Ze sturen nu Ijsmeis.rar rondquote:
Inderdaad ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:10 schreef 9611Niels het volgende:
ik dacht dat er iemand geïnteresseerd in me was, maar het bleek een automatisch bericht te zijn![]()
Dan ben ik van de partij als jij dienst hebtquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht dat het over wachtwoorden zou gaan.![]()
Ben ik mod geworden.
Je hebt een pm-banquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Ik blijf het apart vinden. Deze pm niet gehad, en ook nog steeds niet degene met uitnodiging voor klb-modschap. Er is iets vreemds aan de hand
En als ik niet uitkijk ook een forum-ban. Hoe ik dan mijn taken moet uitvoeren is voor mij een raadsel, maar dat terzijde.quote:
Ik dacht dat jij eindelijk je naaktpics stuurde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
ik dacht dat ik weer eens gebanned was voor 3 maand![]()
Zeg, ken jij die mop van die mod zonder rechten op het forum?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En als ik niet uitkijk ook een forum-ban. Hoe ik dan mijn taken moet uitvoeren is voor mij een raadsel, maar dat terzijde.
Neequote:Op maandag 24 augustus 2009 12:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ken jij die mop van die mod zonder rechten op het forum?
Gokje: de PM is verstuurd naar alle niet-crew zijnde users. Jij wordt geacht al op de hoogte te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Ik blijf het apart vinden. Deze pm niet gehad, en ook nog steeds niet degene met uitnodiging voor klb-modschap. Er is iets vreemds aan de hand
quote:Gebruik je op FOK! hetzelfde wachtwoord als voor je e-mailadres dat ook in je profiel staat? Dan is het aan te raden ook die te veranderen. Evenals je wachtwoord op sites waar je dezelfde naam als op FOK! gebruikt.
Het gaat er dus om, retard, dat je even op moet letten dat je op andere sites niet hetzelfde password en email adres gebruikt als hier op FOK. In dat geval weet de hacker wellicht je gegevens en kan dus ook op andere sites onder jouw naam inloggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Voor de lutsers
[..]
Wie zou er trouwens geinteresseerd zijn in mijn wachtwoord en mijn Fok!-account. Niemand! Laatmaar dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |