Heel dapper, dat je dit nu al weet. Maar ja, het is voor jullie natuurlijk ook niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Of er een vakvereniging is waar je het kunt melden weet ik nog niet. We gaan sowieso morgen aan de DA vragen het een en ander op papier te zetten.
@chcoladedrop we laten hem absoluut niet onnodig lijden. Ookal is FIP niet 100% zeker vast te stellen vooral de droge vorm niet. Gaan wij er wel vanuit dat dit het is of anders iets anders dan niet te genezen is. En dan maken wij hoe pijnlijk ook het besluit voor hem.
Je stamboom komt ook bij de vereniging vandaan waar ze zijn aangesloten toch, dat kan zijn Felikat, mundikat, NVvK, etc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Of er een vakvereniging is waar je het kunt melden weet ik nog niet. We gaan sowieso morgen aan de DA vragen het een en ander op papier te zetten.
@chcoladedrop we laten hem absoluut niet onnodig lijden. Ookal is FIP niet 100% zeker vast te stellen vooral de droge vorm niet. Gaan wij er wel vanuit dat dit het is of anders iets anders dan niet te genezen is. En dan maken wij hoe pijnlijk ook het besluit voor hem.
Oh, dan denk ik dat het heel moeilijk word om een officiele klacht ergens in te dienen. Zonder stamboom heb je eigenlijk geen rasvereniging waar je aan kunt kloppen omdat Rossi in boekje dan eigenlijk gewoon een HTK katje is.quote:
Dat is inderdaad waar. Maar ik zie liever de natte dan de droge vorm. Luca heeft bijna niet geleden, Gentoo daarentegen wel. Tis gewoon een kutziekte en er is veeeel te weinig over bekend.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft dan ook de droge vorm.
Bij de natte vorm was hij al dood geweest dat gaat echt heel snel.
Tsja, maar heb je nu niets aan, wat een belabberde cattery. Had snowy ook geen stamboom? En waarom had Rossi die niet want het is echt een coontje he? Hij is echt prachtig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar wel zijn dierenpaspoort waar haar cattery naam in staat met gezonde en getestte kittens.
Jahoor echt waar heel gezond.
Sorry hoor, maar wat een luie foksterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom Rossi geen stamboom heeft ze vond het teveel gedoe. Het is wel een echte coon moeder en vader hebben wel een stamboom
Dank je. Jij ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog steeds hetzelfde.
veel slapen en slecht eten. WIj hebben wel het idee dat hij soms wil eten maar iets hem tegen houdt maar wat geen idee.
Morgen moeten we weer terug naar de DA en kijken we verder.
En jij ook heel veel sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |