Het komt bij mij meestal door dat verschrikkelijke meeverdedigen, maar om daar nou een topic over te openenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:25 schreef Trannellius het volgende:
Ts is typisch een voetballer die achter elke bal aan rent, terwijl er tegenover hem 3 voetballers staan die simpelweg overtikken.
Dat kan ik nog begrijpen, maar bij dit geval klaagt TS al over lopen en opstaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef Mr_DG het volgende:
Eens met TS![]()
Vrouwen die verwachten dat je na 90 minuten voetballen zaterdagavond nog steeds tot topprestaties in staat bent.
Joah, tik net boven mijn knie gehad. Dan werkt die spier de komende 2 dagen even niet mee, en dat is best lastig opstaan. Maar het kan natuurlijk varieren van blauwe tenen tot blauwe armen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan ik nog begrijpen, maar bij dit geval klaagt TS al over lopen en opstaan.
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:23 schreef rechtsom het volgende:
Als je fysiek niet geschikt bent om te voetballen, moet je het ook niet doen!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:25 schreef Trannellius het volgende:
Ts is typisch een voetballer die achter elke bal aan rent, terwijl er tegenover hem 3 voetballers staan die simpelweg overtikken.
Die woont bij mij in de straatquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Op eredivisielie zag ik volgens mij de linksback van Twente, die zag er wel aardig uit
Dan train je door zo hard mogelijk tegen elkaar op te rennen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef One_conundrum het volgende:
Het gaat om de duels natuurlijk. Daar botsen ledematen en lichamen op elkaar en dat is de aanslag op je spieren. Niet die 200 meter in 19.39...
Dan speel je in een k*tpoule . Mijn broer speelt 1e klasse en die loopt gewoon rechtop evenals mijn vriend die derde klasse speelt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef One_conundrum het volgende:
Het gaat om de duels natuurlijk. Daar botsen ledematen en lichamen op elkaar en dat is de aanslag op je spieren. Niet die 200 meter in 19.39...
zo echt ja! Als je het allemaal niet aankan moet je maar gaan vissen ofzo, dat noemen ze ook een sport.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:30 schreef Sjeen het volgende:
watje...
Dat is gewoon de benaming van het seniorenteam, maar een vietnamveteraan niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een vietnamveteraan klaagt na een potje voetbal
En daarom moet je je spieren goed trainen, opwarmen, strekken, en weer laten uitlopen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef One_conundrum het volgende:
Mannen die verwachten dat je na 5 uur koers nog in staat bent die schwans te bestijgen en dat hij nu eens bovenop moetquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef Mr_DG het volgende:
Eens met TS![]()
Vrouwen die verwachten dat je na 90 minuten voetballen zaterdagavond nog steeds tot topprestaties in staat bent.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef MouzurX het volgende:
betere schoenen kopen als je last van je voeten krijgt??
Toch bedankt voor het plaatje...quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet mijn teen trouwens, maar er kwam zaterdag wel iemand zo van het veld af
Nou wat een heftige sport zeg dat voetbal!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet mijn teen trouwens, maar er kwam zaterdag wel iemand zo van het veld af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |