Euh... jaaa... Het is altijd de vraag, ik heb bewust 1 boek al niet gekocht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:20 schreef Sefyu het volgende:
Thanks @ homesick
Op 't intranet staat: "De roosters voor blok 1 zullen uiterlijk 28 augustus (17:00 uur) op intranet staan."
Dus dat is nog even afwachten.
@Renesite
De boekenlijst heb ik al, maar ik wilde weten welke boeken ik daadwerkelijk nodig zou hebben, maar hier kan ik dus pas later achter komen.
Dan zal ik even uit de doeken doen waar dat door komt (ken namelijk iemand die op een studentenadministratie werkt). Studenten kunnen zich tot het laatste moment aanmelden. Dat is wettelijk zo geregeld, ze mogen niet geweigerd worden (paar uitzonderingen). Er wordt dan ook heel veel op het laatste moment aangemeld. Dit zorgt ervoor dat ze de roosters telkens moeten aanpassen (meer klassen bijv.), en ze die dus liever zo laat mogelijk versturen, zodat de kans klein is dat je een wijziging krijgt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef Renesite het volgende:
Het is bij elke hogeschool ook hetzelfde he.
Tja.. als je dinsdag moet beginnen, dan toch maar even morgen bellen. Waarschijnlijk is jouw brief dan ergens blijven hangen/liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Sefyu het volgende:
Ja maar ik moet toch wel tenminste weten in welke groep ik zit zodat ik weet hoelaat ik bij de introductie moet zijn..
homesick beweerde dat hij z'n collegekaart samen met de groepenindeling heeft gekregen, daarom ging ik er vanuit dat deze 2 dingen samen verstuurd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |