Ik denk eerder dat die 149 bijbanen niets voorstellen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Of we hebben het hier met een supermens van doen dat in staat is om niet minder dan 150 banen tegelijkertijd te kunnen vervullen of de baan van CdK stelt werkelijk niets voor.![]()
De oorspronkelijk bron is het blad Binnenlands Bestuur van de overheid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:07 schreef Heider00sje het volgende:
Waarom geloof je De Telegraaf?
Ja, maar dan nog.... 149 hele kleine banen vergen ook aandacht. Ik kan mij niet voorstellen dat je dat bij een topbaan als CdK dat er echt niet bij kan hebben...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die 149 bijbanen niets voorstellen.
Ach , weet je ....het is ene grote poppenkast. Vooral aan de top.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Picchia het volgende:
Over hoeveel werkdagen per jaar?
Dat is wat anders dan een bijbaantje.quote:Met 149 beschermvrouwschappen, erelidmaatschappen
Beschermvrouwschap en erelidmaatschap vergt over het algemeen geen tijd nee. Mischien één keer per jaar op een avond verschijnen, dat zou dan dus drie keer per week een "social event" zijn waar ze toch naartoe moet om te "netwerken".quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
En dat vergt geen tijd?
yepquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Wordt het niets een hoogtijd dat dit soort ere-banen als CdK afschaffen?
De Koninklijke familie is beschermvrouwe/-heer van honderden verenigingen, dus Hanja doet het nog rustig aan. Het is leuk voor de PR van zo'n club, en het streelt het ego van Maij-Weggen. Mes snijdt aan twee kanten dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:13 schreef Croga het volgende:
[..]
Beschermvrouwschap en erelidmaatschap vergt over het algemeen geen tijd nee. Mischien één keer per jaar op een avond verschijnen, dat zou dan dus drie keer per week een "social event" zijn waar ze toch naartoe moet om te "netwerken".
Idd. EG: doe eens wat meer onderzoek voordat je weer conclusies trekt over hoe pervers en slecht de 'top' is. Je neemt met wel erg weinig bewijs genoegen als je weer een berichtje vindt dat jouw standpunt enigszins ondersteunt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
@TS Weet je ook hoeveel tijd die bijbanen kosten?
Anders raken je beweringen uit de OP kant nog wal
Als je gewoon eens je eigen link leest dan zie je dat het helemaal niet om 149 bijbanen gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Naar aanleiding van dit artikel, waarin beschreven wordt dat Hanja Maij-Weggen, Commissaris van de Koningin van Noord-Brabant, niet minder dan 149 bijbanen heeft......
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:25 schreef Hexagon het volgende:
Een hele hoop van die bijbanen zijn inderdaad symbolisch en kosten amper tijd.
Verder is het een zaak van de staten. Als de CvK het niet goed doet vanwege tijdgebrek moeten die ingrijpen en als het geen probleem is lijkt me dat ook niet nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |