar niet te spreken over @vanmaanen en @spemsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben nog net geen twitter maagd
misschien dat ik er over ee paar maanden anders tegen aan kijk, nu nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:13 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb @roeljewel en @svenahrens erin staan, maar niet te spreken over @vanmaanen en @spems@pauldeleeuw valt vergeleken met hen nog reuze mee
Ze hebben er wel duuzend in de maand!Nee, student zonder sociaal levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dat heb ik wel eigenlijkMeets met tweeps!
En ik twitter nog wel eens in de auto.. (Als ik tweet vanaf Gravity ben ik meestal onderweg, dus of in de trein, of in de auto)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ik vind je wel een gezellige tweep voor in mijn timelinequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, student zonder sociaal leven
En ik twitter nog wel eens in de auto.. (Als ik tweet vanaf Gravity ben ik meestal onderweg, dus of in de trein, of in de auto)
Genoeg mensen, maar ik doe niet alleen maar slaapverhaaltjes en pics maken van vieze kleertjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey je moet twitter waar je over wil, dont get me wrong. Heel cru gezegd. Je kinderen boeien me niet en met mij bijna alle andere mensen.
Ik ben wel benieuwd hoeveel twiteraars wel geïnteresseerd zijn in de slaapverhaaltjes en de vieze kleertjes van kinderen en baby's
Jammer dat je posts niet als favoriet in kunt stellenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vind je wel een gezellige tweep voor in mijn timeline
Je hebt een sigquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jammer dat je posts niet als favoriet in kunt stellen![]()
Daar passen niet alle quotes inquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey je moet twitter waar je over wil, dont get me wrong. Heel cru gezegd. Je kinderen boeien me niet en met mij bijna alle andere mensen.
Ik ben wel benieuwd hoeveel twiteraars wel geïnteresseerd zijn in de slaapverhaaltjes en de vieze kleertjes van kinderen en baby's
Normaal werk ik 40 uur in de week en heb je geen last van mequote:
Ik denk meer dan je inschat, ik heb wat tijd gestoken in het uitpluizen van twitter en net als bij fora en weblogs en andere zut is ook op twitter voor alles een geinteresseerde groep.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En daar zit bij tijden best veel interessants tussen, zeker als je geinteresseerd bent in dode bomen en nieuwe journalistiek.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
Bert Brussen knalt er ook veel tweets uit.
Ik Twitter ook overal, juist dat is een meerwaardequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, student zonder sociaal leven
Wat ben jij aan het happen de laatste dagen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Normaal werk ik 40 uur in de week en heb je geen last van me
En zo ja unfollow je me weer,zo makkelijk dat twitter.
[..]
Hofte!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het happen de laatste dagen?
Ja ik volg hem ook, er zitten soms best leuke dingen tussen ja. En met twitter blijft het net zoals met tv kijken er zit een unfollow knop opquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En daar zit bij tijden best veel interessants tussen, zeker als je geinteresseerd bent in dode bomen en nieuwe journalistiek.
Ik denk dat je ook wel mensen moet gaan volgen waar je iets aan hebt, of iets mee hebt.
Ik ga bv echt geen foebal volgen.
#waarom?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Jammer dat niet veel meer mensen hashtags gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |