abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76860957
Ik vind het zo erg voor je ferrari_rood! Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Behalve dan dat je hem nog maar even lekker moet verwennen zolang het nog kan.
Echt erg dat ook jullie binnen een jaar (waarschijnlijk) twee katten verliezen! Ik weet zeker dat Rossi iig een fantastisch huis en baasjes heeft gehad.

Ik wil je ook nog even zeggen, wacht niet te lang als het echt FIP is. De dierenartsen waren er bij Gentoo ook steeds niet helemaal zeker van dat hij FIP had dus we gingen maar door en door met onderzoeken wat hij nog meer zou kunnen hebben. Hij had op het laatst koorts en overal ontstekingen, ook in zijn koppie. Hij kreeg epileptische aanvallen en dat wil je echt niet meemaken. De nacht dat wij hem hebben laten inslapen kreeg Gentoo weer zo'n aanval, hij kon niks meer, alleen maar spugen, omvallen, huilen.

Ik wens jullie heel erg veel sterkte!
pi_76861164
Of er een vakvereniging is waar je het kunt melden weet ik nog niet. We gaan sowieso morgen aan de DA vragen het een en ander op papier te zetten.

@chcoladedrop we laten hem absoluut niet onnodig lijden. Ookal is FIP niet 100% zeker vast te stellen vooral de droge vorm niet. Gaan wij er wel vanuit dat dit het is of anders iets anders dan niet te genezen is. En dan maken wij hoe pijnlijk ook het besluit voor hem.
pi_76861286
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Of er een vakvereniging is waar je het kunt melden weet ik nog niet. We gaan sowieso morgen aan de DA vragen het een en ander op papier te zetten.

@chcoladedrop we laten hem absoluut niet onnodig lijden. Ookal is FIP niet 100% zeker vast te stellen vooral de droge vorm niet. Gaan wij er wel vanuit dat dit het is of anders iets anders dan niet te genezen is. En dan maken wij hoe pijnlijk ook het besluit voor hem.
Heel dapper, dat je dit nu al weet. Maar ja, het is voor jullie natuurlijk ook niet de eerste keer.
Het is de meest moeilijke keuze die je kunt maken, maar ook de meest liefdevolle voor je huisdier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 18:33:41 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76861340
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:

Je stamboom komt ook bij de vereniging vandaan waar ze zijn aangesloten toch, dat kan zijn Felikat, mundikat, NVvK, etc.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_76861464
Rossi heeft geen stamboom
pi_76861517
Welke vorm van FIP zou hij dan hebben als hij dat heeft? Het is zo naar dat FIP zo ongelofelijk moeilijk is vast te stellen. Gentoo had de droge vorm en dat is dus absoluut niet vast te stellen of het FIP is of niet. Dus dan maar al het andere uitsluiten. Luca had natte vorm dus is ie in zn buik geprikt en daar was meteen te zien dat er geel spul in zat -> FIP.
Heeft Rossi ook spul in zn buikje zitten?
pi_76861561
Rossi heeft dan ook de droge vorm.
Bij de natte vorm was hij al dood geweest dat gaat echt heel snel.
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 18:39:35 #108
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76861578
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft geen stamboom
Oh, dan denk ik dat het heel moeilijk word om een officiele klacht ergens in te dienen. Zonder stamboom heb je eigenlijk geen rasvereniging waar je aan kunt kloppen omdat Rossi in boekje dan eigenlijk gewoon een HTK katje is.

[ Bericht 1% gewijzigd door senesta op 15-01-2010 21:08:56 ]
pi_76861607
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft dan ook de droge vorm.
Bij de natte vorm was hij al dood geweest dat gaat echt heel snel.
Dat is inderdaad waar. Maar ik zie liever de natte dan de droge vorm. Luca heeft bijna niet geleden, Gentoo daarentegen wel. Tis gewoon een kutziekte en er is veeeel te weinig over bekend.
pi_76861653
Maar wel zijn dierenpaspoort waar haar cattery naam in staat met gezonde en getestte kittens.
Jahoor echt waar heel gezond.
pi_76862217
Maar FIP kunnen ze van te voren ook niet testen toch? Dat kan naar mijn idee opeens optreden. Maar jullie hebben heel veel gezeur gehad met Rossi's gezondheid dus das wel erg slecht van de cattery. bah!
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 19:02:33 #112
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76862562
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar wel zijn dierenpaspoort waar haar cattery naam in staat met gezonde en getestte kittens.
Jahoor echt waar heel gezond.
Tsja, maar heb je nu niets aan, wat een belabberde cattery. Had snowy ook geen stamboom? En waarom had Rossi die niet want het is echt een coontje he? Hij is echt prachtig.

Als ze wel een cattery heeft zou ik kijken waar ze bij aangesloten is en toch je verhaal daar doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door senesta op 15-01-2010 19:15:48 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:12:39 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76867923
Oh f-r
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76868660
Wat een klotenieuws zeg! Ik hoop dat jullie nog een tijd van Rossi kunnen genieten.
Sterkte!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:45:29 #115
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_76869499
Wat een k*tuitslag zeg... Ik zou in ieder geval ook er voor zorgen dat de rasverenigingen op de hoogte kwamen van jullie bevindingen met deze cattery.
Kom je ook wel eens op het maine coon forum? Misschien kan je daar ook je ervaringen delen. Dan kunnen mensen die een maine coon willen gewaarschuwd worden.

Ik wens jullie heel veel sterkte.
pi_76879970
F_R. Heel veel sterkte en verwen hem nog maar lekker
And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 16 januari 2010 @ 07:33:20 #117
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_76882310
Jeetje wat sneu F_R ... inderdaad, zorg maar dat ie nog een zo leuk mogelijk tijd heeft voor zolang het kan sterkte
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_76882605
F_R hoe gaat het nu verder met Rossi? Jullie kijken gewoon aan hoe het met hem gaat en hij krijgt pijnstillers ofzo? Hoe is hij er onder, voelt hij zich erg ziek?
pi_76882901
Als je Rossi nu ziet denk je dat je naar een fitte actieve kat kijkt. Vandaag krijgt hij corticosteroide spuit. Dit moet het proces iets remmen. We krijgen een deel van de kaart mee voor mocht er in het weekend iets gebeuren en wij naar een andere DA moeten. Wij hopen nog een hele tijd van hem te mogen genieten zonder pijn voor hem.

Waarom Rossi geen stamboom heeft ze vond het teveel gedoe. Het is wel een echte coon moeder en vader hebben wel een stamboom
pi_76883917
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom Rossi geen stamboom heeft ze vond het teveel gedoe. Het is wel een echte coon moeder en vader hebben wel een stamboom
Sorry hoor, maar wat een luie fokster
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76982069
F_R hoe is het nu met Rossi?
pi_76982266
Nog steeds hetzelfde.
veel slapen en slecht eten. WIj hebben wel het idee dat hij soms wil eten maar iets hem tegen houdt maar wat geen idee.
Morgen moeten we weer terug naar de DA en kijken we verder.
En jij ook heel veel sterkte.
pi_76983083
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog steeds hetzelfde.
veel slapen en slecht eten. WIj hebben wel het idee dat hij soms wil eten maar iets hem tegen houdt maar wat geen idee.
Morgen moeten we weer terug naar de DA en kijken we verder.
En jij ook heel veel sterkte.
Dank je. Jij ook!

Gentoo had precies hetzelfde, hij wou wel eten maar als er dan eten voor zn neus stond wilde ie toch niet. Af en toe met voeren wilde hij wel maar zelf eten, amper. Hij had een ontsteking bij zijn keel, misschien dat Rossi er ook last van heeft?
Ben benieuwd wat de dierenarts je te vertellen hebt.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:46:02 #124
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_77136208
Hoe was het bij de dierenarts? En hoe is het nu met Rossi?
pi_77141936
Dinsdag zijn we met hem naar de DA geweest hij had toen nog steeds koort. Zelfs iets meer dan de vorige keer nu 39.4
Wij hebben wel het idee dat hij inmiddels is aangekomen. In ieder geval volgens onze weegschaal wel.
Verder slaapt hij nog steeds veel. Dus het blijft afwachten.

Edit nu met foto

Edit 2

Deze is iets scherper hoop ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door F_r op 22-01-2010 17:19:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')