SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤ 25 is de helft. Hoax.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef Trannellius het volgende:
50 p.p voor 2 uurtjes.
Gisteravond hadden we integraalrekening op het programma staan. Voor de meesten een pittig onderwerp, maar gelukkig voor hun hadden ze een goede leraar en na 2 uur was er van hun kant een aardig stuk begrip voor de stof ontstaan.
Hierna werden ze allemaal opgehaald door hun ouders. De moeder van de 3e jongen zei dat ze niet gepind had, maar dat ze wel 30 euro bij zich had en ze vroeg of ze anders in 2x kon betalen. Daarop vermelde ik haar dat ik in ieder geval 25 euro wilde, ik mij niet laten besodemieteren en haar zoon niet meer welkom is op de zondagavond.
Klacht: vrouw probeert maar een kwart van de rekening te betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Als je had opgelet had je gezien dat het 50 euro kost, niet 75. En 100 Termijnen gaat mij wel een beetje erg ver.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Dit is een beetje kinderachtig, Trannie. Ze kon toch de volgende keer 75/100 betalen?
Ze wil 2x de helft betalen. Natuurlijk neem ik dan genoegen met 25. En nee, ik hoef dat tuig niet meer te zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:27 schreef DoimeN het volgende:
Wtf, dus ze wilde 30 betalen, jij zegt 25 en zij wilde het dan de volgende keer geven. En dan zeg jij dat dat jong niet meer welkom is?
Nee, ze zei enkel dat ze was vergeten te pinnen. En ze was nog verontwaardigd ookquote:
Mijn ervaring is dat daar niemand meer hapt. En hier herkennen sommigen mijn username (nog) nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:33 schreef Dragorius het volgende:
Open hem voortaan in ONZ, dan is de grap "leuker"
Oh, dat kan inderdaad gebeuren, en als ze dan in totaal die 50 euro had betaald had ik het dan ook prima gevonden. Maar zij wil slechts een kwart betalen, en daar voel ik (logischerwijs) weinig voor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Geen terechte klacht TS, soms vergeten mensen dat ze te weinig geld hebben en ze willen heus wel de volgende keer betalen, anders ga je persoonlijk langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |